Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tulisin varmaan hulluksi, jos en tikuttaisi![]()

Toivotaan että ei enteilisi megakiertoa vaan olisi sattumaaPs. Voihan persus.. nää matalat lämmöt ei lupaa hyvää. Menee aika samoissa tuon mun megapitkän kierron kanssaeeeeeeiiii kyllä nyt jaksaisi tälläistä..
View attachment 67388

Kiitos, tuntuu kyllä aika uskomattomalta kun toivo plussaan tässä kierrossa oli jo aikaa sitten kadonnutVoi turotus, ONNEA!!!![]()

Onnea paljon 
KiitosVautsi Turotus!Onnea paljon
![]()

Muistat oikein, vuosi ja kuukausi päälle kerkesi olla yritystä :)Turotus, mitenkä kauan teillä olikaan yritystä takana? Muistelen että yli vuosi, muistanko oikein? Ihanaa kun pitkä kierto ja piina sa iloisen lopun, toivotaan että raskaus menee hyvin eikä tarvitse kuumeilemaan takas palata (ainakaan hetkeen) :)
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte pienen syliin asti :) Meillä myös yritystä takana 1v1kk, ja sinun saamasi plussa antoi toivoa että kyllä se kauan kaivattu plussa tännekin vielä saadaan :) Onnea vielä!Muistat oikein, vuosi ja kuukausi päälle kerkesi olla yritystä :)
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte pienen syliin asti :) Meillä myös yritystä takana 1v1kk, ja sinun saamasi plussa antoi toivoa että kyllä se kauan kaivattu plussa tännekin vielä saadaan :) Onnea vielä!
Kiitos, mä todella toivon että pikkunen pysyisi kyydissä, jostain syystä on kyllä tosi rauhallinen ja luottavainen olo asian suhteen, josko se olisi hyvä merkki :) Toivottavasti teidänkin pitkä odotus palkittaisiin ja plussa tulisi sinnekin pianToivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte pienen syliin asti :) Meillä myös yritystä takana 1v1kk, ja sinun saamasi plussa antoi toivoa että kyllä se kauan kaivattu plussa tännekin vielä saadaan :) Onnea vielä!

En siis ole mittaillut lämpöjä tässä kierrossa enkä tehnyt ovistestejä ja nyt ärsyttää, kun en tiedä, menikö ovis jo vai onko se vasta tulossa joskus myöhemmin
Olen ainoastaan seuraillut limoja vessa käynneillä, mutta se nyt on tunnetusti aika epävarma menetelmä.