Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Olive @Pogo mulla ne ovulaatiotestit on pääasiallisesti toiminut, viime kierto oli poikkeus tähän, mutta ilmeisesti lopetin liian aikaisin testaamisen. Veikkaan että noiden testien herkkyys (20) ei oo tarpeeksi herkkä kaikkien kohdalla ja siks se lh huippu jää nappaamatta. Kokeilemalla selviää että minkälaista tarvii.
Ovulaatiotesteissä se herkkyys vaihtelee ainakin jonkun lähteen mukaan 10-20 välillä. En oo kyllä vertaillut erityisemmin, tiiän vain että mun käyttämät halvimmat testit on herkkyyttä 20.Eikös tuo 20 oo kaikista herkimpiä? Vai onko vielä tuotakin herkempiä testejä?
Okei. Ehkä ostan noita halvimpia tuolta Raskauskeijulta kuitenkin, kun nyt vaan tarkoitus selvitellä kiertoa paremmin. Otan ne ClearBlun digit sit myöhemmin käyttöönOvulaatiotesteissä se herkkyys vaihtelee ainakin jonkun lähteen mukaan 10-20 välillä. En oo kyllä vertaillut erityisemmin, tiiän vain että mun käyttämät halvimmat testit on herkkyyttä 20.