BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
View attachment 90501

Täällä vaikuttaisi ovulaatio tapahtuneen.
Pari ekaa lämpöä oletetun oviksen jälkeen kyllä vähän kyseenalaisia, kun niin sekopäiset yöt takana :wacky: mutta kun nyt hyvän yön jälkeen edelleen selkeästi koholla, niin eiköhän tuo ole paikkansa pitävä :bookworm: o_O
Hyvältä näyttää! :gen014

View attachment 90501

Täällä vaikuttaisi ovulaatio tapahtuneen.
Pari ekaa lämpöä oletetun oviksen jälkeen kyllä vähän kyseenalaisia, kun niin sekopäiset yöt takana :wacky: mutta kun nyt hyvän yön jälkeen edelleen selkeästi koholla, niin eiköhän tuo ole paikkansa pitävä :bookworm: o_O
Eiköhän se ole tapahtunut, jee :hello2

Joillain vissiin imetys nimenomaan pitää kilot ja sitten ku lopettaa niin lähtee helpommin. Tääkin on niin jännä miten eri tavalla vaikuttaa.
niinpä. mulla pysy imetyksen aikana kilot kurissa ja paino putos allekin lähtötason, mutta imetyksen lopetuksen jälkeen suunta oli vaan ylöspäin :meh: nyt kun kiinnittää asiaan huomiota, niin painon saa jotenkin pidettyä kurissa, mutta lähtis kyllä raketin lailla nousuun jos vetäis samoilla elintavoilla kuin imettäessä...

Eilen illalla pukkaskin sitten kunnon limat ja kohdunnapukka oli aivan pehmonen ja avonainen, että en tiedä olisko se ovis kuitenkin ollut jo eilen :think005 Aamulla oli lämpö vähän koholla ja kn hieman kiinteämpi jo.

Eilen illalla pukkaskin sitten kunnon limat ja kohdunnapukka oli aivan pehmonen ja avonainen, että en tiedä olisko se ovis kuitenkin ollut jo eilen :think005 Aamulla oli lämpö vähän koholla ja kn hieman kiinteämpi jo.

Hmm, se voi olla. Mitä ite ropeltanut, niin saattaapa pysyä joitakin päiviäkin auki. Limapäiviä yleensä 2-3, ovis itessään aina viimeisenä limapäivänä. Näät seuraavan parin päivän lämmöistä sitten varmaksi :wink

tänne sitten vaan kuvaa lämpökäyrästä kun lämmöt kohoaa! :pompus:

nyt omatkin lämmöt tasaantunu sinne 36,3 tasolle ennen ovulaatiota :) saa nähdä miten paljon heittää juhannuksena kun mökillä on kumminkin eri olosuhteet.

Hmm, se voi olla. Mitä ite ropeltanut, niin saattaapa pysyä joitakin päiviäkin auki. Limapäiviä yleensä 2-3, ovis itessään aina viimeisenä limapäivänä. Näät seuraavan parin päivän lämmöistä sitten varmaksi :wink
Joo tulevien päivien lämmöthän sen kertoo. Mulla nyt yleensä limat on tosi niukat, pari päivää nyt ollut limailua. Eilen selvästi enemmän kun mieskin siitä eilen puuhailujen aikana huomautti. :rolleyes:

Joo tulevien päivien lämmöthän sen kertoo. Mulla nyt yleensä limat on tosi niukat, pari päivää nyt ollut limailua. Eilen selvästi enemmän kun mieskin siitä eilen puuhailujen aikana huomautti. :rolleyes:
No jos siellä nyt joku superovis, kun niin limailee:woot:

Täällä katosi viivat ja todettu ovis, kun droppasi lämmöt alle coverlinen:facepalm:
Noh, huomenna viisaampia, jos taas nousisi ylös.. ainakin ennen minulla tuli usein dpo4 se toinen estrogeeni syöksy, joka aiheutti aina dropin. Ei vaan koskaan ihan näin rajua :grin

