BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilasitko Raskauskeijulta? Mä tilasin viime la ja tässä odottelen saapuuko ne viimeistään huomenna.

Lämmöistä en tiedä, kun yhtä siksakkia tuntuu olevan.
Viimeksi kuvittelin tuntevani jotain nippailua ja muuta dpo 6.🤔 Saa nähdä tuntuuko tänään mitään erikoista.
Joo raskauskeijusta su vai ma tilasin.

Täällä taitaa lämmöistä huolimatta olla sittenkin game over. Nyt alko vuotelee ihan punasta. En usko kiinnittymisvuotoihin omalla kohdallani. Kattellaan vielä runsastuuko. On toi luteliaali 10 päivää kyl vähän rajoilla et ei se mikään pitkä kyllä ole... jos muuttuu tänää kp1 ni onkin sit jo kaikkein aikojen lyhin kierto. 22päivää🙄

Oivoi, toivottavasti @Juliet92 ei nyt vuoto ala kunnolla ja olisi vaan ohimenevää!! Lämmöt näyttää hyvältä kyllä 😍

Toivottavasti @NewMoon olis ollu enneuni 🥰

Hah, FF tajus ite siirtää mun ovista vaikken edes poistanut mitään lämpöjä! Nyt dpo3 😊 viikonloppuna tiedossa parhaan ystävän häät ja sunnuntain lämpöjä en varmaan ainakaan jaksa ottaa turhaan ylös enkä tiedä otanko mittaria edes mukaan 😊 tuleepahan ajateltua muita asioita vkl 😍

Screenshot_20220811-074914.jpg

@Juliet92 mitä, lämmöt noin lupaavat ja silti vuotoa? 😮 Ihme homma! Jospa ne lämmöt pysyiski ylhäällä ja vuoto oliski jotai muuta 🫣

@NewMoon toivotaan että se olis estrogeenidippi siellä 😊

@Kultahippi hienoo että FF:kin tajus sit! :) Ja ihanaa että pääset vähän rentoutumaan häihin! :)

Mulla jatkaa lämmöt niin tasassa et ei oo tosikaan 😆 kroppa siellä lesottelee ku oon disaaillu siitä siksakista! Että kato tätä, kyllä mä osaan tasasenaki pitää 😆 tänään jää testailut jonnekki iltaan sit, koska mennään toimistolle. Mut tänään oikee rinta oli tsempannu ittensä araks :D

Screenshot_20220811-083705.png

Oi ei! Mitä sun luteaalit olikaan aiemmin olleet?

@Kultahippi vähän epäilen, yleensä oon nähnyt ennen vuotoa, mut senkään ei pitäis alkaa lähiaikoina (lääke).

Mut katsotaan. Sunnuntaina teen medigoon/first responsen 🤔 jos ne vaan tulee.
Toivottavasti parempi onni siellä!

No varmuutta ei oo kun en oo aiemmissa kierroissa aamulämpöi mitannu ja ovistestei tehny mut vahvasti olojen perusteel et lyhyeks jääny ja aikalil tohon 10 tai jopa alle pintaa. Nyt oli ovis todistetusti kp12 ja luulen et aika samois ehkä pari päivää myöhemmin joissain kierroissa ja lyhyiks on jääny. Tää on jo huippu lyhyt. Kesäkuus oli 23 päivö kierto, edelline 26 ja nyt jos tänää muuttuu kp1 ni 22päivää🙄

@Nurppu hyvältä näyttää siellä!

Mul on kyl mones kierros vuodon alkaes ollu viel lämmöt ylhäällä. Mut tuli silti puskista toisella vessakäynnillä toi vuoto. Kyl sitä ihan reippaasti tulee pyyhkiessä, hyvin limaista kunnon punasta vuotoa. Noh säästyypä testailut uuteen kiertoon. En aatellu nyt ovista tikutella, mut aamulämpöi haluun seurata, niist näki tosi hyvin ton oviksen. Ja kun ovis vielä oli samana päivänä plussab kanssa niin ei kauheest anna armonaikaakaa😁 vähän pettynyt olo, vaikken toiveikas missään vaiheessa ollut. Mut kyl tää täst taas.

