BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi nyt on jänniä paikkoja!! Kunpa @lepus timidus siellä olisi nyt joku pieni kiinnittynyt ❣️❣️ ja lämmötkin näyttää niin hyvältä!
@NewMoon ja @Harmi89 pääsi myös piinailemaan jes, eiköhän se @Foreverfever myös kohta!
Ja @Harmi89 ymmärrän niin hyvin tuon pelon/ahdistuksen rankemmista hoidoista, mua pelottaa myös tuleva IVF nyt kun se oikeesti alkaa ihan pian. Ehkä siksi nämä viimeisimmät kierrot oon ollut vielä aiempaa hajalla kun on toivonut niin paljon sitä ettei tarvitsisi kuitenkaan edetä niihin hoitoihin!

Täällä nyt siis kp9 ja ovista odottelen. Parit alkukierron lämmöt otin pois kun tuli mittailtua tosi myöhään ja oli nauttinut alkoholia 😄 Pari seuraavaa päivää ei pysty mittailemaan lämpöjä, testailemaan ovista eikä tallettelemaan, toivottavasti siis ei ole viikonlopun aikana tulossa vielä 😎

Screenshot_20220603-083408.jpg

Tämmönen se CB, eli tosi haamu joten epäilen vaan testin ominaisuudeksi kun se antelee kuulema näitä ja liuska oli kuitenkin niin tyhjä että heitin roskiin melkei saman tien 😂

IMG_20220602_155127.jpgIMG_20220603_054310.jpg

Muokattu viimeksi:
Tämmönen se CB, eli tosi haamu joten epäilen vaan testin ominaisuudeksi kun se antelee kuulema näitä ja liuska oli kuitenkin niin tyhjä että heitin roskiin melkei saman tien 😂

View attachment 113422View attachment 113423
Kannattaa jatkaa testailua! Toki varmasti näin aiotkin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :smiling face with heart-eyes: Ennen vuodenvaihdetta, kun meillä tuli eka plussa kahteen vuoteen, olin tehnyt ylhäisessä yksinäisyydessäni testin miehelle vielä kertomatta ja heittänyt sen puhtaana negana roskiin. Seuraavalla viikolla tehdyn haamun jälkeen kaivoin sen aiemman testin roskiksesta ja siihen olikin piirtynyt ihan haamujen haamujen haamu, mitä en tarpeeksi maltilla odottanut tai katsonut. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Voi toivottavasti tulisi selkeämpi plussa lähipäivinä!! :folded::red-heart::red-heart:

Täällä oli viikonloppuna taas kunnon kauhushow. Pirusti vuotoa ensin to ja pe, jonka jälkeen pe päivystyksessä todettiin, ettei vuodon syytä voi nähdä ja vauvalla kaikki hyvin! Vuoto tyrehtyikin pian ja olin taas luottavaisin mielin, kunnes la-su yönä heräsin ja kaikki oli ihan verestä märkää. :Grimacing Face: Pönttöön valui tosi vetistä verta ihan kuin hanan ois kääntänyt päälle. Ihan paniikissa soitin yöllä päivystykseen ja saatiin lupa lähteä sinne. Olin ihan varma, että tulee lapsivettä myös, kun oli niin vetistä. Ultrassa luojan kiitos kaikki jälleen vauvalla hyvin:folded::red-heart:, ja nyt nähtiin, että istukan reuna vuotaa, todettiin myös taas kerran isohko (3x5cm) hyytymä kohdunsuulla. 🙄 Pääasia, että tyypillä kaikki hyvin, mutta vois kyllä mun puolesta jo loppua nää vaivat ja säikäyttelyt!

Minkä merkin liuska toi on?
Saatan olla vähän hullu ja joskus ärsyttävänkin optimistinen, mutta... Mä otin pari kuvakaappausta tosta ja kikkailin filttereiden ja säätöominaisuuksien kanssa.😁 Laitan tähän kuvia ja voit itse katsoa ja tulkita. Mun mielestä tolleen kaivamalla kaivaen siitä sai jotain näkyviin:Eyes: Mitä mieltä oot/te?

