Mulla kans viime kierrossa, kun ovis oli mun ”hitaalta” puolelta, lämmöt näytti lähtevän nousuun jo ennen ovista. Nyt tässä kierrossa oletettavasti ovis on ”nopealta” puolelta, ja hittolainen, taitaa olla niin nopea tällä kertaa, että ei ehditä edes mukaan

. Tänään kp12, ja Flo on ennustanut ovista kp19, eli oletin, että tää viikko on aivan tylsä viikko, enkä ole ollenkaan testaillut vielä. Sunnuntaina tuntui pientä jomotusta, mutta ajattelin, että ei se nyt vielä voi olla kasvukipuja, tai vaikka olisikin, niin ei tässä mitään tapahdu vielä viikkoon. Lämmöt on ollut tosi tasaista myös. Eilen sit illalla just ennen nukkumaan käymistä vessassa käydessä huomasin sit valkuaislimaa, jossa hieman rusehtavaa (verta) ja sit samalla havahduin, että niin, mullahan on ollut koko illan hirmuinen alavatsan turvotus ja pistely. Tänä aamuna lämmöissä dippi ja testinkin tein, mutta se oli aivan haalea

.
Mietin, että tässä on nyt varmaan 3 vaihtoehtoa:
a) ovis oli eilen illalla
b) ovis on tänään
c) eilinen oli vaan todella voimakasta kasvukipua, ja ovis on seuraavan 7 päivän sisään
Valkuaislimat (sorry, TMI) mulla yleensä on ollut päivää tai paria ennen O+, mutta nää alavatsatuntemukset on lähempänä ovista kuin kasvukipuja. Voi olla, että on jo liian myöhäistä (tai sit liian aikaista), mutta pitänee vielä tänä iltana yrittää talletella, niin olis sit edes teoreettinen mahdollisuus mitä piinailla.
Ärsyttävää, mutta selkeesti hormonitoiminta vielä palautumassa raskauden jälkeen, toivottavasti seuraava kierto olis sit parempi. Mutta siis, mun kokemus on, että eri puolet voi tuottaa erilaiset ovisoireet, joten tosiaan pitää useampi kierto seurata, että oppii tulkitsemaan omaa kehoaan. Ja sittenkin mukaan voi mahtuu jokunen aivan erilainen kierto, vaikka olisi ns säännöllinen.