BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Harmi89lla ei oo vielä paha pudotus! :) Jännää!

@lepus timidus no niinpä, mun munasolu päätti pysyä siellä turvassa lämpimässä vielä eikä lähteä vielä maailmalle :Relieved Face:

@Kultahippi kyl se siitä! Mut joo, mikä ihme on ny että sekoilee kierrot?! :D

Toivottavasti edes Foreverfever on päässy ylös täältä kuopasta :D

No joo voihan tää mennäkin normaalia kaaavaa, kun nyt piirtelin paintilla ja vertailin kahteen edelliseen kiertoon. Viimeisin kierto eli violetti siis plussakierto ja sitä edellinen oli nega/kiinnittymisyrityskierto. Jos nyt lähtee tippumaan lämpö niin ovista veikkaisin tulevaksi ihan kohta. Ja kun nuo ovistestitkin tummuu taas, niin tukisi sitä. On kyl käsittämätön "tuuri" miten "helpolla" on päässyt jos kroppa tästä näin nopeasti tosiaan palautuu.

yk2x1.jpg

Nii @lepus timiduksella yrittää kierto synkkaa meidän kans nyt ku siellä jo ovis jotain kolkuttelee! :D

Ja joo, mulla oli jo ihan tumma ovisplussa sunnuntaina illalla! Että nyt kyllä!

Täähän on oikeinkin mukavaa jos pääsen tähän teidän tahtiin! Vähän niin kuin nuorempana se baarikaveri, joka piti letistä kiinni kun oksenteli vessassa ja sai silti pahasta olosta huolimatta jatkamaan biletystä täysillä niin sama tässä, uutta yritystä vaan heti :rolling:

Kyllä hullua pidetään nyt jännityksessä, aamulämpö 36,81, eli sama kuin eilisaamuna :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: dpo8

Joko Nurpun lämmöt lähti nousuun?
Mjoo, kyl tästä vois ny sanoa että ylös ollaan (taas) matkalla:

Screenshot_20220413-081138.png

Eilen oli kans nukkumaanmennessä nippailua, veikkaan että ovulaatio ehkä oli sit kuitenki eilen :Sleuth Or Spy:

Sulla kuulostaa hyvältä lämmöt, jännää! Voi kun olis ny onnistunu heti ekasta inssistä!! :)

Jeij hyvä te!!!

Mä en nyt kyllä ymmärrä omia lämpöjä :Face Without Mouth: tänään heräsin vessahätään reilua tuntia aiemmin kun normaalisti ja mittasin lämmön siinä ennen kuin nousin, ja se oli 36.47, eli alempi kuin eilen..
Mittasin uusiksi vielä n. 3h unien jälkeen niin oli 36.89. Merkkasin nyt FF kuitenkin sen ekan koska niin oon tehnyt aina.. Mä olin jo ihan varma että lämmöt olisi tänään jo noussut, missähän se mun ovulaatio luuraa :Sleuth Or Spy:
eilen tuli nautittua ravintolassa 4 lasia viiniä niin oletin että senkin takia olisi ollut koholla :Eyes:

Liitteet

• Screenshot_20220413-101144.jpg
    Screenshot_20220413-101144.jpg
    180.3 KB · Katsottu: 114
Jeij hyvä te!!!

Mä en nyt kyllä ymmärrä omia lämpöjä :Face Without Mouth: tänään heräsin vessahätään reilua tuntia aiemmin kun normaalisti ja mittasin lämmön siinä ennen kuin nousin, ja se oli 36.47, eli alempi kuin eilen..
Mittasin uusiksi vielä n. 3h unien jälkeen niin oli 36.89. Merkkasin nyt FF kuitenkin sen ekan koska niin oon tehnyt aina.. Mä olin jo ihan varma että lämmöt olisi tänään jo noussut, missähän se mun ovulaatio luuraa :Sleuth Or Spy:
eilen tuli nautittua ravintolassa 4 lasia viiniä niin oletin että senkin takia olisi ollut koholla :Eyes:
No voi jösses :Grimacing Face: olisko siin sit kuitenki viime yönä ollu ovulaatio ja siks lähteny nousemaan aamusta :Sleuth Or Spy: ootko ennen mittaillu tollee uuestaan vähän myöhemmin, onko ollu eroja?

No voi jösses :Grimacing Face: olisko siin sit kuitenki viime yönä ollu ovulaatio ja siks lähteny nousemaan aamusta :Sleuth Or Spy: ootko ennen mittaillu tollee uuestaan vähän myöhemmin, onko ollu eroja?

