BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Eliza!! <3
Toivotaan niin käyvän! :)
On se vaan hurjaa kuinka innostuu, vaikka sisimmässä jäytää pelko ettei saisi/uskaltaisi iloita

ImageUploadedByVau Foorumi1524146444.590173.jpg

Triphasic pattern?

Ihanaa Vaiana!! Onneksi olkoon!!! Ja ehdottomasti haluan nähdä miltä raskauskäppyrä näyttää, tänne vaan kuvia!

Ihanaa Vaiana!! Onneksi olkoon!!! Ja ehdottomasti haluan nähdä miltä raskauskäppyrä näyttää, tänne vaan kuvia!

Kiitos<3
Mittailen ainakin ensiviikon ajan lämpöjä ja katsotaan jätänkö siihen, jos raskaus jatkuu :) käppyrää siis tiedossa!

91F0F3C4-ADAC-48F2-8832-4415FB9FF93E.jpeg

Mä en nyt tiedä, pitäiskö mun mennä kaivamaan se kirves sieltä kaivosta, mihin eilen viskasin sen. Lämmöt on nimittäin nousussa, vaikka tänään heräsin ja mittasin yli puoli tuntia eilistäkin aikaisemmin ja yli tunnin aikaisemmin kuin noi viikko sitten mitatut lämmöt. Tää on kyllä hämärää, koska mitään raskauteen liittyviä oireita mulla ei ole, joten toivo ei lämmöistä huolimatta ole mitenkään korkealla. Keskenmenneessä alkoi niin selkeät oireet jo dpo 10, ettei voinut erehtyä. Nyt edes valkkari ei ole mitenkään erityisen runsasta. Ainoastaan tissit tuntuu vähän turvonneilta ja eiliset selkäkivut on kadonneet. Voi tietty olla, että tää lämmön ylhäällä pysyminen johtuu vaan siitä, että sen vehnäalkioöljyn ansiosta luteaalivaihe on pidentynyt.

View attachment 67990
Mä en nyt tiedä, pitäiskö mun mennä kaivamaan se kirves sieltä kaivosta, mihin eilen viskasin sen. Lämmöt on nimittäin nousussa, vaikka tänään heräsin ja mittasin yli puoli tuntia eilistäkin aikaisemmin ja yli tunnin aikaisemmin kuin noi viikko sitten mitatut lämmöt. Tää on kyllä hämärää, koska mitään raskauteen liittyviä oireita mulla ei ole, joten toivo ei lämmöistä huolimatta ole mitenkään korkealla. Keskenmenneessä alkoi niin selkeät oireet jo dpo 10, ettei voinut erehtyä. Nyt edes valkkari ei ole mitenkään erityisen runsasta. Ainoastaan tissit tuntuu vähän turvonneilta ja eiliset selkäkivut on kadonneet. Voi tietty olla, että tää lämmön ylhäällä pysyminen johtuu vaan siitä, että sen vehnäalkioöljyn ansiosta luteaalivaihe on pidentynyt.

Mäkin syön vehnänalkioöljyä!!

Kaiva vaan se kirves sieltä kaivosta :) hyvältä näyttää käyrä! Ei mitään syytä miksi ei tulisi plussaa :)

Mulla taas nega tänä aamuna..
Alan epäillä hormoonikystaa joka tuottaa progesteronia. Kyllä elämä on sitten ihanaa!!
ImageUploadedByVau Foorumi1524199612.138364.jpg

”Menkat myöhässä” 4päivää että kai se jollain ihmeellä voisi myös plussaksi muuttua... kuopuksen kanssa tapahtui nimittäin myös jotain outoa kun hän ei näkynyt testissä vaikka menkat oli viikon myöhässä.

Pikku tauon jälkeen ja satunnaisilla lämpöjen mittailulla käppyrä näyttää tältä.. Voisko tää olla se kierto?

Liitteet

• 1524200153097.jpg
    1524200153097.jpg
    106.4 KB · Katsottu: 262
Emk, näyttää todella lupaavalta!!! :D

Kaikilla nyt hyvät käyrät. Tulisipa plussia<3<3

Niin ja onnea vaiana plussasta! Testejä ei ole yhtään, joten uskaltaako sitä käydä hakemassa jo? Alkoi vaan jännittää tää lämpöjen tipahtaminen, melkein aloin jo miettiin onko menkat jo alkamassa. Mitään oloja ei ole ollut.

Niin ja onnea vaiana plussasta! Testejä ei ole yhtään, joten uskaltaako sitä käydä hakemassa jo? Alkoi vaan jännittää tää lämpöjen tipahtaminen, melkein aloin jo miettiin onko menkat jo alkamassa. Mitään oloja ei ole ollut.
Kiitos! :)
Itse testasin malttamattomana seuraavana päivänä dipistä pc:llä hailakan plussan :D että testiä kehiin vaan!
Mulla kyllä varmasti kiinnittyminen alkoi jo päivää ennen dippiä, kun silloin jo tuli pyyhkiessä vähän vuotoa.

Tsemppiä! :)

• Tykkään
Reaktiot: Emk
Pitää käydä hakemassa. Kyllä on epäileväinen fiilis, miljoona negaa aiemmissa kierroissa testanneena.. Tulen tänne heti informoimaan mikä on homman nimi:D

Takaisin