@Ness Voi hemmetti!! Minä ku olin tulossa tänne lukemaan että joko teille soitettiin t. utelias Ulla

onneksi kuitenkin vaan huomiselle siirtyi, eikä johonkin kahden viikon päähän. Mutta harmi että lämmöt laskee, meidän käyrissä tosiaan on kyllä paljon samaa

mut tottakai toivoa vielä on ennen kun vuoto alkaa
@Pottis Hyvin sielä kyllä lämmöt on nousussa! Toi kuulostaa kieltämättä haasteelliselta saada verrannollisia lukemia, mut tärkeintä varmaan kuitenkin se että selkeästi lämmöt nousussa ja ovulaatio tapahtunut

nyt on ne jännät päivät kiinnittymisen kannalta, tsemppiä piinailuun
@Malttamaton145 Tervetuloa takaisin! Yritin muistella että ollaanko oltu samaan aikaan täällä foorumilla jo, en kuollaksenikaan muista milloin hyppäsin itse mukaan remmiin

Käytin itse aiemmin PCn testejä, ne toimi hyvin mutta tilasin kasan nyt noita OneStepin testejä kun saa paljon halvemmalla, ja ne toimii itsellä kyllä, viimekierrossa ihan räikeä posi. Oon kuitenkin kuullu että ne ei kaikilla toimi että ei se varmaan auta kun testailla itselle paras jollei halua tilata tuttuja ja turvallisia testejä, kun tulee ne postimaksut päälle
@SyysSumu Pahoittelut negasta

on myös kunnon droppi lämmöissä, toivottavasti vuoto alkaa pian jotta pääsee uuteen yritykseen
@salamana Käyrä näyttää tosi hyvältä! Testissä mie en näe mitään, mutta mulla voi ollakkin viivalasit hukassa

sormet kuitenkin täällä ristissä jos sielä haamulainen olisikin
@Jolinda Oon tosi pahoillani, että jouduitte kokemaan menetyksen

tervetuloa kuitenkin takaisin
@minttutuuli Oi mikä uni, kumpa olisi enneuni

miekin oon pari kertaa nähnyt unta positiivisesta raskaustestistä ja se on samalla ihanaa, mutta myös kamalaa herätä siitä todellisuuteen, kun siinä unessa tuntee jotenkin olevinaan niin aidosti sen onnen

kumpa jonain päivänä vielä
@Nukkelapsi Onko testit vahvistuneet?
Minäkin taas heräilen alkukierron koomasta

tosin olen kyllä päivittäin teidän kuulumiset lukenut, mutta ei vaan oo ollu omaa asiaa kirjoitella. Tän kuun alussa ollut jotenkin ihan hirvittävä stressi ja ahdistus kaikesta mitä elämässä tapahtuu tällähetkellä, kroppakin reagoi siihen yöheräämisillä ja maha ollu ihan sekaisin, nyt on alkanut vihdoin helpottaa kuitenkin. Olin varma, että tuo stressi vaikuttaa myös kiertoon eikä mikään folli kasva edes ja ei ollut intoa aloittaa ovistikutusta aikaisemmin, koska ajattelin että joko tulee myöhäinen ovis tai sitten kokonaan ovuloimaton kierto. Päätin kuitenkin tänään kp12 aloittaa oviksen metsästyksen ja tuli kyllä ihan yllätyksenä, että se olikin jo positiivinen??

tosin viimekierrossa sain niin räikeän plussan, että mielenkiinnosta pitää vielä testata tuleeko vahvempi. Mutta taas mukana pelissä, vaikkakin tämän kierron tallettelut alkoi vasta tänään

juuri sopivaan aikaan näemmä.