BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ps. Voihan persus.. nää matalat lämmöt ei lupaa hyvää. Menee aika samoissa tuon mun megapitkän kierron kanssa :shifty: eeeeeeiiii kyllä nyt jaksaisi tälläistä..
D6DCE366-A326-4EF3-BFCD-D363138C8C88.jpeg

Mä tulisin varmaan hulluksi, jos en tikuttaisi:hilarious:
:grin
Mulla on vaan lämmöistä näkyny ennen ovis niin selvästi etten oo kokenut tikutusta tarpeelliseksi, nyt tää on kyllä kaukana selkeestä :hilarious:

Turotus, mitenkä kauan teillä olikaan yritystä takana? Muistelen että yli vuosi, muistanko oikein? Ihanaa kun pitkä kierto ja piina sa iloisen lopun, toivotaan että raskaus menee hyvin eikä tarvitse kuumeilemaan takas palata (ainakaan hetkeen) :)

Muokattu viimeksi:
Turotus, mitenkä kauan teillä olikaan yritystä takana? Muistelen että yli vuosi, muistanko oikein? Ihanaa kun pitkä kierto ja piina sa iloisen lopun, toivotaan että raskaus menee hyvin eikä tarvitse kuumeilemaan takas palata (ainakaan hetkeen) :)
Muistat oikein, vuosi ja kuukausi päälle kerkesi olla yritystä :)

Onnea Turotus! Täällä on kyllä ollut useampia, jotka on plussannut megakierrosta. Mä itekin plussasin kesken menneen kierrosta, joka olisi ollut 39 tai 40 päivää.

Mä en ole nyt jaksanut mittailla lämpöjä. Tänään on kp 17 ja viime kierrossa ovis oli kp 19. Eilen mittasin iltalämmön, joka oli aika alhainen. Kananmunalimoja on tässä ollut nyt parina päivänä ja veikkaan, että ovis on nyt tässä ihan parin päivän sisään. Huomenna teen ehkä cb:n ovistestin ja aloitan lämpöjen mittailun.

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte pienen syliin asti :) Meillä myös yritystä takana 1v1kk, ja sinun saamasi plussa antoi toivoa että kyllä se kauan kaivattu plussa tännekin vielä saadaan :) Onnea vielä!
Kiitos, mä todella toivon että pikkunen pysyisi kyydissä, jostain syystä on kyllä tosi rauhallinen ja luottavainen olo asian suhteen, josko se olisi hyvä merkki :) Toivottavasti teidänkin pitkä odotus palkittaisiin ja plussa tulisi sinnekin pian :Heartred

Turotus laita lämpökäyrä tänne plussasta.

Minkälaiset käppyrät Vaiana ja teillä muilla? Täällä näyttää ihan hyvältä mutta kun tuon lyö overlaylla niin ei erikoista Ed verrattuna.

Liitteet

• Screenshot_20180409-080652.jpg
    Screenshot_20180409-080652.jpg
    623.6 KB · Katsottu: 213
Täällä yksi kontrollifriikki, joka yritti hellittää otetta ja nyt katuu!:shifty: En siis ole mittaillut lämpöjä tässä kierrossa enkä tehnyt ovistestejä ja nyt ärsyttää, kun en tiedä, menikö ovis jo vai onko se vasta tulossa joskus myöhemmin:nailbiting: Olen ainoastaan seuraillut limoja vessa käynneillä, mutta se nyt on tunnetusti aika epävarma menetelmä.

Musta tuntuu, että ovis saattoi ehkä olla eilen tai lauantai-iltana. Limat on nimittäin selkästi vähentyneet lauantaista ja rinnat on lauantaista asti pistelleet ihan vähän. Toisaalta lämpö oli tänään aamulla vain 36,08, joka on vähän siinä rajoilla, onko ovis ollut vai ei. Voisi periaatteessa hyvin olla just ovista seuraavan päivän lämpö, koska mulla nousee lämpö vähän hitaasti. Lauantaina iltalämpö oli vain 36,19, mutta eilen jo 36,65, eli oli jo aika korkea ja sekin saattaisi viitata ovikseen. Tein tänään ekan cb:n digin, joka antoi tyhjän ympyrän, eli ovis ei ainakaan ole huomenna. No, huomiset lämmöt onneksi varmaan paljastaa, oliko ovis vai ei.

Takaisin