BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@NewMoon ompa jännä dippi, varsinkin jos se toistuu, kerran ovistakaan ei oo lähimaisemissa vielä 🤪

Mulla FF laittoi tänään oviksen perjantaille, mutta leikittelin mielikuvituslämmöillä kokeilumielessä edellisten lämpöjen mukaan ja se siirtää oviksen silloin lauantaille tai sit sille sunnuntaille jota ite epäilen hyvin vahvasti oikeasti dpo0:ksi. Ja jos poistan perjantain ovisplussan, kun se plussa viipyi pidempään nii en tiedä merkkaisko sitä nyt mihinkään, niin ei laita FF vielä ovista mihinkään. Harmittaa kun oon herännyt 40min ennen herätyskelloa perjantain jälkeen joka aamu niin on jäänyt selkeesti normaalia alemmaksi lämmöt ja sekin nyt sotkee käyrää. Ei auta taas kuin odotella lisää lukemia että näkee mihin se ovis lopulta osuu, vielä kun sais malttia, mut ku oon niin koukussa kaikenlaisen datan keräilyyn 😂

Screenshot_20220524_182738.jpg

Käppyräpäivitys, alaspäin mennään taas 😅 mutta ei vielä romahtanu alas asti, niin alkaakohan se vuoto nyt kuitenkaan tänään vielä.. heräsin tänään puolisen tuntia normaalia aiemmin mutta en usko että se vaikuttaa tohon lämpöön kovin paljon 🤔 ehkä myo-inositoli pidensi mun luteaalia taas päivän pitemmäksi tai sit ovis ollutkin päivää myöhemmin? Vaihtoehtoja on monia, ei auta muu kuin seurailla 😅 onneksi huomenna on vapaapäivä!

Screenshot_20220525-070955.jpg

@Kultahippi Mä en noista osaa sanoo että pidentäiskö toi luteaalia, mut mulla ei oo pidentäny 🤔 minkä pitunen sulla nyt yleensä on ollu luteaali? Kylhän tuo näyttää sellaselta käyrältä ku olis vähintäänkin jotain yritystä ollu kiinnittyä, jos sun luteaali ei normaalisti olis noin pitkä! Ja ei tosiaan ollu vielä mikään menkkaromahdus toi! Voi miten jännää!!! 😱

Mä ny näytän tähän väliin oman käyräni kans, vaik tylsää vaihetta eletäänkin! Näyttäis että tuon alun siksakin jälkeen rauhottu nuo lämmöt taas tasasiksi :)

Screenshot_20220525-081430.png

@Kultahippi Mä en noista osaa sanoo että pidentäiskö toi luteaalia, mut mulla ei oo pidentäny 🤔 minkä pitunen sulla nyt yleensä on ollu luteaali? Kylhän tuo näyttää sellaselta käyrältä ku olis vähintäänkin jotain yritystä ollu kiinnittyä, jos sun luteaali ei normaalisti olis noin pitkä! Ja ei tosiaan ollu vielä mikään menkkaromahdus toi! Voi miten jännää!!! 😱

Mä ny näytän tähän väliin oman käyräni kans, vaik tylsää vaihetta eletäänkin! Näyttäis että tuon alun siksakin jälkeen rauhottu nuo lämmöt taas tasasiksi :)

View attachment 113210

No nyt pari lääkkeetöntä kiertoa ollu 13pv niin ajattelin että tääkin olis 🤔 Aiemmin ollu jotain 14-15pv, yks lääkekierto oli jopa 17pv. Eli voi olla siis ihan normaaliakin jos vasta huomenna alkaa!

Tylsä käppyrä täälläkin, ja noin viikko ovikseen 😁
Muoks. Flo näköjään ennustaa ovista johonki kp20 korville, kun se siellä main oli ennen letroja. Letrot siis mulla aikaistaa oviksen noin viikolla eli kp14 paikkeille.

