En kyllä tiedäMitä muuten tarkottaa ku nyt FF piirsi tän päivän ja eilisen mittauksen välille katkoviivan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kyllä tiedäMitä muuten tarkottaa ku nyt FF piirsi tän päivän ja eilisen mittauksen välille katkoviivan?
Kylläpä nyt taisi olla kyseessä kiinnittymisdippi, -vuoto ja kramppeja!!! (Ja kyllä.. en malttanut odottaa. Nyt dpo9 ja kuukautisten alkuun vielä viikko!)
View attachment 67957 View attachment 67958 View attachment 67959
Oi, tarttuisipa tämä pieni<3

Vaiana, nyt peukut ja varpaat ristiin![]()
Ihanaa Vaiana!! Onneksi olkoon!!! Ja ehdottomasti haluan nähdä miltä raskauskäppyrä näyttää, tänne vaan kuvia!
View attachment 67990
Mä en nyt tiedä, pitäiskö mun mennä kaivamaan se kirves sieltä kaivosta, mihin eilen viskasin sen. Lämmöt on nimittäin nousussa, vaikka tänään heräsin ja mittasin yli puoli tuntia eilistäkin aikaisemmin ja yli tunnin aikaisemmin kuin noi viikko sitten mitatut lämmöt. Tää on kyllä hämärää, koska mitään raskauteen liittyviä oireita mulla ei ole, joten toivo ei lämmöistä huolimatta ole mitenkään korkealla. Keskenmenneessä alkoi niin selkeät oireet jo dpo 10, ettei voinut erehtyä. Nyt edes valkkari ei ole mitenkään erityisen runsasta. Ainoastaan tissit tuntuu vähän turvonneilta ja eiliset selkäkivut on kadonneet. Voi tietty olla, että tää lämmön ylhäällä pysyminen johtuu vaan siitä, että sen vehnäalkioöljyn ansiosta luteaalivaihe on pidentynyt.
Kiitos! :)Niin ja onnea vaiana plussasta! Testejä ei ole yhtään, joten uskaltaako sitä käydä hakemassa jo? Alkoi vaan jännittää tää lämpöjen tipahtaminen, melkein aloin jo miettiin onko menkat jo alkamassa. Mitään oloja ei ole ollut.