20200616_132957.jpg

Täällä katosi viivat ja todettu ovis, kun droppasi lämmöt alle coverlinen:facepalm:
Noh, huomenna viisaampia, jos taas nousisi ylös.. ainakin ennen minulla tuli usein dpo4 se toinen estrogeeni syöksy, joka aiheutti aina dropin. Ei vaan koskaan ihan näin rajua :grin

View attachment 90544
toi näyttää ihan samalta ku mulla viime kierrossa! muutama päivä oviksen jälkeen tuli se ihme droppi. tosi raju. mitäs tollasesta toisesta estrogeenisyöksystä pitäs oikein ajatella :confused:

toi näyttää ihan samalta ku mulla viime kierrossa! muutama päivä oviksen jälkeen tuli se ihme droppi. tosi raju. mitäs tollasesta toisesta estrogeenisyöksystä pitäs oikein ajatella :confused:
Ei mitään ihmeellistä! On ihan normaali ilmiö :grin viimeinen estrogeenin rutistus ennen kuin progesteroni ottaa vallan!
Mulla oli 2018 plussakierrossakin dpo4 droppi ja sitten dpo7-8 uudestaan kiinnittymisestä.

Nyt vaa hieman ihmettelen kun noin suuri droppaus.. o_O kunpa vaan nousisi ylös, että ovis varmistuisi.
Mutta on noita aika isoja droppeja muidenkin charteissa näkynyt, niin ehkäpä ihan ok :grin

View attachment 90544
No ompas kyllä raju droppi, toivottavasti huomenna nousee takasin. Lienee hyvä merkki että plussakierrossakin mennyt noin :smiley-angelic006

Lämmöt nousi! Jes :dance011
Tää on jo pieni erävoitto. Toista yrittäessä oli niiiin pitkiä ovuloimattomia ja muuten vaan sekoja kiertoja. Voihan ne vielä toki sekoilla, mutta iloitaan nyt.:rolleyes:

20200617_074125.jpg

Testailin eilen muuttaa FF:ssä detectoria advancesta FAM ja researchiin.
FAM antoi oviksen tuohon kp21 ja research kp20, advanced ei antanut ollenkaan viivoja.
Tänään kaikki kolme näyttää tuota kp21:gen014

Mielenkiinnosta vielä hauska seurata miten lämmöt menee plussakierron rinnalla (vaikka en tosiaan usko tästä kierrosta mitään plussaa tulevan :hilarious:)
20200617_080108.jpg

Muokattu viimeksi:
Lämmöt nousi! Jes :dance011
Tää on jo pieni erävoitto. Toista yrittäessä oli niiiin pitkiä ovuloimattomia ja muuten vaan sekoja kiertoja. Voihan ne vielä toki sekoilla, mutta iloitaan nyt.:rolleyes:

View attachment 90575

Testailin eilen muuttaa FF:ssä detectoria advancesta FAM ja researchiin.
FAM antoi oviksen tuohon kp21 ja research kp20, advanced ei antanut ollenkaan viivoja.
Tänään kaikki kolme näyttää tuota kp21:gen014

Mielenkiinnosta vielä hauska seurata miten lämmöt menee plussakierron rinnalla (vaikka en tosiaan usko tästä kierrosta mitään plussaa tulevan :hilarious:)
View attachment 90576
Mahtavaa! :smiley-bounce013 Ymmärrän niin ton fiiliksen, että jo ovulaatio on jo pieni voitto. Itelläkin oli esikoista yrittäessä jopa 70 päivää pitkiä sekokiertoja. :rolleyes:

hienoja nousuja!! :wav

täällä tänään kp7 ja ihme droppi 35,6... noo, samapa kai se tässä vaiheessa kiertoa, kunhan tulis hienot nousut sit jossain vaiheessa o_O

Jes!!! :woot:

Huh, 70päivän kierrot on jo aika kauhu :hilarious: onneksi nyt maltillisempaa :)
Joo ei ne herkkua ollu, yritä siinä sitten jotain mukulaa yrittää alulle kun yks kierto kestää yli 2kk. :rolleyes: Esikoinenki tärppäs kierrosta joka ois ollu yli 50 päivää. Niin toivon että nyt pysyy kierrot tämmösinä lyhyinä, mulle kun se 33 on todellakin lyhyt kierto. :hilarious:

Takaisin