Mulla luteaali on ollu hyvinki tarkkaan 14pv.Jännäksi menee, ihanaa kun voi sun käppyrää jännittää kun ite vasta luteaalin alussa :D miten pitkä sun luteaali olikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla luteaali on ollu hyvinki tarkkaan 14pv.Jännäksi menee, ihanaa kun voi sun käppyrää jännittää kun ite vasta luteaalin alussa :D miten pitkä sun luteaali olikaan?
On nää vaan uskomattoman mielenkiintosia hommia! Miettikää nyt, täällä ihan vieraiden ihmisten kehon lämpötiloja seurataan ja odotetaan käppyröitä päivittäin!
Joku vois pitää vähän kipeenä touhuna tämmöstä.. 
On nää vaan uskomattoman mielenkiintosia hommia! Miettikää nyt, täällä ihan vieraiden ihmisten kehon lämpötiloja seurataan ja odotetaan käppyröitä päivittäin!Joku vois pitää vähän kipeenä touhuna tämmöstä..
Ja piti siis kommentoimani, että onpas jotenkin oppikirjamainen lämmön nousu oviksen jälkeen.![]()
mut tosi koukuttavaa! :D

oivoi, voikun kaikilla pomppais vielä ylös!
Mun mielestä täähän näyttää oikeinkin potentiaaliselle!

Tää käyrä on kyllä ollu ihan omaa luokkaansa kaikkinensa, jos vertaa tän vuoden muihin koertoihin. Älytöntä siksakkiaVoihan laskukerho!
Harmi ja forever, onko teillä yleensä dippiä luteaalissa? Lueskelin että joillain voi näkyä "kiinnitysdippi". Mulla nyt varmaankin ennakoi kyllä menkkoja.

Joo, kp44/26. Tää kierto on ollut ihan outo, varmaankin joko B6:n tai kolmannen koronarokotteen (tai molempien) takia. Toi kp23 lämpöjen pompsahdus oli just rokotteesta. Ennen raskautta mun luteaali oli 12 päivää, nyt raskauden jälkeen (5 kiertoa ennen nykyistä) luteaali on ollut 7 päivää.Siis onks @Aloy lla tänään kp44 menossa? Onko sun luteliaali sitten yleensä mitenkä lyhyt jos nyt dpo7-8 ja veikkailet että menkat voi kohtsillää jo tulla?
Ei varsinaisesti just sun käyrään liity vaan yleisestikin, mutta en aina osta tuota Flota mitä olen muiden käyriä siinä seuraillut. Mulla FF ei luultavasti merkkaisi tuollaiseen Aloyn kaltaiseen käyrään ovista edes tapahtuneeksi tai korkeintaan epäilevillä katkoviivoilla, koska pitäisi olla seuraavat 3 aamua yli peruslämmön eikä tällä välillä sais alas hyppiä. En siis tarkoita olla mikään ilonpilaaja, negailija enkä mä oikeasti tiedä mitään, varsinkaan kun mä en tota Flota jotenkin ymmärrä, mut sen logiikka ei vaan ihan aina uppoa muhun
Mulla vuoden takaisessa kemiallisessa kiinnittymisyritys oli takuuvarmasti dpo4, koska silloin nippaili älyttömästi tavalla joten ei koskaan ollut aikaisemmin nippaillut, vaikea pelkäksi keltarauhaskipuiluksi uskoa. Dpo oli myös varma, eli päiväkin oli dpo4. Siitä päivästä meni vain pari päivää, niin hajuaisti terävöity niin, että ihmettelin millainen vihikoira minusta tuli :D lisäksi muitakin selkeitä oireita tuli myöhemmin ja sain selkeitä haamujakin r-testeihin kun menkat oli myöhässä, mutta tosiaan kemialliseksi se jäi kuitenkin.