BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä mun käyrää:
F9A25058-E790-4C24-BC8E-DB2DA8F960E1.jpeg

Tää on kyllä ollut lämpöjen puolesta niin erilainen kierto kuin kaikki edelliset. Tää on eka kierto, kun käytän tätä ff:ää, joten en saa noita overlay-kuvia. Mulla kuitenkin kaikissa muissa mitatuissa kierroissa on ollut lämmöt ennen ovista pääsääntöisesti aina alle 36 astetta. Nyt on ollut paljon suurempaa vaihtelua. Luulen muuten, että ovis oli tossa pari tuntia sitten. Tuli ainakin ihan kunnon repäisykipu ja nyt jo nännit vähän kipeytyneet. Tuntuu ihan siltä, kuin mulla olis tässä kierrossa jotenkin ihan mega määrä hormoneja, kun kaikki tuntuu tapahtuvan jotenkin tosi ajoissa, nopeasti ja tuntuvastio_O

Täällä lämmöt tasaisesti taas nousussa:
A4CF17B6-BAC8-4F96-9C18-43E91C3AE5F6.jpeg

Kovin samalta näyttää edellinen ja tämä käyrä. Ainoastaan nyt vähän matalammat lämmöt:
C7CFE215-A8CA-4C7B-BFAC-D9FFC672D1A3.jpeg

Tässä vielä suhteutettuna molempien kiertojen coverlineen :D tosi jännää, että menee näin samallalailla!
470654C0-3D4D-469A-8C35-3F3168871EE5.jpeg

Miten muilla lämmöt käyttäytynyt? :) mitään oireita kenelläkään?

Mulla varmaan dpo 2, jos luotan vaan digitaaliseen ovistestiin. Jos katon lämpöjä, vois olla jo dpo 6.

Missä vaiheessa teillä on toi ff heittänyt noi punaiset viivat mukaan kuvaan? Siinä vaiheessa, kun ovulaation jälkeen on mitattu 3 korkeampaa lämpöä vai miten? Mulla siis ekaa kiertoa käytössä ff ja mitään viivaa ei oo vielä mihinkään antanut.
927D1F53-419E-43F9-9C71-5AD6F6C05044.jpeg

Mulla varmaan dpo 2, jos luotan vaan digitaaliseen ovistestiin. Jos katon lämpöjä, vois olla jo dpo 6.

Missä vaiheessa teillä on toi ff heittänyt noi punaiset viivat mukaan kuvaan? Siinä vaiheessa, kun ovulaation jälkeen on mitattu 3 korkeampaa lämpöä vai miten? Mulla siis ekaa kiertoa käytössä ff ja mitään viivaa ei oo vielä mihinkään antanut.View attachment 66472

Antaa viivat tosiaan sitten kun on se 3 koholla olevaa lämpöä mitattu!
Sanoisin sun käyrän mukaan, että olisi se dpo2 :) huomenna jos taas koholla, niin saat viivat.
Sitähän voi muuten testata! Laitat huomiselle esim saman tai vähän korkeamman lämmön kuin tänää, niin pitäisi tulla viivat ;) muistaa vaan sitten poistaa sen lämmön :D

Antaa viivat tosiaan sitten kun on se 3 koholla olevaa lämpöä mitattu!
Sanoisin sun käyrän mukaan, että olisi se dpo2 :) huomenna jos taas koholla, niin saat viivat.
Sitähän voi muuten testata! Laitat huomiselle esim saman tai vähän korkeamman lämmön kuin tänää, niin pitäisi tulla viivat ;) muistaa vaan sitten poistaa sen lämmön :D
No niinhän se toimi:) Joo, kyllä se varmaan on toi dpo 2. On vaan niin outoa, että miten mun lämmöt on ollut noin ylhäällä (yli 36, jopa 36,19) jo ennen ovista. Yleensä ennen ovista on alle 36o_O

No niinhän se toimi:) Joo, kyllä se varmaan on toi dpo 2. On vaan niin outoa, että miten mun lämmöt on ollut noin ylhäällä (yli 36, jopa 36,19) jo ennen ovista. Yleensä ennen ovista on alle 36o_O

No onpas outoa! Jospa se enteilisi hyvää, että on vähän korkeammat :)

Tämän ketjun innoittamana mä latasin itelleni fertility friendin ja sit jonku Flo-appin. Toi jälkimmäinen on kiva ku se analysoi kaikkee muutaki ku lämpötiloja: oireita, kiertoa, fiiliksiä, ja ties mitä.

Tämän ketjun innoittamana mä latasin itelleni fertility friendin ja sit jonku Flo-appin. Toi jälkimmäinen on kiva ku se analysoi kaikkee muutaki ku lämpötiloja: oireita, kiertoa, fiiliksiä, ja ties mitä.
Täällä myös nuo molemmat käytössä :)

Minullakin oli toi Flo käytössä mutta poistin sen kun tulee oikeestaan vaan tohon Fertility Friendiin merkkailtua. Lisäksi mun mielestä toi FF seuraa kiertoja paljon tarkemmin kuin muut sovellukset (sen mitä minä olen näitä käyttänyt), ja on paljon laajempi :)

Täällä tännäköistä käyrää, nuo pari vikaa lämpöä voi olla epäluotettavia. Edellisenä yönä mittasin aiemmin kuin yleensä, et vois olla korkeempikin sit oikeaan aikaan mitattuna ja viime yö oli levoton et se ehkä selittää matalan lämmön (toivotaan kiinnittymisdippiä :) ). Oireita ei oikeastaan ole, tuntuu ehkä hitusen jännältä kohtu ja alapää muutenkin (painetta, turvotusta??), mut se voi johtua vaan näin pitkästä kierrosta. Ei ole kokemusta näin pitkästä. Pakko myöntää, ettei kyl haittaa vaikka ei tärppäisi kuhan vaan kierto katkeaisi. Jännityksellä ootan kuin pitkä luteaali tulee olemaan, imetyksen aikana oli 10-11 pvä. Toivottavasti olisi lähtenyt pidentymään.

Turotuksen käyrä näyttää kans hyvältä, toivotaan positiivista lopputulosta :)

Liitteet

• 465B7835-F543-4D06-9919-0CD2A501BA78.png
    465B7835-F543-4D06-9919-0CD2A501BA78.png
    221.2 KB · Katsottu: 203
Tää olikin jännä nähdä kierrot tälleen. Ei vissiin toimi tuo toiminto enää ilman maksua.

Liitteet

• Screenshot_20180314-072022.jpg
    Screenshot_20180314-072022.jpg
    520.3 KB · Katsottu: 226
Muska77, on kyllä mielestäni kanssa tosi mielenkiintoista, kun näkee onko samanlaisia käyriä :D
Ja tosiaan tuo kuuluu muistaakseni siihen maksulliseen vip-toimintoon.

210A9907-38B4-4325-90F7-DD0AC241C585.jpeg

Tällasta tänne. Nyt tosiaan ilmestyi noi viivatkin tohon ff:n kuvaan:) Harmi vaan, ettei sovellukselle voi näköjään syöttää tietoa aikaisemmista kierroista. Aikaisempien kiertojen lämpömittailuden perusteella toi vaakaviiva on mulle tosi ylhäällä 36,25. Natural cyclesin vastaava viiva on kohdassa 36,14.

Takaisin