@Nukkelapsi hyvä että sait aloittaa terolutit, vaikka se niidenkin syöminen on turhauttavaa, kun kierrot vaan venyy. Toivotaan, että ne kuitenkin saisi vuodon tulemaan! Toivotaan, että lähete käsitellään sitten nopeasti, niin pääsisitte hoidoissa eteenpäin
@Opahc kiva että siellä ovis tuli bongattua! Tsemppiä piinapäiviin nyt
@Yrttiteetä tekisi mieli siellä käyrä näyttää hyvältä tulevaa ovista ajatellen! Ootko testaamassa ovista ollenkaan testeillä vai menetkö lämpöjen ja oireiden mukaan? Harmi tuo visurinpoisto piinapäiville

onneksi puudutteet on kai aika paikallisia, ja toivottavasti poisto menisi hyvin, niin ei tarttis antibioottia

ja raskautta ajatellen on tosi hyvä jos suu on "kunnossa"
Meillä mä oon se joka matkustaa, mikä tekee hoidoista tosi hankalat ajoittaa, kun monesti siellä ultrissa pitää juosta monta kertaa viikossa ja nyt sattuu monta peräkkäistä ja pitkää työmatkaa just keväälle ja kesälle. Nyt yritän olla varaamatta mitään työmatkoja syksylle ennen kuin on ihan pakko. Tämä kierto on nimittäin matkojen takia varmaan ainut jossa ehdin hoitoihin ennen syksyä, eli pidetään todellakin peukut pystyssä, että tää onnistuisi
Olin vähän matalissa vesissä viime päivät, meillä varmaan olisi jo keskenmenon vauvat sylissä nyt, tai vähintään olisin ihan viimeisillään raskaana. Mutta oon nyt yrittänyt optimoida kiertoa käymällä verikokeissa tsekkaamassa veriarvot, syömällä donefertyä ja royalgeleeta letrojen lisänä ja patoa pettymystä ja surua tähän yritykseen sellaisena "sisäisenä voimana ja tahtona"

tuntuu vaan että pettymys tulee olemaan tosi kova, jos hoidoissa ei tule vastetta/ajoitus ei toimikaan ja tietysti jos ei sit tule plussaa, jos hoidot "onnistuu".
Mutta toivotaan, että täältä tulisi nyt paljon joulukuisia ja tammikuisia