Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa jatkaa testailua! Toki varmasti näin aiotkinTämmönen se CB, eli tosi haamu joten epäilen vaan testin ominaisuudeksi kun se antelee kuulema näitä ja liuska oli kuitenkin niin tyhjä että heitin roskiin melkei saman tien
View attachment 113422View attachment 113423
Ennen vuodenvaihdetta, kun meillä tuli eka plussa kahteen vuoteen, olin tehnyt ylhäisessä yksinäisyydessäni testin miehelle vielä kertomatta ja heittänyt sen puhtaana negana roskiin. Seuraavalla viikolla tehdyn haamun jälkeen kaivoin sen aiemman testin roskiksesta ja siihen olikin piirtynyt ihan haamujen haamujen haamu, mitä en tarpeeksi maltilla odottanut tai katsonut.
Voi toivottavasti tulisi selkeämpi plussa lähipäivinä!! 

Pönttöön valui tosi vetistä verta ihan kuin hanan ois kääntänyt päälle. Ihan paniikissa soitin yöllä päivystykseen ja saatiin lupa lähteä sinne. Olin ihan varma, että tulee lapsivettä myös, kun oli niin vetistä. Ultrassa luojan kiitos kaikki jälleen vauvalla hyvin
, ja nyt nähtiin, että istukan reuna vuotaa, todettiin myös taas kerran isohko (3x5cm) hyytymä kohdunsuulla. Minkä merkin liuska toi on?Tämmönen se CB, eli tosi haamu joten epäilen vaan testin ominaisuudeksi kun se antelee kuulema näitä ja liuska oli kuitenkin niin tyhjä että heitin roskiin melkei saman tien
Mitä mieltä oot/te?Kyllähän tuossa cb:ssä haamunen kummittelee, mutta ei oo itelläkään mitkään huippuhyvät kokemukset tuosta testistäTämmönen se CB, eli tosi haamu joten epäilen vaan testin ominaisuudeksi kun se antelee kuulema näitä ja liuska oli kuitenkin niin tyhjä että heitin roskiin melkei saman tien
En saa nöistä mun viivalaseilla mitään irti, mutta jos ikinä itselle tulis epävarma testitulos, niin ehdottomasti tulisin sulta kysymään apuja kuvien kanssa kikkailussa!Minkä merkin liuska toi on?
Saatan olla vähän hullu ja joskus ärsyttävänkin optimistinen, mutta... Mä otin pari kuvakaappausta tosta ja kikkailin filttereiden ja säätöominaisuuksien kanssa.Laitan tähän kuvia ja voit itse katsoa ja tulkita. Mun mielestä tolleen kaivamalla kaivaen siitä sai jotain näkyviin
Mitä mieltä oot/te?

Mun mielestä tosta yläreunasta on nähtävissä mistä viiva alkaa ja ainakin toisessa kuvassa myös viivan oikeaa reunaa hyvän matkaa
Toivottavasti plussa tiedossa piakkoin! 

tuon perusteella näyttää ettei se vielä olisi ollut, mutta miltäs käppyrä nyt näyttää?

No on kyllä aikamoista kuraa tuo cb:n testi, jos tommosta viivaa turhaan antaa!Kiitos @Laurenski hurjasta optimistisuudesta ja vaivannäöstä, mahtavaa omistautumista toisten kustuihin tikkuihin
Hurjalle kuulostaa sun vuotelut, mutta onneksi pikkuihmisellä kaikki hyvin ♥
@NewMoon loma testailustakin on varmasti hyvä aina silloin tällöin ja toivottavasti se ainut testi jonka joudut enää tekemään on r-testi, kyllä käyrä näyttää siltä että ovis tapahtui/tapahtuu just
@Foreverfever Kotitestin Sofi r-testiliuskoja, en oo vielä saanut niihin turhia viivanpaikkoja, vääriä haamuja tms., tosin viivat ei tosiaankaan oo kovin vahvoja. Mutta ois luullu jotain näkyneen jo niissäkin, joten ennemmin uskon CB:n vain hörhöilevän omiaan
@Nurppu entäs jos ovis odotutaakin että pääset kotiin hyödyntää sentuon perusteella näyttää ettei se vielä olisi ollut, mutta miltäs käppyrä nyt näyttää?
No siis joo, vielä elää tilanne mulla.
Tänään dpo13 ja kp29 mikä on vielä normaalirajoissa. Tein dpo11 vielä illasta toisen CB:n (ylempi kuvassa aamuinen ja alempi iltainen) joka oli aavistuksen verran vahvempi ja samalla tavalla siihen lähti heti piirtyy pystyviiva, mutta dpo12 aamuna rfsu nega. Nyt ei oo enää testejä. Kn on vieläkin kaukana ylhäisyydessään, mutta kramppaillut eilisestä lähtien jonkin verran ja koska lämmöt alaspäin menossa (aamu 4 oli 36,41'C ja aamu 5 jolloin nousin 36,6'C) , niin eiköhän sekin kohta laskeudu ja röörit aukene.
View attachment 113473View attachment 113471View attachment 113472