H
Heppunen
Vieras
Pitäsköhän mun hakee kans pcn testi aamuksi. :P En taida malttaa enää olla testaamatta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla varmaan dpo 2, jos luotan vaan digitaaliseen ovistestiin. Jos katon lämpöjä, vois olla jo dpo 6.
Missä vaiheessa teillä on toi ff heittänyt noi punaiset viivat mukaan kuvaan? Siinä vaiheessa, kun ovulaation jälkeen on mitattu 3 korkeampaa lämpöä vai miten? Mulla siis ekaa kiertoa käytössä ff ja mitään viivaa ei oo vielä mihinkään antanut.View attachment 66472
No niinhän se toimi:) Joo, kyllä se varmaan on toi dpo 2. On vaan niin outoa, että miten mun lämmöt on ollut noin ylhäällä (yli 36, jopa 36,19) jo ennen ovista. Yleensä ennen ovista on alle 36Antaa viivat tosiaan sitten kun on se 3 koholla olevaa lämpöä mitattu!
Sanoisin sun käyrän mukaan, että olisi se dpo2 :) huomenna jos taas koholla, niin saat viivat.
Sitähän voi muuten testata! Laitat huomiselle esim saman tai vähän korkeamman lämmön kuin tänää, niin pitäisi tulla viivatmuistaa vaan sitten poistaa sen lämmön :D
No niinhän se toimi:) Joo, kyllä se varmaan on toi dpo 2. On vaan niin outoa, että miten mun lämmöt on ollut noin ylhäällä (yli 36, jopa 36,19) jo ennen ovista. Yleensä ennen ovista on alle 36![]()
Täällä myös nuo molemmat käytössä :)Tämän ketjun innoittamana mä latasin itelleni fertility friendin ja sit jonku Flo-appin. Toi jälkimmäinen on kiva ku se analysoi kaikkee muutaki ku lämpötiloja: oireita, kiertoa, fiiliksiä, ja ties mitä.