BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gadian, toi kierron käynnistymisen odottelu keskenmenon jälkeen on niin turhauttava vaihe:sad001 Tsemppiä!

Samoin Mrs.Smithille tsemppiä! Selviskö sulle gynekäynnillä mitään mahdollista syytä ovuloimattomuudelle?

No ei oikein mitään selkeää syytä.

50893535-7FCC-4492-8661-68F0B3AAEE68.jpeg

Lämmöt, lämmöt ne laskee vaan
Kas tätiä ei silti kuulukaan
Aamulla heräsin
Negan siinä testasin
Noh,
Kuinkas sitä muutenkaan!

:grin
Tänään täytyy kellistää tuo mies, jospa se saisi kikka kolmosena hanat aukeamaan. En jaksa, jos taas alkaa viikkoa ennen jo tiputtelemaan. Murrrr

48DBBE7D-19D5-49DE-B270-637CD56D0C23.jpeg

Mulla tällasta ja testissä jo parissa ketjussa hehkuttamani roskishaamu. Elokuun plussakierrossa kävi niin, että dpo 10 lämmöt oli vielä alhalla, mutta pomppasivat ylemmäs dpo 11, eli saapa nähdä, miten nyt käy. Muutenkin plussakierrossa mulla alko oireet (pissahätä, selkeä tuikkiminen) just dpo 10 ja dpo 11 testissä oli himmeä, mutta selkä haamu. Nyt menkkamaiset kivut on kadonneet, mutta tissit on edelleen kipeät. Viime kierrossa rintojen särky loppui just dpo 10 illalla ja samalla menkkasärky alkoi selässä. Tänään siis varmaan selviää, mitä tästä kierrosta tulee vai tuleeko mitään.

Vaiana, ihailen sun asennetta ja runosuonta!

View attachment 66832
Mulla tällasta ja testissä jo parissa ketjussa hehkuttamani roskishaamu. Elokuun plussakierrossa kävi niin, että dpo 10 lämmöt oli vielä alhalla, mutta pomppasivat ylemmäs dpo 11, eli saapa nähdä, miten nyt käy. Muutenkin plussakierrossa mulla alko oireet (pissahätä, selkeä tuikkiminen) just dpo 10 ja dpo 11 testissä oli himmeä, mutta selkä haamu. Nyt menkkamaiset kivut on kadonneet, mutta tissit on edelleen kipeät. Viime kierrossa rintojen särky loppui just dpo 10 illalla ja samalla menkkasärky alkoi selässä. Tänään siis varmaan selviää, mitä tästä kierrosta tulee vai tuleeko mitään.

Vaiana, ihailen sun asennetta ja runosuonta!

Nyt on kyllä siellä niiin jännät paikat! :nailbiting:
Laitan kaikki sormet ja varpaat ristiin sekä lähetän toiveet maailmalle, että nyt on teidän vuoro saada se pysyvä plussa ja vauva syliin!!<3

Ja kiitos, kiitos :grin mulla oli jo oviksen aikoihin aavistus, ettei tämä ole meidän kierto. Joten on ollut aikaa asennoitua tähän :D
Odotan vain uutta kiertoa, onhan se taas uusi mahdollisuus :)

Uutta kiertoa odotellessa. Nega testattu. Kyllä osaa tympästä. :(

Liitteet

• 1521713093924.jpg
    1521713093924.jpg
    121.6 KB · Katsottu: 207
Pahoittelut, että tulen tänne valittamaan. Oikein tiedä missä tästä asiasta puhua.. Mulla on niin suuri pelko persiissä että palaan vielä takaisin tänne teidän joukkoon (vaikka seura onkin hyvää, ni mielellään ei :) ). Mitään selkeitä merkkejä ei ole kyl (ei vuotoa, ei kipuja, plussa on edelleen testissä), se on vaan tunne että kaikki ei olisi hyvin. Lämmötkin edelleen koholla (kuva ohessa). Ainoa mikä on, että oireita oli tossa viikonloppuna paljon ja maanantaina ne loppui kuin seinään. Sen jälkeen eivät ole paluuta tehneet. Tein myös hcg arvon itsestäni (jotain hyötyä siitä, että on töissä labrassa) ja se näytti eilen 361 (vastaisi arviotani rv:stä). Nyt jännään, et onhan se tuplaantunut huomiselle. Miten saisi luottoa että tää tulisi jatkumaan.. moni varmaan ymmärtää täällä näitä tunteita kun yksi tai useampi keskenmeno takana. Mulla se aiempi aikainen keskenmeno/kemiallinen kummittelee taustalla..

