Pikainen omanapa, en testannut koska kp1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voi että, näinkö siinä sitten kävi... ❤ mutta hyvä että pääset verikokeeseen! Mutta kun pettymyksestä selviää, toivottavasti osaat iloita siitä että siellä jotain tapahtuu!@NewMoon mielenkiintonen testi sulla!
Mä lähen koht sinne verikokeeseen, ohje oli et 8-9 välillä että tulokset ehtii tulla.
Tänään lämmöt putos vähän enemmän:
View attachment 114461
Ja näissä aamun testeissä ei valitettavasti enää näy melkeen mitään:
View attachment 114462
Eli kyl se ny vaan on ny jäämässä kyydistämenin eilen kysyy miehelt niist mun vertailukuvista ja sen kommentti oli että "onhan nää ihan selvästi tummunu". Harmittaa nyt että näytin, koska nyt sillä on varmaan taas toiveet noussu
Noilla viivoilla ei varmaan oo ees yli 20 enää se hCG. Olis kyl ollu jännä tietää paljon se oli sillon tummimmillaan!
Voi ei@Foreverfever oon pahoillani uudesta kierrosta
Joo, kyllä se on musta ihan uskomatonta että näin kävi! En tietenkää vielä tiiä montako päivää menkat on ny myöhässä, mut jos ne lämmöt huomen putois kunnolla ni vois olla jo huomenna. Eli sit olis vaan kaks päivää myöhässä menkat. Sellasia kiertoja on kyl sisältyny tähän kolmeen vuoteen jonkun verran, joskus oli yli viikonkin myöhässä. Sillon olin siis niin rento että en harrastanu tätä testailua ollenkaanni mietin, että voihan olla, että tälläsiä olis ollu ennenkin, enkä vaan tietäis. Varmuudella tiedän että viimesen puolen vuoden sisällä tää on ainut
viime joulukuussa oli hataria haamuja onestepin herkissä, ja menkat päivän myöhässä, mut jos se oli jotain, niin ei kyl ehtiny yhtää näin pitkälle. Eli on tässä jotain edistystä
kyllä uskon ny vahvasti että IVF/ICSI:llä tulee sit jossain vaiheessa tulosta!

Oletan että pitäs tulla kantaan joo, ja tässä käyn päivittelemässä, mutta ei vielä ainakaan oo tullu :P ysiltä oli koe. Mutta siis lupasivat soitella kuitenkin, eli voi olla että tuleekin heille tulokset ennen ku mä nään kannasta.Mä luulen kans et joillain se pissa hajottaa sitä hcg:tä tai laimeneeko se tms.
Vähän niinkuin suositellaan monesti ettei ovistestiä kannata tehdä aamusta, mut joillain tulee silti plussaa aamulla pitkällä pidätyksellä ja toisilla taas ei..
Tuleeko sulle arvot kantaan suoraan?
Muistaakseni itse kävin 7 aikaan heti ja ennen puoltapäivää näkyi kannassa.

Ah, nyt nään maisassa tuloksen! 26,9. Eli tuolta näyttää testit ku on ton verran veressä! :D aika jännä kyl, että tuokin on nyt yli sen testien raja-arvon 25, ja silti se RFSU ei tänään näyttäny mitään!
Jotain raja-arvoja löysin randomisti netistä, täs kohtaa pitäs kai yli 100 olla että olis hyvät mahikset, ja yli 50 että olis jotai mahiksia. Arvelen kuitenki et lääkäri haluu viel maanantaina varmistaa, kun eihän se voi siihen luottaa että mun kotitikut sanoo että alaspäin mennään. Katotaan!
Joo, mä noudatin ohjetta ja pidin 5 sekkaa siel :D mut en tiiä, ehkä silti kämmäsin jotain, ehkä en jaksa alkaa laittaa viestiä jos sielt tulee vaan bumerangina takas että et osaa käyttää näitäJoo, siihen tulee kontrolliviiva. Ehkä liian vähän imenyt pissaa (mä dippaisin sen varmaan uudestaan).