Liitteet

• Screenshot_20220603-143534.jpg
    Screenshot_20220603-143534.jpg
    361.8 KB · Katsottu: 136
  • Screenshot_20220603-143515.jpg
    Screenshot_20220603-143515.jpg
    440.8 KB · Katsottu: 135
  • Screenshot_20220603-143320.jpg
    Screenshot_20220603-143320.jpg
    448.2 KB · Katsottu: 133
K

Kyllähän tuossa cb:ssä haamunen kummittelee, mutta ei oo itelläkään mitkään huippuhyvät kokemukset tuosta testistä 🤔 Toivottavasti vahvistuu!

Minkä merkin liuska toi on?
Saatan olla vähän hullu ja joskus ärsyttävänkin optimistinen, mutta... Mä otin pari kuvakaappausta tosta ja kikkailin filttereiden ja säätöominaisuuksien kanssa.😁 Laitan tähän kuvia ja voit itse katsoa ja tulkita. Mun mielestä tolleen kaivamalla kaivaen siitä sai jotain näkyviin:Eyes: Mitä mieltä oot/te?
En saa nöistä mun viivalaseilla mitään irti, mutta jos ikinä itselle tulis epävarma testitulos, niin ehdottomasti tulisin sulta kysymään apuja kuvien kanssa kikkailussa! 😄

Hui kamala, @Laurenski mitä stressiä siellä taas 😱 kyllä totisesti sais loppua nuo pelottelut ja olla vaan rauhallinen loppumatka! 🫣 Mut ihanaa että kaikki oli taas hyvin kaikesta huolimatta!

@lepus timidus mulla ei oo mitään omia kokemuksia tosta testistä mut toivotaan että lähtee tummenemaan ja on oikea plussa!! :)

Muille tsemppii ovisten metsästyksiin ja hyödynnyksiin ja piinailuihin! :)

Aattelin täällä illalla hotellissa nörätessäni tulla näyttää lämpökäyrää, tästä ei ny ota kyllä erkkikään selvää että oliko ovis vai ei! On ollu hotellissa nii kuuma öisin etten oo voinu pitää peittoa ees päällä, että en yhtään tiiä johtuuko siksak vaan siitä että käsi ei oo ollu peiton alla vai onko oikeesti siksak ja ei ovulaatiota! Mut siihen nähden miten tasaset lämmöt oli aiemmin, ni on kyl ihme sahaamista :D

Screenshot_20220603-215816.png

Tää ei nyt jättänyt mua rauhaan :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Mun mielestä tosta yläreunasta on nähtävissä mistä viiva alkaa ja ainakin toisessa kuvassa myös viivan oikeaa reunaa hyvän matkaa 🤔 En tiiä voisko tosiaan ihan tyhjän viivanpaikankin saada näin kaivettua jotenkin esiin, että sikäli hmmm. Mutta mun mielestä vähän näkyy! 😅

Ps. @Nurppu , hienoa että hysteroskopia meni hyvin! :Two-hearts: Toivottavasti plussa tiedossa piakkoin! :folded:

Liitteet

• Screenshot_20220604-053727.jpg
    Screenshot_20220604-053727.jpg
    385.5 KB · Katsottu: 133
  • Screenshot_20220604-054156.jpg
    Screenshot_20220604-054156.jpg
    639.7 KB · Katsottu: 127
Laurenski toivottavasti vuotelut loppuu, säikäyttää kyllä tosi pahasti. Itsellä edellinen raskaus alkoi kaksosina (tai no toinen tuulimuna jos tyhjä raskauspussi??) ja toinen sieltä vuoteli rv 9-13 välillä pois, niin tuli kyllä ihan kunnon vuotoja ja hyytymiä mukana ja sai vähän väliä pelätä pysyykö toinenkaan matkassa. Hyvin meni kuitenkin.