Liitteet

• Screenshot_20220525-130030_Flo.jpg
    Screenshot_20220525-130030_Flo.jpg
    194 KB · Katsottu: 125
Tulin vaan ilmoittamaan että hermot riekaleina tein äsken täysin negatiivisen testin, eli kyllä huomenna tulee varmasti lämmöt alas ja vuoto sen mukana, huoh. On taas ollu semmosta vuoristorataa että oon aivan poikki! Menkkakivutkin voimistuu kokoajan ja muutenkin kurja olo 💩 se olisi enää yksi kokonainen kierto ennen sitä IVF-suunnittelua 😱 kiitos teille taas tuesta ja kanssaelämisestä ❤️
Olisinpa jo tylsässä vaiheessa NewMoonin ja Harmin kanssa! Seurailen teitä kaikkia taustalta muutaman päivän kunnes taas tästä toivun 😊 Ja @Nurppu tsemppiä perjantaille ❣️

Voi @Kultahippi voin vaan kuvitella miten raastavaa oli tehä se testi! 😞💔 Kovasti voimia lähetän telepaattisesti sinne sun luo! Sulla oli kuitenkin niin esimerkilliset nuo lämmöt, että ihan näyttäis siltä että olis ehkä joku positiivinen muutos ollu kehossa ❤️

Mulla lämmöt jatkaa tosi tasasena taas! Ja elimistö heräilee, heräsin kesken yötä kauheissa himoissa 😆 kiitos myös kun tsemppaatte minuu huomista varten! Vähäsen jännittää kun en yhtään tiiä paljonko se sattuu!

Screenshot_20220526-110003.png

@Nurppu tiedätkö jo tarkemmin että miten se toimenpide tehdään? Tsemppiä huomiselle ❤️

@Kultahippi voi hitto, paljon sympatiaa, kurjaa tuollainen toiveita herättävä käppyrä, mutta onneksi toivo ei ole silti menetetty vaikka nyt alkaakin ilmeisesti uusi kierto ❤️

Mä otin omasta chartista kp13 plussan pois kokonaan ja vaihtui nyt lämpöjen perusteella ovispäivä FF:n mukaan maanantaille kp16 mikä varmaan lähinnä totuutta, mutta jos laitan perjantaille tai lauantaille plussan charttiin, niin FF jättää oviksen edelleen kp13:sta. Hirmu matalat lämmöt vaan koko ajan. Mut kai se ovis vissiin tapahtui siitä huolimatta, kun FF tyrkkää viivan kuitenkin tasapaksuna? Eli nyt siis vissiin dpo3 menossa 🤔 toisaalta mulla on melkein aina ollut oviksen jälkeen ekat kolme pvää lämmöt jopa hyvinkin matalan tasapaksut, joten josko tuo huomenna nousis selkeemmin kuten yleensä, niin silloin menisi lämpö saman kaavan mukaan jos nyt tosiaan on dpo3.

Screenshot_20220526_123806.jpg

@lepus timidus luin että pieni kamera viedään kohdun sisään ja siinä jo säikähin sitä et paljonko se varmaa sattuu ni en ny oo enää viittiny lukee enempiä 😆 paljastuu se siellä sit! Ei mulla ekassa inssissä sattunu yhtää ku katedri laitettii sisään, en oo varma onko toi sit paljon isompi. Tokassa inssissä sattu qika paljon ku piti tarraa kii siit kohdunsuusta että meni sisään se katedri. Mutta tässä kai usein puudutetaan kun inssissä ei, eli oletan että tää sattuu enemmän!

Paljon tsemppiä @Nurppulle operaatioon tänään, toivottavasti on lääkitys kohdillaan! Ja sen jälkeen sit toivottavasti pikaista plussaa teille! 💗

Tosi harmi, että testi oli nega @Kultahippi, niin oli lupaavaa käppyrää siellä 😢.

