Tämmönen siitä nyt sit tuli ja mahtu yhdelle ruudulle, kun oli vaan 26pv kierto
hävitin tuolta sen yhden sekoilumittauksen, kun näyttää siltä et se ovis todella oli kp14. Aika kiva käppyrä ja mielenkiintoista nähdä miten hyvin toistuu tässä uudessa kierrossa :)
hävitin tuolta sen yhden sekoilumittauksen, kun näyttää siltä et se ovis todella oli kp14. Aika kiva käppyrä ja mielenkiintoista nähdä miten hyvin toistuu tässä uudessa kierrossa :)

haaleita viivoja ja näin hienoa käyrää
Tää on nyt ihan uuden näköinen käppyrä mulle… Silti en kyllä millään uskalla uskoa ja toivoa parasta. Testasin tiistaina dpo 8/9 ja siitä oli se rfsu:n kuva, jossa muka jotain näkyi, mutta First Reponse oli ihan täysin tyhjä ja se on herkempi kuin tuo 25mlU rfsu
Tämän aamun rfsu:ssa ei näkynyt yhtikäs mittään.
Ehkä parempi vaan odottaa niitä menkkoja. Cluen mukaan lauantaina, Flo:n mukaan sunnuntaina. Mutta anyhow ihan mahtava luteaali meikäläisen luteaaliksi!! 

Kohti toivottavasti aurinkoista viikonloppua kaikesta huolimatta!
tsemppiä ja toivotaan et tiputtelu olis jotain muuta!
En piruuttaankaan testaa ennenkö ollaan viikonloppu rauhotuttu kumpikin omissa piireissämme 
Tuli kyllä itellekin kurja olo kun ihan puskista lyttäsin eilen toisen niin pahasti. Helppohan mun on huutaa kun olen 15 vuotta pidempään harrastanut lajia ja nyt toinen hyvää hyvyyttään lähti mun pariksi. I am a horrible person :bag: