Mä en nyt yhtään ymmärrä, 3 tuntia herättyäni olin mittaamassa lämmön vielä uudestaan varmuuden vuoksi, mutta tuli verta siinä samalla sellaista vaaleanpunaista valkovuodon sekaista. Ja mittaan alapään kautta siis, koska olen lukenut että antaa tarkimman lämmön ja että vähiten vaihtelua sitä kautta lämmöissä jos liikun vaikka esim vessaan kun siellä mitään.

Ja laitoin jo siteenkin kun uskoin että pian alkaa hanat aukeamaan ja vuotamaan runsaasti. Mutta nyt ei vieläkään mitään ja kolme kertaa tainnut vessassa käydä tänä reilun kolmen tunnin aikana. Pyyhkiessä ei mitään, pönttöön ei tipu myöskään mitään veristä eikä siteeseen ole edes tullut yhtään mitään.,. En ymmärrä miksi siellä sisällä oli verta selkeästi valkovuodon sekaisena, mutta ulos ei ole vielä tullut yhtään mitään.
Vatsaa kyllä vähän vihloo, ei ihan kramppaa, mutta alaselkä eilisestä asti ollut kipeä sekä kyljet lantion molemmilta puolilta kipeät. Ei kyllä ihan normi kuukautisiin liittyviä kipuja paitsi alaselkä kipu, joka kylläkin vähän jopa normaalia kipeämpi. Toki osasin jotain erilaista vähän odottaa keskeytyneen keskenmenon jäljiltä, vaikka ei toki ekan keskenmenon jälkeen kuukautiset oudot ollutkaan... Se tosin päättyi aiemmin kuin tämä viimeisin ja ei ollut yhtä kivulias vuotokaan sen jäljiltä. Ärsyttää vaan helvetisti kuinka sekaisin keho vielä kuukaudenkin jälkeen on keskenmenon jäljiltä...

En kyllä iloinen vuodosta ollut mutta olisi nyt alkanut edes kunnolla. En voi edes tiputteluvuodoksi sanoa kun mitään ei tiputtele vielä ainakaan....
En kyllä yhtään ymmärrä mitä tämä tämmöinen voisi olla???