Mulla kyllä ovis ihan hukassa. Omat olot sellaiset että olisi mennyt jo. Ei enää limoja, ei haluja. Lämmöt ja ovistestit ei kyllä tätä teoriaa tue ollenkaan. Ovistesti tänään kutienkin vahvin tähän mennessä, taitaa olla kp 18 menossa.
Enkä mä tänäänkään saa kuvia lisättyä.
Jaahas ja ilmeisesti vika mun puhelimessa kun ei aijaankaan kautta pytsy kuvia laittamaan. En kyllä tajua, eilen tyhjensin koko puhelimen muistin ja tilaa pitäisi olla..

Miltäs Lepus timidus tänään lämmöt ja testit näyttää, mä en hirveästi luottaisi netistä tilattuihin liuskoihin, itsellä ainakin näytti lähes negaa kun marketin liuskat jo selviä plussia.

Kiitos @Laurenski hurjasta optimistisuudesta ja vaivannäöstä, mahtavaa omistautumista toisten kustuihin tikkuihin :rolling::thumbs-up:
Hurjalle kuulostaa sun vuotelut, mutta onneksi pikkuihmisellä kaikki hyvin ♥

@NewMoon loma testailustakin on varmasti hyvä aina silloin tällöin ja toivottavasti se ainut testi jonka joudut enää tekemään on r-testi, kyllä käyrä näyttää siltä että ovis tapahtui/tapahtuu just :Ok Hand Sign:

@Foreverfever Kotitestin Sofi r-testiliuskoja, en oo vielä saanut niihin turhia viivanpaikkoja, vääriä haamuja tms., tosin viivat ei tosiaankaan oo kovin vahvoja. Mutta ois luullu jotain näkyneen jo niissäkin, joten ennemmin uskon CB:n vain hörhöilevän omiaan :Nerd Face:

@Nurppu entäs jos ovis odotutaakin että pääset kotiin hyödyntää sen :Winking Face: tuon perusteella näyttää ettei se vielä olisi ollut, mutta miltäs käppyrä nyt näyttää?

No siis joo, vielä elää tilanne mulla.
Tänään dpo13 ja kp29 mikä on vielä normaalirajoissa. Tein dpo11 vielä illasta toisen CB:n (ylempi kuvassa aamuinen ja alempi iltainen) joka oli aavistuksen verran vahvempi ja samalla tavalla siihen lähti heti piirtyy pystyviiva, mutta dpo12 aamuna rfsu nega. Nyt ei oo enää testejä. Kn on vieläkin kaukana ylhäisyydessään, mutta kramppaillut eilisestä lähtien jonkin verran ja koska lämmöt alaspäin menossa (aamu 4 oli 36,41'C ja aamu 5 jolloin nousin 36,6'C) , niin eiköhän sekin kohta laskeudu ja röörit aukene. :Umbrella With Rain Drops:

may0822.jpgIMG_20220603_165916.jpgIMG_20220604_080934.jpg

Kiitos @Laurenski hurjasta optimistisuudesta ja vaivannäöstä, mahtavaa omistautumista toisten kustuihin tikkuihin :rolling::thumbs-up:
Hurjalle kuulostaa sun vuotelut, mutta onneksi pikkuihmisellä kaikki hyvin ♥

@NewMoon loma testailustakin on varmasti hyvä aina silloin tällöin ja toivottavasti se ainut testi jonka joudut enää tekemään on r-testi, kyllä käyrä näyttää siltä että ovis tapahtui/tapahtuu just :Ok Hand Sign:

@Foreverfever Kotitestin Sofi r-testiliuskoja, en oo vielä saanut niihin turhia viivanpaikkoja, vääriä haamuja tms., tosin viivat ei tosiaankaan oo kovin vahvoja. Mutta ois luullu jotain näkyneen jo niissäkin, joten ennemmin uskon CB:n vain hörhöilevän omiaan :Nerd Face:

@Nurppu entäs jos ovis odotutaakin että pääset kotiin hyödyntää sen :Winking Face: tuon perusteella näyttää ettei se vielä olisi ollut, mutta miltäs käppyrä nyt näyttää?

