BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja mulla nyt sit pomppas ylös, toivottavasti pysyy siellä :)

View attachment 112849
On nää vaan uskomattoman mielenkiintosia hommia! Miettikää nyt, täällä ihan vieraiden ihmisten kehon lämpötiloja seurataan ja odotetaan käppyröitä päivittäin! :Face With Tears Of Joy: Joku vois pitää vähän kipeenä touhuna tämmöstä.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja piti siis kommentoimani, että onpas jotenkin oppikirjamainen lämmön nousu oviksen jälkeen. :thumbs-up:

On nää vaan uskomattoman mielenkiintosia hommia! Miettikää nyt, täällä ihan vieraiden ihmisten kehon lämpötiloja seurataan ja odotetaan käppyröitä päivittäin! :Face With Tears Of Joy: Joku vois pitää vähän kipeenä touhuna tämmöstä.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja piti siis kommentoimani, että onpas jotenkin oppikirjamainen lämmön nousu oviksen jälkeen. :thumbs-up:

Jep, kyllä sitä naurattaa välillä kun on niin kikseissä kun tulee uusia käppyröitä näkyville :D :D

Mulla myös yleensä päivän kaksi ennen menkkoja lämmöt romahtanut. Sitten taas yhdessä kierrossa missä oli lupaavia oireitakin lämmöt nousi entisestään menkkojen alkupäivänä. Ja testihän oli negaa, ettei voinut olla edes kiinnittymisyritys

Pieni notkahdus
Screenshot_20220513_091429.jpg

On tää kyl vähän hullua hommaa fiilistellä muiden lämpöjä ja esitellä omia :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mut tosi koukuttavaa! :D

Kultahipillä tosi hyvä nousu! Harmilla ja NewMoonilla muuten aika samanlaiset käyrät edellisen 6 päivän osalta :D ja toivottavasti Foreverfeverin notkahdus kääntyy kohta ylöspäin :)

Mulla jatkuu tasanen meno! Nyt kun ei oo näkyny käyrässä muutosta kuvitellun oviksen seurauksena, ni alan olla vähän toiveikas että jospa kierto sit noudattais primolutia vuodon suhteen :folded:

Screenshot_20220513-102910.png

Liityn laskevan käyrän kerhoon, dpo10..

Liitteet

• Screenshot_20220514-072657_Flo.jpg
    Screenshot_20220514-072657_Flo.jpg
    273.4 KB · Katsottu: 112
Oho mikä laskukerho täällä :Grimacing Face: oivoi, voikun kaikilla pomppais vielä ylös!

Mulla nous teidänkin puolesta - mut syy on kyllä nyt siinä että nautittiin eilen jokunen lasi alkoholia ja tuli nukuttua vielä älyttömän huonosti sen takia. Merkkasin FF:n sleep derived niin tuo pisti valkosen pisteen siihen. Ignoraako se nyt tuon lämmön?

Screenshot_20220514-113037.png

Toivotaan Nurppu, että primot toimii niinkuin pitää :thumbs-up:

Lämmöt laskee vaan..

View attachment 112871
Mun mielestä täähän näyttää oikeinkin potentiaaliselle!

Mulla(kin) tulee melkein aina tuota laskua enempi vähempi dpo6-8 välillä, mut se liitty johonkin, estrogeenikö se oli joka laski ja nosti ylös mahdollisen kiinnittymisen lisäksi?

Ääääh, voisko millään toi menkkojen ja oviksen väli olla lyhyempi, ois kiva kun ei tartteis odotella, vasta kp7 menossa.. en malttais millään olla pissimättä minnekään, mut ei viiti vielä näin alussa ovista testailla kun ei varmasti vielä ainakaan viikkoon oo tulossa :rolling:

Ja pikkasen vielä jankkaan ot:ta, niin koneellahan tämä sivusto on oikeinkin kätevän oloinen nykyään. Vielä kun puhelimella toimisi yhtä hyvin ja näkyis lähetetyssä viestissä puhelimesta valiten hymiöt eikä erikseen painaen valikosta, kun on kovin vaikea sellainen systeemi. Edellisellä oli niin näppärä puhelimellakin kirjoitella ja lueskella.

Muokattu viimeksi:
Voihan laskukerho!

Harmi ja forever, onko teillä yleensä dippiä luteaalissa? Lueskelin että joillain voi näkyä "kiinnitysdippi". Mulla nyt varmaankin ennakoi kyllä menkkoja.
Tää käyrä on kyllä ollu ihan omaa luokkaansa kaikkinensa, jos vertaa tän vuoden muihin koertoihin. Älytöntä siksakkia :Grimacing Face:

Liitteet

• Screenshot_20220514-135842_Flo.jpg
    Screenshot_20220514-135842_Flo.jpg
    269.7 KB · Katsottu: 113
  • Screenshot_20220514-135856_Flo.jpg
    Screenshot_20220514-135856_Flo.jpg
    310.6 KB · Katsottu: 113
  • Screenshot_20220514-135906_Flo.jpg
    Screenshot_20220514-135906_Flo.jpg
    280.1 KB · Katsottu: 113
  • Screenshot_20220514-135919_Flo.jpg
    Screenshot_20220514-135919_Flo.jpg
    273.6 KB · Katsottu: 114
Voihan käppyrät, toivottavasti lähtee vielä teillä uuteen nousuun! @NewMoonilla varsinkin voisi kyllä olla kiinnittymisdippi, toivotaan niin!

