@Mustikkatäplä oijoi, sielläkin jännitys nousi uudestaan! Meinaatko testailla??? Eikös toi eggismerkintä tarkoita, että estrogeeniä pukkaa, eli voisko dippi johtua siitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sellaista paineen/puristuksen tunnetta, en osaa kuvailla. Erilaista kuin menkkoja edeltävä särky/vihlominen. Tylpempää.@Kaktus85 ai että, miten jännää! Onko sulla mitään oireita?
Selvä oire, jos ei vastaleivottu pulla maistu!@kaihotar
Täällä ei ole oikein mitään oloja.
Mun teki mieli pullaa ja leivoin - ja ne maistuu pahalle
Mä oon ainakin järkeilly näin että tossa on käytetty naisia joilla on pidempi luteaali. Ainahan countdown to pregnancy - sivuston mukaan posin saa dpo8 18,1% ja väärän negan 81,9%. Jos sulla olis tapahtunu kiinnittyminen vasta eilen niin luultavastihan ei vielä hcg oo noussu riittävästi@summerlemon @bandoo kiitos tsempistä joo onhan tuo dpo8 tosi aikaisin, kiinnittyminen voi olla vielä käynnissä. Noh sit pohdin, kun noi herkät testit mainostaa >70% luotettavuutta 6 pv ennen kuukautisten myöhästymistä ja se on mulla nyt. Mutta onkohan noi herkkien testien koeryhmät olleet naisia, joilla luteaalivaihe on sen min. 14 pv, jolloin ne ovat testanneet aikaisintaan dpo10...