BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Jossu123 en kyllä muista törmänneeni... Oliko sulla aiemmin samaa siis tuon keltarauhashormonin kanssa? Oliko @NewMoon :llakin tuo, että lisäprogesteroni vähensi kuukautisvuodon määrää? En kyllä tosiaan tiiä tuosta että progesteronilisä laskis estrogeenipitosuuksia!
Joo siis edellinen kierto oli myös niin että vuoto oli ihan minimaalista. Silloinkin oli tuki käytössä... 🧐

Kääk te ootte täällä rupatellu niin paljon että ihan meinaan tippua kärryiltä, pitää selkeesti käyttää enemmän aikaa viestien lukemiseen päivässä 😂 ihanaa että monella taas piinavaihe meneillään ❣️

Täällä kp13 ja tänään ollut sen verran ovismaisia kipuja että voipi huomenna nousta jo lämmöt 🙏 ja miehen kanssa onneksi tilanne rauhoittunut, ite oon kiukutellut vähemmän ja miestä haluttanut enemmän, molemmat seurausta toisesta 😂

Screenshot_20220807-213131.jpg

Täällä on tosiaan piinapäivät menossa monella, kovasti toivon, että tulee plussia, lupaavalta näyttää! @Jossu123, pahoittelut kp1:stä 😞. Mä jo mietinkin tuossa pari päivää sitten, että millon sun loma mahtaa loppua, että päästään mekin jännityksestä.

Täällä lämmöt edelleen vielä vähän normaalia follivaihetta korkeammalla ja raskaustesti tosiaan edelleen varsin positiivinen, eikä mitään ovikseen viittaavaa. Tylsää…. 😬
9F57C74B-5B8B-49C9-A672-6A6973244A5C.png

Dpo 8 ja lämmöt droppas alle coverlinen. Vähän pelko, ettei sieltä nousta takas tai sit hyvin väliaikasest. Usko tähän kiertoon 0%. Eilen tuntu enemmän mahajuilimisiakin. En sit tiedä kuinka paljon tohon lämpöön vaikuttaa, et jouduin tuntia aikasemmi mittaa ja herättii miehenkaa kumpiki aivan jäässä.

Liitteet

• Screenshot_20220808-070506_FF App.jpg
    Screenshot_20220808-070506_FF App.jpg
    126.2 KB · Katsottu: 131
Dpo 8 ja lämmöt droppas alle coverlinen. Vähän pelko, ettei sieltä nousta takas tai sit hyvin väliaikasest. Usko tähän kiertoon 0%. Eilen tuntu enemmän mahajuilimisiakin. En sit tiedä kuinka paljon tohon lämpöön vaikuttaa, et jouduin tuntia aikasemmi mittaa ja herättii miehenkaa kumpiki aivan jäässä.
Huomenna varmaan näkee paremmin, jos tuosta pompsahtaa takaisin, niin sitten näyttää kyllä aika hyvältä…. Toivotaan, että juilimiset olis kiinnittymistä…. 🤞

@Juliet92 Voi hyvin olla positiivinenkin droppi, huominen kertoo 🌈

Mulla FF heittikin nyt että ovis olis ollu jo kp11 eli perjantaina 🧐 lämmöt vielä kyllä suht matalalla, tänäänkään ei vielä noussut niinku oletin. No tällästä tää on ku ei testaile, eli kattellaan 🤷🏻 jos oli pe niin sit ei kyllä osunu tallettelut kovin hyvin mut ei se mitään, on siinäkin yks mahis 🙈

Screenshot_20220808-074308.jpg

@Aloy ja @Kultahippi eilen vielä toivoin kunnon dippiä, mut nyt se pelottaa🤣🙈 eikös tuo dpo viel oo aika yleinen droppauspäivä. On tää kyl dramaattista jännitysnäytelmää. Miksei oviksen jälkee vois heti saada tietää lopputuloksen?😅 noh toivotaan et nousis tuolt ja pysyis ylhäällä. Oon ite varautunu pahimpaan.
Olikos sulla @Kultahippi jotain vahvempaa ovistuntemusta, et tukeeko se tota ff arviota? Jos ei liian pitkä väli oo ollu talletteluis ni aina on mahis😅

View attachment 114984

Mulla näyttää tää siksakkia jatkuvan🙄 1. Primo otettu.
Tyhmä olo, mähän tilasin Raskauskeijulta 2x first response ja 2 liuskaa medigoota, se käytännössä mun päässä tarkoittaa sitä, että mähän voisin saada plussan - > toiveet nousee - > 100x pettymys negoista 🙈 no, tän kierron jälkeen lupasin itselleni olla mittaamatta tikuttamatta ens kierron.