Muokattu viimeksi:
Ihan oli nega testi tänään myös. Alavatsatuntemukset kuitenki vieläki aika voimakkaat, alaselkäki vähän kipuili tänään. Huolettaa vähän et polyyppi uusinu 😰 mietin jo päässäni että se löytyy IVF kierron alussa, ja ne ei sen takia taas suostu siirtää ku se pitää eka saada pois, ja joudun taas sinne kuukausien hysteroskopiajonoon, ja taas myöhästyy hommat siks 😭

Voihan nega! Vielä kuitenkin mahdollisuus plussaan ❤️
Voiko se polyyppi uusiutua näin nopeasti?
Olin jostain syystä jääny siihen mielikuvaan että helposti uusii, mut menin ny lukee että ei ehkä ookkaan nii yleistä 😅 mut kai periaattees ois tässäki ajassa voinu uusia. Mut ny oon vähän luottavaisempi taas että ei oo siitä kyse 😄 ehkä vaan on aistit tuolla alueella herkempänä ny, eikä mitää sen pahempaa :)

@Nurppu toivottavasti ei olis uusinu ja testi muuttuis viel posiks❤ oireiliko toi polyyppi sulla jotenkin vai oliko sattumalöydös?

Merkkasin tän päivän jo kyllä kp1, kun aamusta asti joka pyyhkäsyllä ihan kunnolla verta paperissa, mutta jostain syystä ei kunnolla vielä siteeseen asti. Huomenna uskosin, et lämmötkin lähtis laskuun. Mulla maanantaina lääkäri ja aion itkeä kyllä lähetetttä naistenpolille ultraan katsomaan, et kaikki olis kunnossa. Itsellä aika nahkea rahatilanne, ei olos varaa oikeen yksityiselle mennä. Itsellä vahva tunne että jotain häikkää on, hormooneissa vähintään. Alkaa olee vähän loppu kunn menkat tulee näin usein ja kierron aikana vain pari hassua oireetonta päivää. Keskenmenostakin jo puoli vuotta niin olis pitäny mun mielestä jo tasottua.

Pahoittelut kp1:stä @Juliet92 😞. Oon kyllä ymmärtänyt, että kunhan luteaali on >=10 päivää, niin se olis riittävästi, mutta ymmärrän kyllä huolen. Toivottavasti apu löytyy lääkäristä, tai lääkärin kautta! 🧡

@Nurppu, hyvä että sit taas mielenrauhan, vaikka googlaamalla harvoin sitä saa 😆

@Kultahippi, kuullostaa mukavalta viikonlopulta, oikein rentoa oleilua sinne! 💗

Mun ovis testi ei tänä aamuna ollut positiivinen! 🥳 Ma-ke kun testasin ovista, niin se oli koko ajan positiivinen, eli ilmeisesti mun ovistestit reagoi herkästi HCG:n. Mutta nyt siis edelleen melko vahva viiva, mutta ei enää posi, joten jos/kun seuraavan kerran näyttää positiivista, niin sit on varmaan tosi kyseessä 🥳. Raskaustestiinkin tulee edelleen toinen viiva, mutta aika hailu jo ja kestää jonkun aikaa ennen kuin piirtyy. Sanoisin, että varmaan on jo alle 100 HCG. Lämmötkin on edelleen hieman korkeammat, tänään hieman matalammalla, joten toivottavasti nekin siitä laskee 🤞. Harmi vaan, että sekä eilen että tänään on taas tullut hieman ruskeaa tuhrua, vaikka oli jo kolme päivää ilman vuotoja 😞.
090DBC37-F295-4C63-A86F-CD5EDF26C473.jpeg

4E194685-8A57-458B-BCD4-A32FDB3031F9.png

Mä täällä illalla tein viel uuen testin ja mietin et onko siinä vähän jotain varjoa vai ei. Mut jos oli jotain niin oli niin himmee että vaikee kyl sanoo oliko mielikuvitusta :D se 9,0 hCG oli sillon viel ihan selkee tos pc:s eli jos nyt olis jotain ni olis max ihan hitusen koholla, varmasti alle 9,0. Jos se oli jotain ni kyl varmaa huomen näkyis jotain, eli sit sen näkee :)

Mä täällä illalla tein viel uuen testin ja mietin et onko siinä vähän jotain varjoa vai ei. Mut jos oli jotain niin oli niin himmee että vaikee kyl sanoo oliko mielikuvitusta :D se 9,0 hCG oli sillon viel ihan selkee tos pc:s eli jos nyt olis jotain ni olis max ihan hitusen koholla, varmasti alle 9,0. Jos se oli jotain ni kyl varmaa huomen näkyis jotain, eli sit sen näkee :)
Oih, olisipa! Huomista testiä odotellessa… 🤞😍🤞

Kp2 ja hitaasti tippuu taas lämmöt. Ei kai noi korkeat pari ekaa sit vaikuta oviksen hahmottamiseen tässä kierros?