@lepus timidus, toivottavasti lämmöt pompsahtaa siellä aamulla 👍

Mä liityn kans tylsien käppyröiden kerhoon; kp8 menossa, ja vielä yli viikko Flo:n ennustamaan ovikseen, tosin ei tiedä tuon viime kierron jälkeen, että miten sekaisin tämäkin kierto vielä on. Eli mun luteaali oli sit joko 12 tai 11 päivää lopulta ja viime torstaina lähti uusi kierto käyntiin. Se ei sinänsä ollenkaan yllättänyt, enkä oikeastaan ollut edes kauhean pettynyt, kun järjellä tiesin viime kierron olosuhteiden olleen melko haastavat.

Mulla piti olla perjantaina se kauan odotettu gyne aika, mutta sain torstai-iltana soiton, että lääkäri joutuu perumaan kaikki seuraavan päivän ajat, ja seuraava vapaa aika on vasta heinäkuun lopulla. Siinä kohtaa mulla iski aika kohtalainen turhautuminen ja itkuhan siitä tuli. Noh, nyt oon päässyt siitäkin yli, kun tässä seuraavat pari kiertoa joka tapauksessa menee vähän ohi Suomen matkan takia, mutta hetken aikaa söi kyllä naista tämä tilanne. Noh, kesä menee nopeasti, ja sit kun tullaan takaisin Suomesta, niin sitten ei ole kuin viikko enää tuohon gyne aikaan.
861ABA7E-9809-496C-8AE0-C0D643A18D43.png

@Nurppu hui, joo ehkä on parempi ettei liikaa kaivele tietoa etukäteen...... 😄

Nousi lämmöt vähäsen. Jos en laittele ovisplussaa käyrään niin ovis pysyy kp16:ssa, mikä on hyvä, koska olojen ja kn:n perusteella tuntuu että se on lähinnä totuutta. Ja kierto jäisi muuten tosi lyhyeksi jos ovis olisi ollut aikaisemmin, eli olkoon tänään siis dpo4 kuten FF:kin väittää. Eipähän tuu liian aikaisin testailtuakaan tästä kierrosta:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Screenshot_20220527_060901.jpg

@Aloy apua mikä tuuri :( kyllä varmasti harmittaa ihan pirusti tuollanen :( mut totta, että kuulostaa siltä että ei niin paha ookkaan sit kun pian jo matkan jälkeen onkin jo aika! Toivotaan myös että tämä kierto on tasaisempi :)

@lepus timidus jeejee :) ja jännää tuo kun on vähän epäselvä se oviksen ajankohta :D mut hyvältä näyttää!

@NewMoon sulla on kans aika tasanen meno jos poistaa noi pari seikkailevaa lämpöä! :)

Joo, hysteroskopia meni hyvin! :) Aluks tosiaan sattu ja sit puudutettiin, niin ei ollut enää mitään ongelmaa :) ja jännät paikat oli aluks kun lääkärit meinas että ei oliskaan polyyppi, vaan sydämen muotoinen kohtu! Mutta kyl vaan sit onneks paljastuikin et siellä olikin ninja-polyyppi kohdun katossa, luomassa sen illuusion sydämen muodosta!

Tässä viel lämpökäyrää! On kyl ihan ihme homma nää nykyiset tasaset lämmöt 😄

Screenshot_20220527-155202.png

Nurppu toivotaan että nyt vihdoin tärppäsi!

Mulla kp taitaa olla 11, ei vielä ovisoireita, tikutuksen ajattelin aloittaa kp 14. Lämmöt vetää ihan siksakkia.

Varoajaksi sanottiin, et niin kauan kun on vuotoa, ei saa pistää mitään sisäänsä. Hyvä kun erikseen mainitsi kuukupin, koska olisin varmaan muuten laittanu heti kuukupin vuodon takia 😆 ny piti hakea erikseen siteitä kaupasta!

Mulla tänään vähäsen laski lämmöt, liekö liittyny tähän operaatioon!

Screenshot_20220528-125101.png

Takaisin