Liitteet

• B4BEDFAF-AFE5-4EA2-99D9-375009903879.png
    B4BEDFAF-AFE5-4EA2-99D9-375009903879.png
    264.3 KB · Katsottu: 228
Zoria, Jos yhtään auttaa, niin oon kahden nuorimmaisen aikana ihan samoilla fiiliksillä ollut. Mulla on raskaudet ollut todella oireettomat, ainut että maha kasvanut. Mutta oireettomuus on kyllä ihan hyvä asia, jos vertaa niihin joilla oireet loppuu vasta synnärillä.

Mä oon saanut jo ihan hyvää dataa kerättyä, perus aamulämmöt näköjään huitelee välillä 36,3-36,6. Mutta nyt kun olis ennustettuun ovulaatioon yksi päivä aikaa, niin tuntuu että mulla nousee kuume, mikä siis tietysti pilaa lämpöseurannan, ja lapsi oksentaa, eli ei tässä mihinkään ihmeellisiin sänkysessioihinkaan ole paukkuja... Höh :/

Kotikissa, hyi.. Meillä just selvitty oksennustaudista. Toivottavasti menee nopeasti ohi.

Omanapailen, ei mitään menkkajomoja tmv.. Normaalisti pitäisi jo kärvistellä. Katsotaan huomenna mihin suuntaan lämmöt menee, kun huomenna pitäisi jo olla kp1.

Zoria<3 mulla välillä esikoisen raskaudessa lakkasi oireet ja olin paniikissa.. sieltä tulikin sitten kyllä takaisin muistaakseni viikon sisään.
Älä vielä siis huolestu<3 tiedän kyllä tuon jatkuvan pelon tunteen, ja ei se oikeastaan auta kun sanotaan ettei huolta. Muuta vain en osaa sanoa :)
Pidän täällä sormet ja varpaat ristissä ja uskon, että sulla menee kaikki mallikkaasti<3 lämmöt ja muut puhuu kuitenkin sen puolesta :)

Kotikissa, tsemppiä hurjasti<3 meillä muutama viikko sitten sairastettiin koko perhe vatsatauti.. ihan kamalaa. Voimia sinne siis<3

Emk, voi että..jännät päivät! Lähetän sulle toiveikkaita plussatuulia!

Käyrä näyttää tältä:
B1F7755F-00A5-47E3-86EB-5C8BB97FC2DB.jpeg

Tämän päivän korkea lämpö ei kyllä ole kovin luotettava. Todella huonosti nukuttu yö takana. Lapsi taas sairaana.. jouduttiin lähteä lääkäriin hengittelemään lääkettä, että saatais keuhkoputkea auki. Ihan tukkoinen pieni poika :( yskä valvottaa

Täti loistaa poissaolollaan ja kahteen päivään ei ole kohdunnapukalta tullut verta(samaa toki ollut ennenkin, tiputtelua pari päivää ja sitten tauko ennen tätiä)
rinnat on myös hämmentävän kipeät. Yleensä ei ole ennen menkkoja.
Mutta koska testattu vain negaa eilenkin, niin eiköhän tämä tässä ole :D FF:kin ennustaa menkkoja vasta huomiselle.

Zoria tuo on kyllä kurjaa kun on huoli päällänsä. Ja eikä siihen oikein muu auta kuin aika.
Käy kertomassa kuinka nousussa se arvo on. Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin!

Hei onkohan mulla mittarissa vikaa, kun äsken näytti ihan yllättäen 37,6?! Ei ole ollenkaan kuumeinen olo. Sit heti perään mittasin uudestaan ja näytti 36,8? Mistä kyse?

Zoria, ei mikään ihme että huolestuttaa. Mutta kyllä kaikki voi olla silti hyvin, mä luin jostain että välillä keho saa kiinni sitä hormoninousua ja tottuu siihen niin oireet voi helpottaa hetkeksi ennenku hormonit ehtii nousta taas. Peukut pystyyn että selviät säikähdyksellä!

Edelleen nousussa ja tätiä ei näy.. outoa.
2D3EDA98-95BA-450D-AEDE-FB80BD419729.jpeg

En mä kyllä testaamaan rupea. Luulen että mulla luteaali taitaa olla sen 16pvää, eli vielä ylihuomiseen ainakin täytyy olla tätiä odottavana.

Ei edelleenkään menkkoja, eikä oloja. Nega testattu. Research ja fam näyttää dpo12, eli huomenna pitäisi olla kp1, advanced mukaan tänään. Lämmöt vaan seilaa.

Liitteet

• 1521815462293.jpg
    1521815462293.jpg
    97.5 KB · Katsottu: 180
Emk, Ai sielläkin nega :shifty: voihan peekule

En minäkään taas sittenkään malttanu olla testaamatta :D tadaa: nega!
Ei yllätä :grin hassua kyllä kun ei mitään menkkajomotusta yms mailla halmeillakaan. Noh, nyt luovutan ja toivon vaan että pian vuoto alkaa. Ei se testi tuosta enää miksikään muutu.:wideyed:

Takaisin