Oon mä joskus vastaavissa tilanteissa mittaillut ja on ne ollu aina korkeampia mut en muista onko ero ollu noin iso kuitenkaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: limat ja haluthan mulla oli jo aikapäiviä sitten, oviskipuja ollut kyllä vähän oudosti monena päivänä on/off-tyylillä.
Ei auta muu kuin mittailla ja odotella!
Tallettelua on jatkettu nyt ihan mielellään kun ei tiedä missä mennään :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mulla oli eilen ykskaks rastaustesti hailura muutaman pvän negailun jälkeen eli mun ovistestit reagoi sit kuitenkin varmaan vaan "vanhaan" raskaushormoniin eli oviskaan tuskin tulossa vielä sit kuitenkaan ihan vielä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: tänään oli tosin lämpö enää vaan 35,97'C ja taas raskaustesti nega ja ovistestikin haalee, että jokohan nyt yrittäisi ovis tulla, kun ihan hullut himot ainakin ja tuntuu että ois vähä limailuakin ilmassa. :Smiling Face With Sunglasses:

Edit 14.4. En viitsi spämmätä..

Äh kun tää lämpö nyt sekoilee, piikkejä sinne ja piikkejä tänne! Kp8, 10 ja 13 oli petipuuhia joo että voihan siellä olla joku ihan miniminiminimaalinen mahdollisuus uusintaraskauteenkin, mutta tuskin ottaen huomioon vasta tapahtuneen kkm:n, r- ja o-testien tuloksien eikä lämpöjenkään puolesta ovista oo vielä tapahtunut. Ehkä nyt vaan siks sahailee kun hormonit oo vielä palautunut täysin vielä kai normaaliin.

Screenshot_20220414_051252_com.android.chrome.jpg

Muokattu viimeksi:
Dpo9.
25-herkkysellä vanhentuneella testillä negaa..

Pienen pieni pessimisti jo huutelee päässä, että tämän kierron päätteeksi tullaan taas kovaa ja korkeelta alas..
Yritän silti pitää positiivista asennetta ja toivoa yllä, on kovin aikaiset päivät testailuille ja lämmöt näyttää hyviltä. :folded:

Liitteet

• Screenshot_20220414-071741_Flo.jpg
    Screenshot_20220414-071741_Flo.jpg
    265.8 KB · Katsottu: 116
Lämmöt ainakin joo näyttää positiivisilta Harmi! Tylsää että negaa kuitenkin testissä :( mut vielä on toki varhaista!

Mulla pinkas tänään lämmöt kunnolla, meni heti korkeemmalle ku esim kertaakaan viime kierrossa :)

Screenshot_20220414-093346.png

Nyt huomasin lepus timiduksen editin, onpas sul kyllä kovat heittelyt! Pakko olla jotain hormonien sekoilua varmaan, onpa jännä :O

Miltä näyttää Kultahipillä tänään? Entä Foreverfeverillä? :)

Nurppu no nyt on kyllä ainakin hyvä nousu

Mulla perus luteaalin lämmöt. Ei suuria odotuksia tästä korona kierrosta.

Liitteet

• Screenshot_20220414_101641.jpg
    Screenshot_20220414_101641.jpg
    164.9 KB · Katsottu: 106
Oijoi, mahtilämmöt Nurppu! :Flexed Biceps: Ja Harmilla kans lämmöt näyttää edelleen tosi hyvältä, toivottavasti nega muuttuisi posiksi:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Ja Lepuksella on kyllä nyt semmosia heittelyjä että varmaan saa hormoneja syyttää :Eyes:

Mulla lähti vihdoin nousuun, mutta ei vielä kovaa pomppua, seuraavat päivät kertoo sit :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Liitteet

• Screenshot_20220414-075731.jpg
    Screenshot_20220414-075731.jpg
    187.5 KB · Katsottu: 113
Kultahippi toivottavasti jää nyt ylös :)

Vaikuttiko melatoniini enää aamulla lämpöihin? Olen nyt 3 iltana ottanut kun ylityöt vaikeuttaa mulla nukahtamista.

Kultahippi toivottavasti jää nyt ylös :)

Vaikuttiko melatoniini enää aamulla lämpöihin? Olen nyt 3 iltana ottanut kun ylityöt vaikeuttaa mulla nukahtamista.
Mä ainakin viime kierrossa olin sitä mieltä että mulla vaikutti lämpöihin! Kun aloin ottaa, lämmöt lähti alaspäin. Kun pienensin annosta, lämmöt lähti ylöspäin. Mut tuo on aika hatara todistusaineisto vielä! :D mä oon tosta asti joka yö syöny, en osaa sanoo et miten se sit pidemmällä aikavälillä vaikuttaa lämpöihin jos vaikuttaa.

Mä ainakin viime kierrossa olin sitä mieltä että mulla vaikutti lämpöihin! Kun aloin ottaa, lämmöt lähti alaspäin. Kun pienensin annosta, lämmöt lähti ylöspäin. Mut tuo on aika hatara todistusaineisto vielä! :D mä oon tosta asti joka yö syöny, en osaa sanoo et miten se sit pidemmällä aikavälillä vaikuttaa lämpöihin jos vaikuttaa.
Kiva tietää, täytyykin vähän seurata miten jatkossa vaikuttaa. Nyt ei 4 päivään ole kiire nukkumaan, niin ei tarvitse ottaa :)

Takaisin