Mun kierto on ollut niiiiiiin pitkä, että ei mahdu edes yhteen screen shottiin. Ilmeisesti se ovis nyt sit kuitenkin tapahtui, kun viimeisen viikon ajan on ollut suht tasaisen koholla lämmöt. Flo merkkas oviksen lauantaille (perjantaina o+), mutta mietin, että olisko voinut kuitenkin olla jo perjantaina, kun lämmöt oli jo la aamuna koholla, eikä siitä ole ylemmäs enää noussut. Eli tänään joko dpo7 tai 8. Jotenkin kummassa olen yllättänyt itseni optimistisuudella, ja kuvitellut itselleni jo vaikka mitä raskauoireita, ja jopa kiinnittymisvuodon jo pari päivää sitten, vaikka siis näillä näppäimillähän sen kiinnittymisen olettaisi tapahtuvan, jos olisi tapahtuakseen. Järki sanoo, että ei kannata hirveästi haaveilla, mutta sydän senkun vaan haaveilee.

Aloitin taas oviksen jälkeen sen B6-vitamiinin, saa nähdä onko siitä mitään apua. Flo odottaa, että huomenna alkais menkat, ja kaikenlaisia jomotteluja tässä on jo ollutkin, joten eiköhän ne sieltä taas ala (liian) aikaiseen… Ensi perjantaina viimein mulla aika gynelle, sinänsä olis kiva jos sais ne menkat sitä ennen taputeltua.

6F461EB8-145B-48CC-93AD-A35075ADB234.png

B792D7E3-855E-4DF1-9804-00D8BDC09C2D.png

Siis onks @Aloy lla tänään kp44 menossa? Onko sun luteliaali sitten yleensä mitenkä lyhyt jos nyt dpo7-8 ja veikkailet että menkat voi kohtsillää jo tulla?

Ei varsinaisesti just sun käyrään liity vaan yleisestikin, mutta en aina osta tuota Flota mitä olen muiden käyriä siinä seuraillut. Mulla FF ei luultavasti merkkaisi tuollaiseen Aloyn kaltaiseen käyrään ovista edes tapahtuneeksi tai korkeintaan epäilevillä katkoviivoilla, koska pitäisi olla seuraavat 3 aamua yli peruslämmön eikä tällä välillä sais alas hyppiä. En siis tarkoita olla mikään ilonpilaaja, negailija enkä mä oikeasti tiedä mitään, varsinkaan kun mä en tota Flota jotenkin ymmärrä, mut sen logiikka ei vaan ihan aina uppoa muhun :Face With Tears Of Joy:

Mulla vuoden takaisessa kemiallisessa kiinnittymisyritys oli takuuvarmasti dpo4, koska silloin nippaili älyttömästi tavalla joten ei koskaan ollut aikaisemmin nippaillut, vaikea pelkäksi keltarauhaskipuiluksi uskoa. Dpo oli myös varma, eli päiväkin oli dpo4. Siitä päivästä meni vain pari päivää, niin hajuaisti terävöity niin, että ihmettelin millainen vihikoira minusta tuli :D lisäksi muitakin selkeitä oireita tuli myöhemmin ja sain selkeitä haamujakin r-testeihin kun menkat oli myöhässä, mutta tosiaan kemialliseksi se jäi kuitenkin.

Siis onks @Aloy lla tänään kp44 menossa? Onko sun luteliaali sitten yleensä mitenkä lyhyt jos nyt dpo7-8 ja veikkailet että menkat voi kohtsillää jo tulla?

Ei varsinaisesti just sun käyrään liity vaan yleisestikin, mutta en aina osta tuota Flota mitä olen muiden käyriä siinä seuraillut. Mulla FF ei luultavasti merkkaisi tuollaiseen Aloyn kaltaiseen käyrään ovista edes tapahtuneeksi tai korkeintaan epäilevillä katkoviivoilla, koska pitäisi olla seuraavat 3 aamua yli peruslämmön eikä tällä välillä sais alas hyppiä. En siis tarkoita olla mikään ilonpilaaja, negailija enkä mä oikeasti tiedä mitään, varsinkaan kun mä en tota Flota jotenkin ymmärrä, mut sen logiikka ei vaan ihan aina uppoa muhun :Face With Tears Of Joy:

Mulla vuoden takaisessa kemiallisessa kiinnittymisyritys oli takuuvarmasti dpo4, koska silloin nippaili älyttömästi tavalla joten ei koskaan ollut aikaisemmin nippaillut, vaikea pelkäksi keltarauhaskipuiluksi uskoa. Dpo oli myös varma, eli päiväkin oli dpo4. Siitä päivästä meni vain pari päivää, niin hajuaisti terävöity niin, että ihmettelin millainen vihikoira minusta tuli :D lisäksi muitakin selkeitä oireita tuli myöhemmin ja sain selkeitä haamujakin r-testeihin kun menkat oli myöhässä, mutta tosiaan kemialliseksi se jäi kuitenkin.
Joo, kp44/26. Tää kierto on ollut ihan outo, varmaankin joko B6:n tai kolmannen koronarokotteen (tai molempien) takia. Toi kp23 lämpöjen pompsahdus oli just rokotteesta. Ennen raskautta mun luteaali oli 12 päivää, nyt raskauden jälkeen (5 kiertoa ennen nykyistä) luteaali on ollut 7 päivää.

Mun ei ole tässä yrityksessä tullut kokeiltua muita appiksia kierron seuraamiseen. Esikoista yrittäessä käytin myös Premom appista, nyt oon käyttänyt sitä pelkästään ovistikkujen tiirailuun, en lämpöjen seuraamiseen. Noi FF:n käppyrät näyttää kyllä paljon Flo:ta hienostuneemmilta, tekis mieli kanssa kokeilla. Toi dpo2 dippi saattoi mulla johtua tosi huonosti nukutusta yöstä; heräsin klo04 ja sain uudelleen unta vasta 45min ennen herätystä ja mittasin lämmön sit vasta sen jälkeen.

Takaisin