Kummasti oma mieli rauhoittui kun lämpö nousi.
Vielä rauhallisin mielin, yleensä oon alittanut testaamisen aika aikaisin. Saas nähdä mihin nyt saa venytettyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä sulle tulee @Haaveilua96 tärppifiilis?Niin lupaavaa käyrää ja ainakin 9pvän luteaali ylitetty, mikä viimekierrossa olimut on kyllä niin tärppi olo etten jaksais enää odottaa kotiin pääsyä
![]()
@Suskikitten suosin myös noita halvimpia testejä.@vauvahaave36 Mä kans testaan joka kierto liian aikaisin järjestelmällisesti. Yleensä testaan myös 2-3 kertaa liian aikaisin joka kerta… Oon lohduttautunut sillä että kahvilan kahvikupin hinta (ostan aina halvan raskaustestin) sijoitettuna mun hermojen rauhoittamiseen ei loppupeleissä oo niin paha.
No siis mulla on vaan sellanen tunneMistä sulle tulee @Haaveilua96 tärppifiilis?Mulla hyvin sama vaihe kierrossa ja hätäisen tein tänään testin, negahan se oli. Järki sanoo että nyt on liian aikaista mulle, mutta minkäs teet. Menkat pitäis alkaa vasta viikonloppuna.
Oikeesti niin typerää itseltä testata tietoisesti liian aikaisin.Nyt en mee pariin päivään kauppaan niin ei tuu houkutuksia.
Meillä tallettelu osui täysin, mutta toisen munanjohtimen puutos kaihertaa mieltä.
Ei auta ku muutama päivä mennä eteenpäin.Omat lämmöt edelleen ylhäällä.
![]()
No siis mulla on vaan sellanen tunnetai on sellanen samanlainen varmuus siitä ku esikoisestaki oli, sillonki sanoin töissä, että oon raskaana (oli potilas mitä ei saa raskaana hoitaa) vaikka en ollut tehny vielä edes testiä
mut oli vaan niin vahva tunne ja nyt on ihan samanlainen olo. Myös koko ajan pissahätä ja hammaspesu kyökityttää ja aamulla oli pakko saada aamupala heti, ku tuntu et oksennus lentää
esikoisesta kans alko aika aikasin nää oireet. Ja kiinnittymiskipua oli aika varmasti tossa muutamia päiviä sitten, ainakin esikoisesta oli samanlaiset nipistelyt aika samoihin aikoihin
Ja tässä kohtaa luteaalia on yleensä alkanu lämmöt jo pikkusen tulemaa alaspäin ja nyt lämmöt pyörii vieläki 37 huitteilla.
Pidetään sormet ristissä että saat plussan!No siis mulla on vaan sellanen tunnetai on sellanen samanlainen varmuus siitä ku esikoisestaki oli, sillonki sanoin töissä, että oon raskaana (oli potilas mitä ei saa raskaana hoitaa) vaikka en ollut tehny vielä edes testiä
mut oli vaan niin vahva tunne ja nyt on ihan samanlainen olo. Myös koko ajan pissahätä ja hammaspesu kyökityttää ja aamulla oli pakko saada aamupala heti, ku tuntu et oksennus lentää
esikoisesta kans alko aika aikasin nää oireet. Ja kiinnittymiskipua oli aika varmasti tossa muutamia päiviä sitten, ainakin esikoisesta oli samanlaiset nipistelyt aika samoihin aikoihin
Ja tässä kohtaa luteaalia on yleensä alkanu lämmöt jo pikkusen tulemaa alaspäin ja nyt lämmöt pyörii vieläki 37 huitteilla.
Kun uusi kierto alkaa, siihen syötetään että mikä päivä on KP1. Huom, KP1 voi asettaa ainoastaan kierron ensimmäisenä 4 päivänä. Jos sen missaa, pitää odottaa seuraavaa kiertoa. Mut hyvä että siinä on muutama päivä pelivaraa niin saa varmistettua että ne oli menkat eikä välivuotoa.@Feronia ihan mielenkiinnosta kysyn miten tuo monitori oikeen toimii? Miten ne testit menee siinä ja mistä tietää mikä testi pitää milloinkin tehdä? Tai siis mistä se tietää milloin pitää tehdä raskaustesti? Ja miten siihen saa tiedot syytettyä?
Tänää pitäis ainaki viimekierron mukaa alkaa ja ei oo kyllä yhtään menkkatuntemuksiaPidetään sormet ristissä että saat plussan!
Koska sulla pitäis menkat alkaa?
Kuuntelen kans kroppaa aika tarkkaan tällä hetkellä.Se ei kyl sano mulle vielä mitään.
Ei oo toki koskaan aiemminkaan sanonut, mulla yleensä aikalailla oireento elo.
Odotukset sen sijaan on jotain ihan muuta.![]()