BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse en luovuttaisi ennen kuin kuukautiset alkaa, jos kyseessä yritys ilman lääkkeitä.

Mulla menee kaikkien vaiheet herkästi sekaisin, niin oliko sulla jotain progesteroni tukea, jonka lopettaminen vaikuttaa kuukautisten tuloon?
Mulla on lugesteron tuki. Mut ihmettelen ku lämmöt mennyt reippaasti alaspäin mut nyt nousseet, outoa! Ohjeen mukaan dpo 14 asti pitäis käyttää lugeja ja sit vasta testi, eli huomenna...

Kp 29/34 ja dpo 12, lämmöt ovat eilen ja tänään olleet vähän alhaisemmat, joten ei ole oikeastaan plussatoiveita. Huomenna teen Clearbluen herkän digin ja lopetan lugesteronit, jos tulee nega. Nyt kysymys: mikä on paras 10-herkkyyden raskaustesti mielestänne? Ei kiitos suosituksia 25-herkkyyden Pregcheck-liuskoihin, koska ne eivät mulla herkkinä toimi.

Tilasin easy@home-liuskatestejä netistä vinon pinon, niitä ainakin on kehuttu.
Apteekin ultraa moni kehuu..

@Pakkanen itsellä testit on käyttäytyneet kiltisti, niin OMALLA kohdallani halvin rsfu herkkä testipuikko. Jos siihen ei luota (kuten monet ei) niin apteekin ultra.
Täytyy tutkailla. Teinkin malttamattomana jo tänä aamuna sen Clearbluen herkän digin, nega oli. En jaksa uskoa, että posiksi muuttuu, mutta kaipa käytettävä lugeja ja testailtava sinne dpo 14 asti. Jotenkin lannistaa jo tämä homma, kun kuvitteli, että kerran on jo yksi lapsi tullut kohtuullisen nopeasti, niin toinenkin tulisi. Noh, eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Muistelisin et joillain on kans cb lilat ovistestit käyttäytyneet kummallisesti, onko teillä tullut kuitenkin sit pysyvä hymy lopulta? Itellä vilkkuu nyt jo seittemättä päivää, yleensä ollu 3 tai 4 vilkkuvaa ja sit pysyvä.. mittaan lämmöt lady-comp ehkäisy/hedelmellisyyslaitteella ja se vilkutti ovista tälle päivälle mut ei kyl tuntemukset oo samaa mieltä Screenshot_20260514-115359~3.jpg

Takaisin