BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Nurppu onpa hyvä että pääset labroihin! Ei tarvitse arvailla että mikä tilanne on.

Täällä arvotaan missä olis ovis. Mulla suht säännöllinen kierto ja tänään olis pitäny olla ovis plussa, mut jotenkin arvasin että kun vika testi kaapissa ni on varmasti nega. Ja niinhän se oli. Tän aamun lämpöjen mittaus meni mönkään, joten huomenna uusi yritys sen osalta.
Pitää katsoa viitsiikö käydä ostamassa uusia ovistestejä. Normaalisti tilaan netistä, kun pikkupaikkakunnalla ei viitsisi mennä tuonne kylän ainoaan apteekkiin 😅

Screenshot_20220714-114513__01__01.jpg

@Lorena voi hitsi, että olikin nega! Onneks lämmöistä vähintään jälkikäteen tunnistaa onko jo menny :) toivotaan, että osuis hyvin!

Meinasin pahoitella etukäteen, mut luulen että kaikki täällä ymmärtää sen, et täs kohtaa meinaa vähän jäädä junnaamaan vaan tän yhen jutun ympärille! Tein ny äsken päiväpissasta taas testei. Mun silmään näyttäs siltä ku sofi kuitenkin tosi vähän tummuis tässä kokoajan. Mut järjellä kun miettii, niin kyl se tummuis nopeemmin jos kaikki olis normaalisti. Tässä kolmen päivän ilta/päivä sofit:
sofi13i-15i.jpg

Ja tässä apteekkarit. Mielikuvituksella tässäki on ehkä ihan pientä tummumista, mut taas, liian vähäistä.
apt13-15.jpg

Mut sit esim siinä rfsu:ssa ei taaskaan näkyny melkeen yhtään mitään, vasta kuivuessa vähän tuli haamua. Eli siinä mielessä täytyy olla ihan tosi alhaset arvot ja noi muut on vaan jotenki tosi herkkiä 🤷🏼

Ei voi muuta sanoo ku pitäs lopettaa ny vaan tää ittesä rääkkääminen ja oottaa vaan huomiset verikoetulokset 🤦 mut meinasin aamul tehä testit kyl, koska sit näkee kivasti sen et milt testit näyttää vs. verikoe!

@Lorena voi hitsi, että olikin nega! Onneks lämmöistä vähintään jälkikäteen tunnistaa onko jo menny :) toivotaan, että osuis hyvin!

Meinasin pahoitella etukäteen, mut luulen että kaikki täällä ymmärtää sen, et täs kohtaa meinaa vähän jäädä junnaamaan vaan tän yhen jutun ympärille! Tein ny äsken päiväpissasta taas testei. Mun silmään näyttäs siltä ku sofi kuitenkin tosi vähän tummuis tässä kokoajan. Mut järjellä kun miettii, niin kyl se tummuis nopeemmin jos kaikki olis normaalisti. Tässä kolmen päivän ilta/päivä sofit:
View attachment 114441

Ja tässä apteekkarit. Mielikuvituksella tässäki on ehkä ihan pientä tummumista, mut taas, liian vähäistä.
View attachment 114442

Mut sit esim siinä rfsu:ssa ei taaskaan näkyny melkeen yhtään mitään, vasta kuivuessa vähän tuli haamua. Eli siinä mielessä täytyy olla ihan tosi alhaset arvot ja noi muut on vaan jotenki tosi herkkiä 🤷🏼

Ei voi muuta sanoo ku pitäs lopettaa ny vaan tää ittesä rääkkääminen ja oottaa vaan huomiset verikoetulokset 🤦 mut meinasin aamul tehä testit kyl, koska sit näkee kivasti sen et milt testit näyttää vs. verikoe!
Mul ei oo tapana olla yltiöoptimisti, enkä haluu valaa turhaa toivoa, mut eikös hcg hormooni tuplaannu kahdessa päivässä? Omaan silmään vahvistumista 13 ja 15 välillä. Näytin miehellekin niin senkin mielestä. Apteekkarin testit itsellä tummu hitaammin. Selvin oli se pc ja siinäkin tapahtu selvempi hyppäys sit ku 4+0 täynnä. Ja edelleenkin hyvin yksilöllistä. Voimia jännitykseen sinne❤ näist sun testeist nousee kyl niin testikuume, mut koitan hillitä itseni tosiaan sinne tiistaille asti.

View attachment 114441

View attachment 114442

Samaa olin tulossa sanomaan että joka toinen pv on selvää tummumista ja hcg kasvaa YKSILÖLLISESTI. ❤ Eli vaikka arvo olis matala, voi kaikki olla ihan hyvin. Oot kuitenkin vasta niillä päivillä, että raskaustestit vasta lupaa jotainkaan näyttävänsä. Rfsu nyt on ihan 💩, se ei tummu sitten millään. Mulla pc alkoi olla leffaviivoissa vasta kun verikokeessa hcg oli yli 2000.

Samaa olin tulossa sanomaan että joka toinen pv on selvää tummumista ja hcg kasvaa YKSILÖLLISESTI. ❤ Eli vaikka arvo olis matala, voi kaikki olla ihan hyvin. Oot kuitenkin vasta niillä päivillä, että raskaustestit vasta lupaa jotainkaan näyttävänsä. Rfsu nyt on ihan 💩, se ei tummu sitten millään. Mulla pc alkoi olla leffaviivoissa vasta kun verikokeessa hcg oli yli 2000.
Täällä kans rfsu esikoisesta tummu tosi huonosti. Tässä kans sit PC testejä n. 3+4-3+6 et ei huimaa vahvistumista vielä tossa kohtaa. Katsoin juuri, et 3+6 ja 4+1 välil sut taas selvemmät erot. Ja joku päivä tein päivän toisesta pissasta vahvemman viivan ku aamun ekasta.

