Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tää on kyllä ihan super, oikein herkistyy kun kroppa toimii ja eggistä riittää, kun yleensä limoista ei ole voinut päätellä mitään, ainoastaan lämmöt kertoneet ovulaation tapahtuneen :D Nyt ois kuut ja tähdet niin hyvin asemissaan, toivottavasti 12h odotus ei oo liian myöhäistä 
Hei mites tässä että vieläkö on ovis tuloillaan vasta vai oliko. Heräsin 1:30 ja mittasin lämmöt, niin oli snadisti nousussa, 5:30 kokonaan herätessä oli puolen asteen nousu eiliseen. Ajattelin että ovis oli yöllä, mä kun nopeasti ovuloin yleensä. Laitoin ekan lämmön FF:n, vaikka normaalisti mittaan klo 5.
Noh aamuinen ovistesti muuttuikin ihan heti kirkuvaksi super mega plussaksi! En oo koskaan saanut noin vahvaa! Otin kuvan noin 3min kohdalla ja tuosta se vain tummeni vielä! Eggistä näyttäisi olevan hieman mikä mulle siis harvinaista. Onko plussa sittenkin nyt? Eli jos mies jaksaisi ajaa illaksi piipahtamaan niin olisko reissu turha vai oisko mahdollisuuksia hyödyntää?
View attachment 112336 View attachment 112337
pidetään peukkuja että ajoitus osuu kohdilleen
tiputtelu siis jatkunut myös edelleen

No nyt on ryhdikäs ovisplussa, lepus timidus! :D on sitä miehet tyhmemmistäkin syistä joskus ajanu pitkiä matkoja panoreissulle yhen yön takia, että kotiin vaan
Kultahipillä näyttää tosi hyvältä! :) Voikun olis lupaavaa nippailua!!
Mä oon kans jo pari päivää testaillu negoja tässä, ku halusin taas himotestailla tauon jälkeen :D olin myös varautunu siihen et tänään olis selkeesti alhasemmat lämmöt, koska parin päivän tauon jälkeen otin taas melatoniinia ja isommalla annoksella taas, millä kuvittelin et viimeks oli iso vaikutus. Mut ei tää mikää vakava muutos ollu täl kertaa, suurinpiirtein samoissa jatkaa viel!
View attachment 112342

Toivottavasti Laurenskin vuodot osoittautuu harmittomaksi ja kaikki on hyvin, vaikka on kyllä inhottavan pitkä odotus tsekkaukseen. 
En muista, että olisi ennen käynyt noin korkealla, 36,9 on joskus ollut korkein. Flokin laski oviksen ja ollaan kerrankin samaa mieltä siitä
Tulee taas jännä odotus testailuun

Jee! Toivotaan että on nyt hyvä merkki tuo lämpö! :)Kylläpä on jännät tilanteet täällä monellaToivottavasti Laurenskin vuodot osoittautuu harmittomaksi ja kaikki on hyvin, vaikka on kyllä inhottavan pitkä odotus tsekkaukseen.
Lepus timiduksella hieno plussa, toivottavasti eräjormat ehtii ajoissa paikalle
Piinailijoille paljon plussatuulia
Mulla oli tänään kiva ylläri mittarissa, lämmöt jopa 37,0En muista, että olisi ennen käynyt noin korkealla, 36,9 on joskus ollut korkein. Flokin laski oviksen ja ollaan kerrankin samaa mieltä siitä
Tulee taas jännä odotus testailuun
View attachment 112343
on miehellä aina paineita kun on ovulaatio.
Mutta jos ei, niin ehkä tuo dpo -3 iöon vielä ok mahdollisuus silti...
vielä FF ei toki piirrä ovisviivaa kun se tarvitsee lisää lämpöjä mutta nyt luotto on tosi kova, että ovis tapahtui :D

Palaan tähän vielä, kun tilasin saman mittarin. Onko siinä kuinka kova se piippaus? Mietin siis sitä et herääkö siihen
Kauankohan kotitestillä menee, et tulee perille ..
Hyvä homma Leptus timidus(yritin tummentaa sun nimen, muttei tossa mitään tapahdu
)
Kyselen vielä FF:stä, kun en oo sitä käyttänyt lämpöjen seurantaan ennen (flota vaan). Jos laittaa ovisplussan mut lämmöt ei vaikuta ovikselta niin pistääkö se sen oviksen siihen käyrään?
Flossa näyttää kyllä kalenterissa sen ovispäivän, mutta käyrään ei tule viivaa ellei ole selkeät lämmöt..
View attachment 112359
View attachment 112360
Molemmissa siis ovis tikutettu, oviskivut ja sama luteaali kuten aina. Lämmöt vaan heittelee. Vai vaikuttaakohan se paljonkin, että on ollut käytössä vaan yhden desimaalin mittari?
ja sit piippauksen loputtua luen lukemat
vaikka mun mies kyllä nukkuu kuin tukki, mutta varmuuden vuoksi!
mä oon tammikuusta asti vasta mittaillut ja on joka kierrossa ollut aika selkeesti se nousu oviksen jälkeen niin ei oo tarvinnut miettiä..
veikkaan että lämmöt alkaa nyt myös laskemaan. Tiputtelua ollut taas selkeesti vähemmän mutta se ei kerro mulla oikein mitään 

no sit huomasin et olin unohtanu eilen ja tänää merkkaa että oli muuten tender breasts. Sen jälkeen toi arvo laski 59:n :D mistähän toi noita repii :D
joku hatusta vetästy numero kyllä tuo! :D