@Kultahippi oliko sulla tuohon aikaan ovisoiteita?

@Juliet92 jospa huomenna nousee taas!

@Aloy oliko se niin, että vasta kun raskaustesti on negaa, niin voi ovis kun tulla, vai miten se mahtaa mennä?
I feel you! Se vasta onki ärsyttävää, mut kutkuttavaa, et huominen kertoo. Oliks sielki kylmempi yö? Mieskin valitti herätessä viileyttä ja on melkonen kuumakalle. Voiko sil olla vaikutusta alhasempaa mittaustuloksee?

Alkaa ehkä vähän tuntuu taas normaalimmalta alakerrassa, ilmeisesti canesten ja vagisan rupee auttelee. Jospa tämä tästä. Illal viel vika canesteni. Voiskohan sitä huomenna miehen kanssa.jo nautiskel ennen ku menkat alkaa vai kannattaiskohan huominen viel antaa rauhottuu paikat🙈😅

Saattoi olla vähän viileämpi. Mulla vielä vaihtelee yöt peiton kanssa, kun toisinaan tuntuu olevan lämmin ja nukun ilman ja toisinaan vedän sen päälle 😅
Kai sekin sit voi tehdä. Ite mittaan viel kainalosta, ni on varmaan viel herkempi lämpötilojen vaihtelul. Mittasiks sä suusta vai kainalosta?

@Juliet92 mulla oli viime kierrossa kans hurja droppi dpo8 ja sinä iltana tein ekan haalean haamun! :) Toivotaan että huomenna harppaa takas ylös!

@NewMoon ei sulla viel mitää pahaa siksakkia onneks oo 😊 voikun olis ihmekyytiläinen ja primot tekis tehtävänsä!

@Kultahippi oho, jännää että yllätysovis tulikin FF:ään 🤔 tuosta on kyl paha mitään varmaks sanoa. Ehkä huomenna nouseeki kunnolla lämmöt 🤔

Mulla ei sekoillu viel tänään! Yllättävän tasasta. No nyt ootan innolla seuraanko @Juliet92 :n jalanjäljissä ja huomenna pudotus!

Screenshot_20220808-092234.png

@Juliet92 mulla oli viime kierrossa kans hurja droppi dpo8 ja sinä iltana tein ekan haalean haamun! :) Toivotaan että huomenna harppaa takas ylös!

@NewMoon ei sulla viel mitää pahaa siksakkia onneks oo 😊 voikun olis ihmekyytiläinen ja primot tekis tehtävänsä!

@Kultahippi oho, jännää että yllätysovis tulikin FF:ään 🤔 tuosta on kyl paha mitään varmaks sanoa. Ehkä huomenna nouseeki kunnolla lämmöt 🤔

Mulla ei sekoillu viel tänään! Yllättävän tasasta. No nyt ootan innolla seuraanko @Juliet92 :n jalanjäljissä ja huomenna pudotus!

View attachment 114985
Mielenkiintosta sielläkin, mullakin oli eilen 0,1 asteen tiputus ja sit isompi tänään. Toi droppi on kyl nii piinaava ja jånnitän huomista😅 itsellä kyllä pieni epäilys et ei oo täysin luotettava toi oma mittaus olosuhteista johtuen. Päivälämmöt ei oo luotettava, mut mittasin tos klo 9 huvikseni ja näyttu 37.1 ja mittailen siis päivittäin eri kellonaikoihin hyvinkin paljon ja ikin ei oo kyl aamupäiväst viel yli 37 ollu🤔

@Juliet92 @NewMoon siinä main oli limoja ja pieniä jomotteluja, mut ne yleensä tulee kasvuvaiheessa! Ja eilen mulla oli reilummin oviskipuja ja limailu loppunu niinku yleensä ovispäivänä jo 🤔 mutta ei auta ku seurata!
Ai että ku oliski hyvä et oviksen jälkeen heti tietäis tuloksen 🙈
@Nurppu käyrä näyttää hyvältä 😍 eikä @NewMoon lla ollenkaan pahan näköinen tilanne myöskään!

Mun usko sun tärppiin on 100% :Eyes::tears: on niin hyvä dippi! Mulla ei oo ollut koskaan hurjaa heittoa, jos mittaa tunnin liian aikaisin/liian myöhään, lähinnä vaan joku 0.2 astetta. Sulla tossa on kuitenkin selkeesti enemmän. Miltäs tänää näyttää?

