BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@NewMoon mielenkiintonen testi sulla!

Mä lähen koht sinne verikokeeseen, ohje oli et 8-9 välillä että tulokset ehtii tulla.

Tänään lämmöt putos vähän enemmän:
Screenshot_20220715-080534.png

Ja näissä aamun testeissä ei valitettavasti enää näy melkeen mitään:
PXL_20220715_050113175.jpg

Eli kyl se ny vaan on ny jäämässä kyydistä 😞 menin eilen kysyy miehelt niist mun vertailukuvista ja sen kommentti oli että "onhan nää ihan selvästi tummunu". Harmittaa nyt että näytin, koska nyt sillä on varmaan taas toiveet noussu :(

Noilla viivoilla ei varmaan oo ees yli 20 enää se hCG. Olis kyl ollu jännä tietää paljon se oli sillon tummimmillaan!

@NewMoon mielenkiintonen testi sulla!

Mä lähen koht sinne verikokeeseen, ohje oli et 8-9 välillä että tulokset ehtii tulla.

Tänään lämmöt putos vähän enemmän:
View attachment 114461

Ja näissä aamun testeissä ei valitettavasti enää näy melkeen mitään:
View attachment 114462

Eli kyl se ny vaan on ny jäämässä kyydistä 😞 menin eilen kysyy miehelt niist mun vertailukuvista ja sen kommentti oli että "onhan nää ihan selvästi tummunu". Harmittaa nyt että näytin, koska nyt sillä on varmaan taas toiveet noussu :sad001

Noilla viivoilla ei varmaan oo ees yli 20 enää se hCG. Olis kyl ollu jännä tietää paljon se oli sillon tummimmillaan!
Voi että, näinkö siinä sitten kävi... ❤ mutta hyvä että pääset verikokeeseen! Mutta kun pettymyksestä selviää, toivottavasti osaat iloita siitä että siellä jotain tapahtuu! 🌈😍 Olen niin varma, että ihan pian saatte hoitokierrolla pysyvän plussan ja vauvan syliin. ❤

@Foreverfever pahoittelut kierron alkamisesta💔

Voi ei @Nurppu, suuret pahoittelut 😭❤️💔 hyvä kuitenkin että oot nyt menossa sinne verikokeeseen!
Ja ihan kohta pääsette onneksi suunnittelukäynnille! On joka tapauksessa positiivista että siellä nyt raskaus pystyi alkamaan 😍

@Foreverfever oon pahoillani uudesta kierrosta 💔

Joo, kyllä se on musta ihan uskomatonta että näin kävi! En tietenkää vielä tiiä montako päivää menkat on ny myöhässä, mut jos ne lämmöt huomen putois kunnolla ni vois olla jo huomenna. Eli sit olis vaan kaks päivää myöhässä menkat. Sellasia kiertoja on kyl sisältyny tähän kolmeen vuoteen jonkun verran, joskus oli yli viikonkin myöhässä. Sillon olin siis niin rento että en harrastanu tätä testailua ollenkaan 😌 ni mietin, että voihan olla, että tälläsiä olis ollu ennenkin, enkä vaan tietäis. Varmuudella tiedän että viimesen puolen vuoden sisällä tää on ainut 🤷🏼 viime joulukuussa oli hataria haamuja onestepin herkissä, ja menkat päivän myöhässä, mut jos se oli jotain, niin ei kyl ehtiny yhtää näin pitkälle. Eli on tässä jotain edistystä 😊 kyllä uskon ny vahvasti että IVF/ICSI:llä tulee sit jossain vaiheessa tulosta!

@Foreverfever oon pahoillani uudesta kierrosta 💔

Joo, kyllä se on musta ihan uskomatonta että näin kävi! En tietenkää vielä tiiä montako päivää menkat on ny myöhässä, mut jos ne lämmöt huomen putois kunnolla ni vois olla jo huomenna. Eli sit olis vaan kaks päivää myöhässä menkat. Sellasia kiertoja on kyl sisältyny tähän kolmeen vuoteen jonkun verran, joskus oli yli viikonkin myöhässä. Sillon olin siis niin rento että en harrastanu tätä testailua ollenkaan 😌 ni mietin, että voihan olla, että tälläsiä olis ollu ennenkin, enkä vaan tietäis. Varmuudella tiedän että viimesen puolen vuoden sisällä tää on ainut 🤷🏼 viime joulukuussa oli hataria haamuja onestepin herkissä, ja menkat päivän myöhässä, mut jos se oli jotain, niin ei kyl ehtiny yhtää näin pitkälle. Eli on tässä jotain edistystä 😊 kyllä uskon ny vahvasti että IVF/ICSI:llä tulee sit jossain vaiheessa tulosta!
Voi ei😪 täällä varmasti joka iikka olis toivonu vahvistumista. Paljon tsemppiä sinne ja toivottavasti Ivf pääsette nopeesti❤

Mulla on kyllä selvästi sellanen pissa, että noi hCG pitosuudet on korkeammat päivän myöhemmissä pissoissa ku aamun ekassa. En oo löytäny selitystä siihen että miks joillain on näin ja toisilla taas aamun eka on paras? Mietin että voisko olla joku, että mulla se hCG jotenki hajoaa siel virtsas jos se on pitkään rakossa? Koska tummimmat testit oon saanu sillon jos on tosi lyhyt pidätys, ja se pissa sit aika tummaa.

