BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaiana, otan osaa suruunne!

Täällä eka kunnon kierto keskivaiheilla mutta oviksesta ollu vaan epävarmoja viitteitä vaikka yleensä se on kp 12-15. Mutta viimeksikin eka oikea kierto keskenmenon jälkeen oli tavallista pidempi joten ajattelin että nytkin varmaan ovis myöhästyy ja kierto venyy. Viime torstaina tuli vielä hailu viiva raskaustestiinki. Tosi tasaisia lämpöjä on ollu, mut heti jos oon heräilly ja valvonu yöllä nii tulee korkeampi lämpötila, sillä en luota vielä tuohon tämänpäiväiseenkään korkeampaan lämpöön. Saa nähdä miten oviksen käy.

b_bot7Ph.png

3C353446-0F02-4922-8819-55204F78E03E.jpeg

Täällä tällaista. Oma veikkaus oviksesta olisi kp 17, koska sen jälkeen rinnat kipeytyivät ja valkkari väheni huomattavasti. En kyllä ole ihan varma, voiko tohon mun kuumemittariin enää luottaa. Tänä aamuna ensimmäinen mittaus oli tuon 36,41. Mittasin huvikseni nousemisen vähän jälkeen lämmön uudestaan ja se oli enää 36,29. Yleensä mulla nousee lämmöt heräämisen jälkeen. Kävin myös yöllä neljän aikaan vessassa, mutta sen jälkeen oli juuri ja juuri se 3 tuntia heräämiseen ja seuraavaan mittaamiseen.

Vaianalle osaanotto suruun:Heartred Kyllä se tuntuu erityisen pahalta, kun nuori ihminen kuolee ja elämä jää ”kesken”:sad001

Mä vaihdoin tässä kierrossa korvakuumemittariin että olis nopeampi toi aamun mittaussessio. Mutta hitto ihan mitä sattuu näyttää toi mittari. Vissiin vaikkua korva täynnä tai jotain...

Kotikissa, mä oon kuullut, että korvakuumemittari antaa tosi helposti vääriä tuloksia. Se on kai todella paljon kiinni siitä, miten se on asetettu korvaan. Jos se on vähänkin vinossa tai jotain, tulee mitä sattuu.

29ADBBC8-071E-4C1A-BF55-BCF075813BAF.jpeg

Mä heittelin tonne FF:n tietoihin nyt sellaisia lämpöjä, mitä mulla on joissain aikaisimmissa kierroissa ollut. Nythän aloitin mittailut vasta kp 18:grin Tuntemusten ja valkkarin perusteella olen kyllä ff:n kanssa samaa mieltä tosta ovispäivistä, vaikka periaatteessa myös kp 18 ja 19 olis mahdollisia ovispäiviä.

Kotikissa, oon myös kuullut Mrs R:n tavoin että on melko epäluotettava. Siirtyisin siis ehkä takaisin suusta mittaamiseen :)

Mrs R, hei jes! Hyvältä näyttää siellä :) uskoisin myös että näyttää oikein, kun valkkaria ollut tuota ennen eggistä!

Täällä nousee:
81F0FF86-9519-4F8F-B0F4-A31969E94D0E.jpeg

Huominen sen kertoo ;D
Onko muilla muuten ollut niin, että joskus on oviskipuja ja joskus ei? Hämmentää vain kun nyt oli vain hieman painetta ja turvotusta kp17. Kahdessa edellisessä kierrossa ollut ihan järkyttävät oviskivut.

Viana mulla oli tässä kierrossa normia lievemmät. Sitä 2ed oli sen verran kovat et piti maata kippurassa hetki.

Täällä mun käyrää. Huom varmaan romahtaa. Ei mitään "oireita"

Liitteet

• Screenshot_20180412-113626.jpg
    Screenshot_20180412-113626.jpg
    618.8 KB · Katsottu: 207
Vaiana, mulla ei yleensä ole juurikaan oviskipuja. Ennemminkin jomottelee ihan vähän pari päivää ennen ovista, mutta itse ovispäivänä harvemmin mitään. Viime kierrossa kuitenkin poikkeuksellisesti oli ihan selkeitä oviskipuja, nyt taas tällä kierrolla ei oikein mitään. Ihan pientä jomotusta vasemmalla lauantai-iltana, mutta ei oikein muuta.

Vatsaa särkee ja vihloo. Lämpötila taas tänään alempi. Kp60 ja alkaa jo tympiä!! Menkat tai plussa kiitos!! Olenko tällä kp:llä jo limbon kuningatar vai onko pidempiä kiertoja?

Otantana voisi siis sanoa, että oviskivuissa paljonkin vaihtelua! :D

Taitaa Mrs Smith kohta ainakin olla epämiellyttävä kunnia sinulla.. olla se limbon kuningatar siis :shifty: toivottavasti pian päättyisi pitkä kierto!

Laitan tännekin. Haamu OneSteppillä. Noita vissiin moitittu et näyttää haaleeta joten aattelin kurvata tänään apteekin kautta hakemassa jonku toisen merkkisen. Testasin lähinnä huvikseni kun lämmöt ei ollutkaan laskeneet tänään pvää ennen menkkoja.
Oli kyllä yllätys. Tämä oli miehen pihtauskierto jolloin oli vain 2x oviksen aikaan kylläkin.

Liitteet

• IMG_20180413_064003__01.jpg
    IMG_20180413_064003__01.jpg
    736.2 KB · Katsottu: 245
Muokattu viimeksi:
Muska, käppyrä näyttää lupaavalta, mutta jännästi toi ff on päätynyt sijoittamaan oviksen samalle päivälle ovisplussan kanssa. Mä ite veikkaisin, että ovis on kuitenkin ollut vähän myöhemmin. Sulla vissiin on muutama mittaus ollut myös poikkeavaan aikaan, joten silläkin perusteella antaisin enemmän painoarvoa ovisplussalle ja sijottaisin oviksen päivän tai pari myöhemmäksi.

One step on ihan sysip*ska testi. Sillä tulee helposti ihan turhia haamuja ja toisaalta se antaa ihan haamua, vaikka muut testit näyttäis jo selkeetä viivaa. Mut toivotaan, että käppyrä on oikeessa ja saat selkeämpiä viivoja muilla testeillä:happy:

R mä luulen että ovis oli päivä tuon FF esittämän jälkeen, silloin ilmapallovatta ja kipuja hetken aikaa.

Mä en noista testeistä niin piittaa siis merkeistä, mutta millä nyt kannattas testata jos jo illalla haluisin? Apteekista vaan joku aikainen?

Mä en oo testailija mutta parissa kierrossa oon kokeillut ja oon saanu noilla vitivalkoisia. No aika kertonee...

Takaisin