Muidenkin käppyrät näyttää tosi hyville :folded:

Mitähän tästä mun uusimmasta kierrosta oikein tulee, kun verigreippimehun sijaan tuli veriappelsiinimehua ostettua ja eilen söi koira mun kuumemittarin sillä välin kun olin töissä :rolling: menee varmaan ens viikkoon ennen kuin uusi mittari tulee kun tuo posti on nykyään niin hidas, vaikka ennen Kotitestistäkin sai parissa päivässä tilauksesta, niin nykyäänsieltäkin tilaus tulee vasta viikon päästä.

Mun usko sun tärppiin on 100% :Eyes::tears: on niin hyvä dippi! Mulla ei oo ollut koskaan hurjaa heittoa, jos mittaa tunnin liian aikaisin/liian myöhään, lähinnä vaan joku 0.2 astetta. Sulla tossa on kuitenkin selkeesti enemmän. Miltäs tänää näyttää?

Muidenkin käppyrät näyttää tosi hyville :folded:

Mitähän tästä mun uusimmasta kierrosta oikein tulee, kun verigreippimehun sijaan tuli veriappelsiinimehua ostettua ja eilen söi koira mun kuumemittarin sillä välin kun olin töissä :rolling: menee varmaan ens viikkoon ennen kuin uusi mittari tulee kun tuo posti on nykyään niin hidas, vaikka ennen Kotitestistäkin sai parissa päivässä tilauksesta, niin nykyäänsieltäkin tilaus tulee vasta viikon päästä.
No hyvä, et joku uskoo😅 ja kiitos optimistisuudesta, edellinen kierto teki itteni vaa niin pessimistiks.

Voihan koira minkä teit. Tais olla hyvä kuumemittari🙈😅 mäkin oon ollu muutamat kierrot nyt ilma greippimehua, mut tulevaan kiertoon vois ottaa käyttöö taas. Kyl se lisää kosteut vaikka eggikset tullu ilmanki. Esikon tärppikierrossa oli greippimehu käytössä ja loppukierrossa pidin paljon villasukkia🤔

Lämmöt näyttää tänään tältä. Nousuun lähti takas, let's see how long👌ff tunnisti sen dipiksi. tein mielenkiinnosta ovistestin ja hyvin haalea toinen viiva, et en lähtis testailee sen perusteel kyl viel r-testil😁 noh dpo9 tänään ja esikoisesta sain herkkään r-testiin dpo10 todella haaleen haamun.

Liitteet

• Screenshot_20220809-065111_FF App.jpg
    Screenshot_20220809-065111_FF App.jpg
    122.9 KB · Katsottu: 113
@Nurppun ja @Juliet92n käppyröitä odotellessa…. 🤞😊🤞

@lepus timidus, onpas koira keksinyt kohteen 🤣

@NewMoon, ilmeisesti ovis voi tulla, vaikka HCG olisi vielä koholla. Epäselvää tosin on, voiko uusi raskaus alkaa. Joku sanoi, että lääkärin mukaan ei voi, mut sit luin myös jotain englannin kielisiä keskusteluja, joiden mukaan olis mahdollista.

Uitin tänään sekä raskaus- että ovistestiä, ja raskaustesti olikin haalistunut taas parissa päivää jonkun verran, mutta ovis testi oli kyllä ihan positiivinen. Tää oli eka ovistesti jonka oon tehnyt, niin en tiedä reagoiko vaan HCG:n niin herkästi, mutta itseasiassa tänään on ollut ovismaista turvotusta ja jomotteluakin 😳. Tai sit vaan kuvittelen sen.
C5198367-B302-4104-A779-0A594C129AF8.jpeg

Mulla oli tänään naistenpolilla tarkastus, mutta eivät sitten kuitenkaan ultranneet, kun kuulemma kertoman perusteella kuullostaa siltä, että kaikki on tullut pois itsestään, tai jos siellä vielä jotain pientä oliskin, niin eivät lähtisi tässä vaiheessa kaapimaan, kun voisi aiheuttaa enemmän komplikaatioita, joten odotellaan ja katsellaan tuleeko lisää vuotoa, tai onko raskaustesti positiivinen vielä kuukauden päästä. Sit ultraisivat vasta. Joten enpä päässyt kysymään, josko jotain elämää muniksissa olis nähtävissä. Jatkan ovistestailua ja lämpöjen mittailua, siitähän sen sit näkee.

Takaisin