@Nukkelapsi Hyvä, et on muuta tekemistä ja ajateltavaa, niin ei ehdi näitä miettimään 
@minttutuuli Mulla kans ohje, et dpo14 pitäis viel ottaa. Mut sit ei enää tartte jatkaa. Erikoista, et pitäis viel jatkaa, jos vuotoa ei tuu, ku eihän se varmaan tuu lääkityksen takia.
Mul joo n. 3pv myöhässä tuli menkat. Mähän viime kierrossa lopetin etuajassa kun dpo12 oli nega, niin en sinä päivänä enää laittanu. Kyl se vähän kuumotti, et jos siellä onkin joku supermyöhänen kiinnittyjä viel hommissa, mut aattelin, et ei se vaikutus heti lopu ja sit voi äkkiä jatkaa käyttöä, jos dpo13 tai 14 tulis viel plussa. Sillon syynä oli se lähestyvä joulu. Nyt tässä kierrossa ei sit niin kiire lopettaa, mut veikkaan et vähintään sen dpo14 skippaan kyl. Ehkä jos olis alkionsiirto tms. isot panokset niin sit yrittäisin viimeseen asti. 
Ja noi lisät, alan itekin olee aika kypsä niihin.
Katoin just vähän aikaa sit yhen komediasarjan jakson, mis pariskunta päätti ruveta tehostaa yritystä, kun ei meinannu tärpätä. Mua ja miestä huvitti ja samaistutti etenkin kohta: "Ok, how do we start?" "Swallow 35 vitamins each!" 
BBT myös mainittu 
Sit omaa napaa. Lämpöpomppu tuli jee jälleen 3pv progen aloituksesta. Joskin heräsin tänä aamuna yskään ja kurkkukipuun, et sekin voi selittää.
Onhan edellisestä flunssasta vierähtänyt jo melkein 2vk aikaa. 
Muuten ei mitään oireita. Joskin ruokahalu on palannu. Alkukierrossa ei tehny mtn ruokaa mieli, eikä tullu ees nälkä. Väkipakolla jtn pientä söin. Nyt on taas normaali ruokahalu. Oon ennenkin huomannu samaa, et alkukierrossa ei oikein maistu ja loppukierrossa sit senkin eestä.
Onko jollain samaa?

@minttutuuli Mulla kans ohje, et dpo14 pitäis viel ottaa. Mut sit ei enää tartte jatkaa. Erikoista, et pitäis viel jatkaa, jos vuotoa ei tuu, ku eihän se varmaan tuu lääkityksen takia.

Ja noi lisät, alan itekin olee aika kypsä niihin.

Sit omaa napaa. Lämpöpomppu tuli jee jälleen 3pv progen aloituksesta. Joskin heräsin tänä aamuna yskään ja kurkkukipuun, et sekin voi selittää.

Muuten ei mitään oireita. Joskin ruokahalu on palannu. Alkukierrossa ei tehny mtn ruokaa mieli, eikä tullu ees nälkä. Väkipakolla jtn pientä söin. Nyt on taas normaali ruokahalu. Oon ennenkin huomannu samaa, et alkukierrossa ei oikein maistu ja loppukierrossa sit senkin eestä.