Pahoittelut uudesta kierrosta @Maana Mannila . Vielä ei oo oma mieliala kohonnut mutta ainakin tauti alkaa väistyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, aiemmista kierroista tuttu täyshiljaisuuskin tuntuu paremmalta kuin tuollaiset valheellisiksi osoittautuvat toivonpilkahdukset.Pahoittelut uudesta kierrosta @Maana Mannila . Vielä ei oo oma mieliala kohonnut mutta ainakin tauti alkaa väistyä.
Ovulaation bongaaminen on kyllä sen valtakunnan salatiedettä, että tuntuu ainakin itsellä olevan aikamoista hakuammuntaa, vaikka periaattees ihan suht hyvin olenkin kartalla kierrosta. Mikä kp sulla nyt? Alkoiko uusi kierto tuolloin 31.1. siis? En osaa tulkita tuota FF:n taulukkoa.Aloin testaamaan sillä clearbluen laitteella vasta eilen ja heti tietty tuli korkea tulos.Jos se nyt taas tekee saman kuin viimeksi että näyttää vaan korkeaa tulosta koko kierron ajan niin kauan kun testaan taidan lopettaa sillä testailut kokonaan. No nyt toki mulla on normi liuskatestejä niitä pregcheckin niin niillä testaan myös. Toivon että saan selkeämmin jollain ovulaation kiinni kun pitäisi ne lugesteronit dpo3 aloittaa....
Niinpä vaikka mulla kyllä aika usein on muutaman päivän tarkkuudella se kp13-15. Hyvä vaan olisi jos tietäisi tarkalleen niin siksi testaan.Ovulaation bongaaminen on kyllä sen valtakunnan salatiedettä, että tuntuu ainakin itsellä olevan aikamoista hakuammuntaa, vaikka periaattees ihan suht hyvin olenkin kartalla kierrosta. Mikä kp sulla nyt? Alkoiko uusi kierto tuolloin 31.1. siis? En osaa tulkita tuota FF:n taulukkoa.
Joo, tell me about it! Siksi itsekin testaan ja yritän bongata ovulaation mahdollisimman tarkasti. Toivokaamme, että vanhat merkit pitää paikkansa ja ovis sulla tulee tutussa tahdissa.Niinpä vaikka mulla kyllä aika usein on muutaman päivän tarkkuudella se kp13-15. Hyvä vaan olisi jos tietäisi tarkalleen niin siksi testaan.Kun ei me jakseta montaa kertaa talletella muutenkaan niin hyvä olisi tarkkaan aina tietää että ajoitus osuu hyvin. Hyvä jos 2 tai max 3 kertaa ovulaation aikoihin jaksaa.
Ja joo nyt on kp9. Uusi kierto alkoi 31.1. Odotan että ovulaatio viimeistään perjantaille osuu ensi viikolle....
Me joskus joka toinen päivä ollaan yritetty talletella ja sekin tuntunut liialta.Joo, tell me about it! Siksi itsekin testaan ja yritän bongata ovulaation mahdollisimman tarkasti. Toivokaamme, että vanhat merkit pitää paikkansa ja ovis sulla tulee tutussa tahdissa.
Mä mietin, että jaksaisinko itse tässä kierrossa yrittää motivoida miestä tallettelemaan hedelmällisen ikkunan joka päivä, mutta katsotaan nyt. Vaatii nimittäin aikamoista suorittamista ja työstämistä, enkä tiedä, onko meistä kummastakaan siihen. xD