Halusin laittaa ton mun testilitanian tohon toivoa ylläpitämään❤ tuskaisia päiviä oli, muistan.

Liitteet

• Screenshot_20220714-162620_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220714-162620_Samsung Internet.jpg
    247.3 KB · Katsottu: 135
Pakko jakaa viime toukokuun ICSI plussakierron pc testit, tuo tummin on siis dpo 15 ja 4+1! Dpo 13 ja 14 näyttää mun testeissä aika saman vahvuisilta. Olen nyt taustalla seurannut jännitysnäytelmää, niin toivon Nurppu että kyytiläinen olisi tiukasti kiinni ja olet raskaana kunnes toisin todistetaan! 🤗

Liitteet

• 20210521_081406.jpg
    20210521_081406.jpg
    879.1 KB · Katsottu: 151
Kiitos kun jaksatte olla niin optimistisia! ❤️ Tulee hyvä mieli siitä! Ihana ajatus että @Juliet92 näytit miehelle mun testejä 😄 ja oi @Vilja. sulla on hienosti sit tummunu tossa lopussa! Kiitos kaikille teidän testikuvista, on kiva nähdä miten muilla on edenny toi tummuminen! Auttaa tuomaan perspektiiviä omaan. Must kyl tuntuu et mulla olis jo täs kohtaa pitäny tulla se kunnon tummuminen jos tää olis normaali reissu.

Tajusin muuten tänään että oon ny tehny pc:t vähän väärin. Ohje sanoo että pidä 3 sekuntia virtsassa, mä oon tottumuksesta pitäny vähintää 10 sekuntia. Teoriassa saatoin tehdä sillon ihan ekalla kerralla ohjeen mukaan kun oli niin mont testiä ja yritin kaikkien ohjeet käyä erikseen tunnollisesti läpi. Mut en usko et se voi noin paljon vaikuttaa, varsinkaan tohon suuntaan että oli haaleempi viiva 🤷🏼

Kiitos kun jaksatte olla niin optimistisia! ❤️ Tulee hyvä mieli siitä! Ihana ajatus että @Juliet92 näytit miehelle mun testejä 😄 ja oi @Vilja. sulla on hienosti sit tummunu tossa lopussa! Kiitos kaikille teidän testikuvista, on kiva nähdä miten muilla on edenny toi tummuminen! Auttaa tuomaan perspektiiviä omaan. Must kyl tuntuu et mulla olis jo täs kohtaa pitäny tulla se kunnon tummuminen jos tää olis normaali reissu.

Tajusin muuten tänään että oon ny tehny pc:t vähän väärin. Ohje sanoo että pidä 3 sekuntia virtsassa, mä oon tottumuksesta pitäny vähintää 10 sekuntia. Teoriassa saatoin tehdä sillon ihan ekalla kerralla ohjeen mukaan kun oli niin mont testiä ja yritin kaikkien ohjeet käyä erikseen tunnollisesti läpi. Mut en usko et se voi noin paljon vaikuttaa, varsinkaan tohon suuntaan että oli haaleempi viiva 🤷🏼
Mä en oo edes lukenut ohjeita, mäkin tunnollisesti 10s tai enemmän että näen ku se pissa kertyy sinne tikkuun 😅

Joo ajattelin, kun miehillä ei varmaan ole viivalaseja 🤣 mä oon kyl varmaan ite uittanu kauemmin ku ton 3s Pc😅

@Kultahippi hahaa joku muukin miehel näytelly😅

Hehehee ihanaa että siellä miehetki päässy osallisiks tähän! 🤣 Mä en ees oo näyttäny näit vertailui mun miehelle vaan sanallisesti vaan kertonu et ei enää näyttäs tummuvan... Olis päivällä hankalaaki ku miehen lapset kokoajan samas tilas 🙈 mun mies ei kyl varmaa nää tummumista ku ei se oo nähny oikee viivojakaa ennen ku on jo tosi selkee. Mut koitan muistaa testaa miehellä tänään. :)

Mä dippaan noita testejä aina sen aikaa kunnes alkaa liikkumaan se väri siinä testialueella. Kauheen monta kertaa on jääny näyte liian vähäiseksi.

Meetkö @Nurppu heti aamusta verikokeisiin?

View attachment 114460

Huomenna on varmaan jo lämmöt alle tuon viivan.. Viimeksi "luomu"kierrossa alkoi tänä päivänä, dpo 7, tiputtelu ja vuoto dpo 8 (jolloin myös meni lämmöt alle).

Saapi nähdä kuin käy.
Oliko sulla nyt luomukierto vai luteaalituki käytössä? Ompa kyllä ikävää, että tiputtelu alkaa noin varhain.. 😯😔

Luomu. Halusin katsoa mikä se luteaali nyt on ilman ja teen myös omaa "tieteellistä tutkimusta" progesteronin vaikutuksesta runsaisiin kuukautisiin. Luin siitä, että liian matala progesteroni aiheuttaa runsaita kuukautisia. Kuinka ollakkaan, viime kierrossa kun oli käytössä, kuukautiset oli suht runsaat, mutten tarvinnut vuotoa hillitsevää lääkettä käyttää(käytän sitä aina..)
Okei!! Mielenkiintoinen tieto, en oo kuullutkaan. 😯 Heti täs tuumasin että nyt kun mulla oli luteaalituki käytössä, oli mun kuukautiset todella niukat.

Takaisin