BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kierrot on ollu pitkän aikaa jo 34-38, en olis kyllä kaivannut tämmöstä ylipitkää kiertoa yhtään kun muutenkin kierrot on suht pitkiä.
Voi ei :( oon pahoillani<3
Pitkät kierrot on sieltä ja syvältä..pelkkää odottelua..
Mullakin keskimäärin sellaista 36päivän kiertoa. Sitten väliin niitä mukavia 42-47päivää kestäviä :shifty:
Tsemppiä siis sinne hurjasti<3

Täällä kp11. Eilen o-testit nega. Aamulla lämpö alle 36. Viime kierrossa myös sama kp alle 36. Viimeksi kp16 ovis et varmaan nytkin suurinpiirtein niin. Tänään ollaan kaiketi niin toipuneita että vois aloittaa hommailut...

Mun kierto on perseestä :arghh: Ei voi olla ovulaatiota!
chartgraph_module (1).png

Kiitos Mrs Smith! Onko sun ovuloimattomuuden syy selvinnyt tai onko epäilyksiä että mistä vois johtua?

Täällä taas uusi kierto meneillään ja mittailut alkaneet.
4F6AC1D8-8571-4EAF-8A03-D9A9B98DFF40.jpeg

Tässä kierrossa taas vähän korkeammat lämmöt, mikä valaa vähän uskoa mahdolliseen plussaan :D viime kierto oli niin paljon matalampaa lämpöä kuin yleensä. Myös kosteammat oltavat, kun viime kierto oli aika kuivahko:hilarious:
Ainiin, maca myös aloitettu kp5! Saa nähdä kuinka vaikuttaa :D

Mitenkäs teillä muilla? :)

Täällä mies on loukkaantunut kun en kertonut hälle lastani koskevaa asiaa ja aloitti pihtaamisen. Ovis su tai ma... Oon niin vihanen mokomalle takinkääntäjälle.

Täällä odotellaan edelleen menkkoja, ei vaan kuulu eikä näy :meh: Eilen oli jo aika lupaavia menkkajomoja hetken aikaa, mutta nekin katosi, joten odotellaan odotellaan. Aamulämpöjä en ole niin ahkerasti mittaillut, mutta viimeksi ollut 36.77, joka on kyllä niin korkea että luulisi oviksen jossain kohtaa olleen :confused:

Kyllä meilläkin riidellään aina välillä ja kunnolla. Saan itsekin kuraa kun teen muka liian itsenäisesti päätöksiä lasten suhteen. Mutta mottoni on: ei se vaihtamalla parane ;)

MRS Smith kyllä se paranee mut todennäköisesti vain hetkeks :hilarious: Se ihana alkuhuuma. Voi ku onki ikävä sitä. Polttavaa kiimaa ja huomiota mitä sai osakseen.

Mies haluski tänään hommailla ja oon taas puulla päähän lyöty. En tiiä enää mistään mitään :eek:

Tänään dpo 11 ja nega testattu. Tänään valkovuoto vetistä, paikoitellen jopa kirkasta niinkuin kananmunalimaa. Lisäksi pyyhkiessä sen verran verta, että enteilee menkkojen alkua :sad001 Mikä on mulle epänormaalia koska luteaali on ollut sen 14 aika tarkalleen. Ihmeellistä kertakaikkiaan.

IMG_20180331_184958.png

Muokattu viimeksi:
Salainensydän.. vielä hitusen toivoa! Jospa olisi kiinnittymiseen liittyvä kuitenkin :) näin toivon<3

Mrs Smith, eipä ole kyllä itsellä käynyt koskaan o_O mistäköhän voisi johtua?

Takaisin