@Aloy no vähän vissiin nippanappa toi 10 ja sit miettii jos myöhemmin kiinnittyy ni aika lyhyt väli jää. Mut joo, uus kierto ja uudet pettymykset👌

Hyvä et lähteny enempi haalenee testit ja kyllä ne lämmötkin sitten varmasti ku hcg laskee sinne alle 5!

@Nurppu voi kun tänää piirtyis se toinen viiva!

Liitteet

• Screenshot_20220812-074745_FF App.jpg
    Screenshot_20220812-074745_FF App.jpg
    91.7 KB · Katsottu: 120
@Juliet92 harmi että alko uus kierto 😞 en usko et tuo vaikuttaa tulevan oviksen ajankohtaan kun oli vaan sillon menkkojenalkupäivänä koholla.

Täällä nousi lämmöt tänään! Jännä nähdä miten tästä jatkuu. Testailen joskus vähän myöhemmin sit, kun viimeks totesin että tumma päivä/iltapissa antaa tummimmat viivat jos sellasia on tullakseen! Mut jos tänään on tyylipuhdas nega, niin sit taidan kyl luopua toiveista tän kierron osalta :P

Screenshot_20220812-075828.png

Kiitos @Aloy 😍😍 Hyvä että siellä tilanne etenee, toivottavasti tyhmä tuhruttelu nyt loppuisi pian 😞

Oijoijoi @Nurppu testiä odotellessa, voi kunpa siellä olisi joku ❣️hyvä että sait vähän mielenrauhaa sillä googlettelulla eikä polyypin pitäisi näin nopsaa uusia 😅

Täällä tasaista, ei juurikaan raportoitavaa 😊 kaikenlaisia kohtutuntemuksia on mutta tässä kohtaa ihan normi 😄 palaan viikonlopun jälkeen taas asiaan 🥰

Screenshot_20220812-080602.jpg

@Kultahippi jee, pidä tosi kiva viikonloppu! 😍 Lämmöt näyttää hyvältä :) Toi kohtutuntemusjuttu on kyl hauska, mullakin sitä aina ollu ja silti heti viimekierron jälkeen mun pää yhtäkkiä tulkitsi sen varmaks merkiks raskaudesta 😆 meinaan siis että sellanen alitajunen tulkinta vaikka järki voikin puuttua asiaan. Samanlaista sekoilua oli sillon kun alotti yrityksen ja oli vielä optimistinen ja tulkitsi kaiken positiivisesti 😄

@NewMoon sullahan on melkeen vähän ku tollanen triphasic chartti siinä 😆 tosin menin ny FF:n FAQ:sta lukee et ne laskee triphasiciks vaan jos nousee dpo7-10 mailla 😄 mut näyttää hyvältä! Ehkä FF miettii olisko sul ollukin ovis tos pari päivää aiemmin siin kunnon dipissä? 🤔 Eikö nii et sul oli ovisplussa vast sen jälkee? Ehkä FF piirtäis oviksen muuten siihen kuoppaan ja on ny siks epäröivä :D

@NewMoon ja @Nurppu lupaavan näköisisä käyriä siellä! Ja nurpulla on kyllä lähtökohtasesti korkeet aamulämmöt näköjään luteliaalissa😅 toi 37,3 on oma päivälämpö loppukierrossa. Hauskaa miten yksilöllisiä lämmöt on. Sit taas toisilla luteliaalilämmöt jopa tasan 36, et on meitä monenmoista. Mä täällä jännäilen kovasti teidän puolesta ja toivon, et saisitte vihdoin ne teiän plussat!

@Kultahippi tulee hienosti perässä!

Mä jäin nyt vähän arpoo, et pistäskö sitte sittenkin tän päivän kp1? Kun eilen tosiaan koko päivän reilusti pyyhkies tuli, mute ei kunnolla siteeseen asti ja lämmöt viel reippaasti kohol eilen. Nyt sit yöl ihan kunnol siteesee asti ja lämmötki vähä lähti laskuu. Millai te tekisitte? Kun en kuitenkaan tiputteluks laskis sitä eilistä🤔

Takaisin