Larissa
Tietävä tietäjä
Junttura, mulla saattaa tippua lämmöt vasta joskus kp 3-4 eli enpä voi loppukierron korkeista lämmöistäkään päätellä mitään. 
Toivottavasti sun testi näyttää plussaa! Mutta jos ivf-hommiin joudut niin seuraan sun taivalta mielenkiinnolla :) Meillä on (toivottavasti) sama edessä tässä keväällä, jos ja kun tästä kierrosta ei plussaa tule.
Toivottavasti sun testi näyttää plussaa! Mutta jos ivf-hommiin joudut niin seuraan sun taivalta mielenkiinnolla :) Meillä on (toivottavasti) sama edessä tässä keväällä, jos ja kun tästä kierrosta ei plussaa tule.

Eilen eli dpo 6 on ollut ilmeisesti estrogeenirysäys, kun lämmöt dropannut hetkellisesti. Onko muut huomannu samanlaisia dippejä lämmöissä? Mulla tulee melkein joka kierrossa dippi joskus dpo 6-7. Aluks luulin, et mittari temppuilee, mutta hormonit ne siellä vaan vaikuttaa

Pahimmillaan olen herännyt jo viideltä enkä ole saanut enää unta. Pitäisikö silloin mitata heti herätessä vaikka se on väärään kellonaikaan, vai vasta oikeaan aikaan vaikka silloin on ollut jo pari tuntia valveilla?