BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaiana.... entä jos sul oliski tullu ovis vasta kp23-25 aikana? Ja toi yks pudotus olis kiinnittymisdippi?
No periaatteessa kp22-23 olisi mahdollista (kp22 todennäköisempi) koska silloin kp22 oli ne hullut ovulaatiokivut :D yhdyntäkin sattui niin perkuleesti tärähtelynä tonne munikseen.
Mutta eipä se liikuta dpo:ta kuin 1-2 päivää, joten eipä siinä mitään :grin

Ei kyllä taida lämmötkään oikein tätä teoriaa tukeao_O:hilarious:

No pöh teidän negojen kanssa :( Jos ne ei plussaksi nyt muutu, ni ensi kierrosta sitten :)
Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheeseen ja kiitos kuuntelemisesta ja auttamisesta. Yritän nyt hivuttautua tonne marraskuisiin, mut käyn seuraa teitä välillä :)

No mä testasin semmosen inhottavan näen-ehkä-jotain-jos-oikein-kuvittelen-silmät-kiinni-oikeassa-valossa viivanpaikan clear bluella.... :( oon lähdössä baariin tänään!!

No ei taida jäädä epäselväksi, että kuka tänään tai huomenna kyläilee :D tänään alkoi krampitkin.
3C17E730-182D-4B06-8D27-EEE2F13534E0.jpeg

Edit. Just ehdin työpaikan vessaan, kun täti saapui rytinällä :D huh
Kp1!!

Muokattu viimeksi:
No mä testasin semmosen inhottavan näen-ehkä-jotain-jos-oikein-kuvittelen-silmät-kiinni-oikeassa-valossa viivanpaikan clear bluella.... :( oon lähdössä baariin tänään!!
Onpas ärsyttävää! Onko se se siniviivainen testi, joka tuntuu näyttävän milloin mitäkin :shifty:

Täälläpä tämmöistä käppyrää. Vähän mielenkiintoisia olleet nuo lämmöt tässä lutaalivaiheessa.. Välillä oon mitannut kahdella mittarilla näyttääkö suht samat lämmöt, ja esim. eilen yleensä käyttämäni mittari näytti 35,9 kun heti perään toinen mittari näytti tuon 36,3. Hirmu matalia lämpöjä antanut tuo eka mittari, arvelin että taitaa olla menossa rikki tms. Yleensä ovat näyttäneet aikalailla samat lukemat. Tänä aamuna klo 6 tuolla uudemmalla mittarilla mitattuna lämpö 36,41, jatkoin unia ja mittasin uudelleen huvikseen klo 9 niin lämpö olikin jo 36,59. Mietin tässä että näinköhän on ovis tapahtunut mutta seuraillaan seuraillaan:p Jos siltä näyttää niin aloitan terolutit ettei kierto hirveästi veny.

Tänään siis kp 20 ja oletettavasti dpo 4. Tai 5 :grin

IMG_20180324_111727.png

Pahoittelut kp 1:stä Vaiana ja Emk:confused: Kiva kuitenkin saada kiertokamuja. Mulla tänään kp 2 ja ovis toivottavasti tässäkin kierrossa ennen kp 20:tä.

Pahoittelut menkoista teille muille, jipii menkoista mulle! Raskaustestissä näkyy vielä hailu viiva joten saa nähdä venyykö ovulaatio vähän myöhemmäs mut ihanaa päästä taas normikiertoon. Tässä ihmeteltäväks keskenmenon jälkeinen ovuloimaton kierto:

b_RQNmuC.png

Salainensydän, kuulostaa kyllä siltä, että olisiko tosiaan patterit loppumassa tai menossa rikki?

Gadian, toivotaan ettei kovin pitkälle veny ovulaation tulo :)

Mitenkäs muuten olette toimineet mittauksen kanssa näin kellojen kääntämisen aikaan/jälkeen?
Mihin aikaan sitten mittaatte.. siirrättekö kellon mukana vai mittaatteko sitten vaan ”aikaisemmin”=samaan aikaan kuin ennen.

Pahoittelut menkoista teille muille, jipii menkoista mulle! Raskaustestissä näkyy vielä hailu viiva joten saa nähdä venyykö ovulaatio vähän myöhemmäs mut ihanaa päästä taas normikiertoon. Tässä ihmeteltäväks keskenmenon jälkeinen ovuloimaton kierto:

View attachment 66932

Gadian, mä tulkitsisin tosta että sulla on ollut ovulaatio kp 17, mutta se kertoo ehkä enemmön siitä että en osaa tulkita näitä käppyröitä :D Ehkä siellä on jotain ovulaatioyritystä kropalla...?

Vaiana, en tiedä, oon itekki miettiny tota kellonaikajuttua. Tosin en ole ollut aina kovin täsmällinen mittauksissa niin ehkä se ei nyt haittaa että siirryn vaan kesäaikaan... Kaikki meni tässä kierrossa pipariksi muutenkin, koitan laittaa kuvaa tähän käppyrästä.

Tässä kierrossa siis meni pieleen: juuri sopivasti ovulaation aikoihin sairastuin oksennustautiin, eli muutenhan toi lämmönnousu olis just optimaalisessa kohdassa, mutta nyt en voi tietää että oliko kuumeesta johtuvaa. Kaikkein optimaalisin talletteluaika meni ohi, koska oksensin :/ Lisäksi noi lämmöt on sahaillu jonkun verran jo ennen ovulaatiota, mikä voi FF:n mukaan johtua epätarkkuudesta mittauksessa (ei ole mahdotonta minun kohdalla), tai sitten epätasapainoisesta hormonitoiminnasta, mikä ei ole myöskään mahdotonta, koska imetän.
chartgraph_module.png

Mä ajattelin ottaa ainakin tän alkukierron rennosti mittailujen suhteen. Muutenkin tän kierron ”teemana” mulla on nyt rentous ja hyvinvointi. Kokeilen meditaatiota ja lomakin on tulossa:) Katotaan, onnistunko rentoudessa ja miten se mahdollisesti vaikuttaa. Lömpöjä mittailen nyt välillä ja varmaan oviksen lähestyessä sit enemmän.

Kotikissa, en mä usko että siinä oli ovista, tuo korkea on lauantaipäivältä niin oon nukkunu myöhempään ja sen jälkeenkin lämpötilat tosi alhaisia. Voihan se olla että yritystä on ollu mut en usko et on onnistunu. Muutenkin aika lyhyt kierto normaaliin nähden kuten edellisenkin keskenmenon jälkeen.

FF luovutti sitten oviksen suhteen, oli aiemmin kp 19 :meh: En kyllä sen puoleen itsekään usko että ovis siinä on ollut, kun olishan ny tähän mennessä tullut jo plussa tahi menkat.

Liitteet

• Screenshot_20180326-193603.png
    Screenshot_20180326-193603.png
    150.1 KB · Katsottu: 251
No voihan höh Turotus! Pitkäksi näkyy venyvän siellä kierto. Vai minkä pituisia sun kierrot yleensä on?
Kierrot on ollu pitkän aikaa jo 34-38, en olis kyllä kaivannut tämmöstä ylipitkää kiertoa yhtään kun muutenkin kierrot on suht pitkiä.

Takaisin