Täs ny oli viel aamun tokan pissan pc ja sofi. Selvästi tummemmat ku ekasta pissasta. Mutta siis ei nää oo tummentunu yhtään aiemmista, että ei tässä siis mun mielestä epäselvää oo se että ei jatku. Ihmetyttää vaan tuo että omalla kohalla ei toimikaan yhtään se että aamun eka pissa olis paras 😮 hyvä pitää mielessä sit että jatkotestailussa kannattaa huomioida, ja koittaa hoitaa varhaistestailut jostain hyvin tummasta iltapäiväpissasta!

PXL_20220715_071825480.jpg

Mä luulen kans et joillain se pissa hajottaa sitä hcg:tä tai laimeneeko se tms.
Vähän niinkuin suositellaan monesti ettei ovistestiä kannata tehdä aamusta, mut joillain tulee silti plussaa aamulla pitkällä pidätyksellä ja toisilla taas ei..

Tuleeko sulle arvot kantaan suoraan?
Muistaakseni itse kävin 7 aikaan heti ja ennen puoltapäivää näkyi kannassa.
Oletan että pitäs tulla kantaan joo, ja tässä käyn päivittelemässä, mutta ei vielä ainakaan oo tullu :P ysiltä oli koe. Mutta siis lupasivat soitella kuitenkin, eli voi olla että tuleekin heille tulokset ennen ku mä nään kannasta.

Ah, nyt nään maisassa tuloksen! 26,9. Eli tuolta näyttää testit ku on ton verran veressä! :D aika jännä kyl, että tuokin on nyt yli sen testien raja-arvon 25, ja silti se RFSU ei tänään näyttäny mitään!

Jotain raja-arvoja löysin randomisti netistä, täs kohtaa pitäs kai yli 100 olla että olis hyvät mahikset, ja yli 50 että olis jotai mahiksia. Arvelen kuitenki et lääkäri haluu viel maanantaina varmistaa, kun eihän se voi siihen luottaa että mun kotitikut sanoo että alaspäin mennään. Katotaan!

Mittailuhulluna innostuin heti tosta verikoetuloksesta ja tieteen nimissä menin saman tien tekee koko testiarsenaalin, että nään miltä eri testit näyttää ku on 26,9 veressä 😆 nää on taas kaikki siis vahvuuksiltaan 25mlU/ml, eli täydellinen testi!

RFSU:
PXL_20220715_093425922.jpg

Pregcheck:
PXL_20220715_093444278.jpg

Apteekkarin raskaustesti:
PXL_20220715_093459994.jpg

Clearblue:
PXL_20220715_093712654.jpg

Sofi:
PXL_20220715_093742451.jpg

Jos on tosiaan kemiallisesta kyse niin maanantaina on varmasti laskenut. Toivottavasti testaavat vielä uusiksi ja uskoisin kun on yli 25 kuitenkin. Mulla on sillon testattu et menee nollaan kun hcg oli 26 mutta kun se oli 5 niin sitten eivät kontrolloineet toisessa kemiallisessa.
Ah, nyt nään maisassa tuloksen! 26,9. Eli tuolta näyttää testit ku on ton verran veressä! :D aika jännä kyl, että tuokin on nyt yli sen testien raja-arvon 25, ja silti se RFSU ei tänään näyttäny mitään!

Jotain raja-arvoja löysin randomisti netistä, täs kohtaa pitäs kai yli 100 olla että olis hyvät mahikset, ja yli 50 että olis jotai mahiksia. Arvelen kuitenki et lääkäri haluu viel maanantaina varmistaa, kun eihän se voi siihen luottaa että mun kotitikut sanoo että alaspäin mennään. Katotaan!

@NewMoon mäki olin tosi yllättyny cb:stä! Jostain syystä odotin että tulis selkee plussa siihen! Ja kiitos. Ei ainakaan nyt oo yhtään huono mieli. Verikoetodistus että tärppi kävi, mutta tuo numero on mulle selvä että ei se jatku. Eli mä oon itseasiassa just nyt aika hyvillä mielin :) toki en viel jutellu hoitajan/lääkärin kans, voihan se viel pahottaa mun mielen jotenki 🤔

Tarkennus vielä: jos jostain ihmeen syystä jatkuis tämä, niin olisin älyttömän huolestunu että joku on vialla, ja olisin samantien maksamassa kaikki maailman testit että selviteltäs kromosomeja yms 😬 eli en sitä toivo. Mutta en oo nyt siitä huolissani ku ne lämmötkin tuli jo alas!

@Jossu123 veikkaan kans että haluuvat viel kontrollin just kun on yli 25. Eihän ne sitä tiedä jos tosiasiassa olis ollu myöhänen ovis. Vaikka sanosin että lämmöistä nään. :P

@NewMoon Ai kato! Olisko cb:hen pitäny tohon pieneen tulla jotain? Eli viallinen testi vielä? Hyvä ku sanoit! Eikös niiltä valittamalla saa korvaavan tuotteen :D

Joo, siihen tulee kontrolliviiva. Ehkä liian vähän imenyt pissaa (mä dippaisin sen varmaan uudestaan😅).
Joo, mä noudatin ohjetta ja pidin 5 sekkaa siel :D mut en tiiä, ehkä silti kämmäsin jotain, ehkä en jaksa alkaa laittaa viestiä jos sielt tulee vaan bumerangina takas että et osaa käyttää näitä 😌 ja pissatki jo viskasin mäkeen.

Takaisin