Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No periaatteessa kp22-23 olisi mahdollista (kp22 todennäköisempi) koska silloin kp22 oli ne hullut ovulaatiokivut :D yhdyntäkin sattui niin perkuleesti tärähtelynä tonne munikseen.Vaiana.... entä jos sul oliski tullu ovis vasta kp23-25 aikana? Ja toi yks pudotus olis kiinnittymisdippi?

Onpas ärsyttävää! Onko se se siniviivainen testi, joka tuntuu näyttävän milloin mitäkinNo mä testasin semmosen inhottavan näen-ehkä-jotain-jos-oikein-kuvittelen-silmät-kiinni-oikeassa-valossa viivanpaikan clear bluella....oon lähdössä baariin tänään!!

Pahoittelut menkoista teille muille, jipii menkoista mulle! Raskaustestissä näkyy vielä hailu viiva joten saa nähdä venyykö ovulaatio vähän myöhemmäs mut ihanaa päästä taas normikiertoon. Tässä ihmeteltäväks keskenmenon jälkeinen ovuloimaton kierto:
View attachment 66932
Kierrot on ollu pitkän aikaa jo 34-38, en olis kyllä kaivannut tämmöstä ylipitkää kiertoa yhtään kun muutenkin kierrot on suht pitkiä.No voihan höh Turotus! Pitkäksi näkyy venyvän siellä kierto. Vai minkä pituisia sun kierrot yleensä on?