No siis joo, vielä elää tilanne mulla.
Tänään dpo13 ja kp29 mikä on vielä normaalirajoissa. Tein dpo11 vielä illasta toisen CB:n (ylempi kuvassa aamuinen ja alempi iltainen) joka oli aavistuksen verran vahvempi ja samalla tavalla siihen lähti heti piirtyy pystyviiva, mutta dpo12 aamuna rfsu nega. Nyt ei oo enää testejä. Kn on vieläkin kaukana ylhäisyydessään, mutta kramppaillut eilisestä lähtien jonkin verran ja koska lämmöt alaspäin menossa (aamu 4 oli 36,41'C ja aamu 5 jolloin nousin 36,6'C) , niin eiköhän sekin kohta laskeudu ja röörit aukene. :Umbrella With Rain Drops:

View attachment 113473View attachment 113471View attachment 113472
No on kyllä aikamoista kuraa tuo cb:n testi, jos tommosta viivaa turhaan antaa!
Minun silmiin tuossa illan testissä on siis selkeä plussa.
Jännittävää!! 🤩

@Foreverfever oijoi, toivotaan että homma selkenee!

@lepus timidus hyvältä näyttää!! :) Eri testillä ku testaa ni eikö ihan hyvin voi olla tuollast heittelyä! Toivotaan että lähte vahvistuu! Mut hieno homma että teillä ei ainakaan näyttäis olevan ongelmia sen kanssa että sukusolut löytää toisensa ja reagoi toisiinsa ❤️

@NewMoon niin näyttäiskin ovis olleen! Toivotaan että olis pidempi luteaali!

Mä oon ny taas kotona :) ja lämmöt näyttää tältä:

Screenshot_20220605-111626.png

Mut tosiaan tuo yks lämpö ainakin oli kyseenalainen ku piti olla ilman peittoa... Jos sen discardaa, niin näyttää tältä:

Screenshot_20220605-111651.png

Että en ny ihan varma oo mikä tilanne! :D Paitsi että kyl se ovis on tainnu olla ja mennä!

Muokattu viimeksi:
Sori omanapa taas ennen ku pääsen kunnolla lukee muiden viestit, mut siis joo ei oo vieläkään menkat alkanu enkä oo vieläkään edes uutta testiä päässy ostaa 😂 tänään dpo14 ja luulin että menkat alkaa ku lämmöt tullu alaspäin ja menkkamaista kourintaa, mutta tissit on edelleen öö-kuppikokoa ja kohdunnapukka kaaaaaukana. Mut ei ees tuhrua ja sillä se on aina alkanu ennen ku hanat aukee muutaman tunnin tai päivän sisään. O-testi lähes plussa.. 🤪Pari päivää odotettava ennen ku pääsee ostaa r-testin jos ei ala tällä välin.

Kävi mielessä että jos en laita ovisplussaa sunnuntaille niin FF tyrkkää oviksen tohon lämpöhuippuun, että entä jos km:n jälkeen on vaan edelleen pitkä kierto ja ovis oliki oikeasti vasta sillo? Mut sit taas melkei heti sen jälkeen oli se kontrolli ja eikai siinä vaiheessa kohdun limis voi mitenkää olla melkein 21mm jo 😬 ja kun o-testit ollut kunnon negaa tällä välin sen sunnuntain kirkuvan plussan jälkeen. Vai oisko ovuloimaton kierto 🤔

Noh nyt ku kirjoitan "ääneen" niin tyypillisesti alkaa kuitenkin tuhruamaan joten jännäilen mihin suuntaan tää kääntyy vielä 😂

Screenshot_20220606_162249.jpg
Laitetaas vielä tuo ovistesti tunnin pidätyksellä sekoittamaan pakkaa
IMG_20220606_165526.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin