Summerwalk
Näppärä viestien naputtelija
Tässä linkki @Kuuttituutti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mielenkiintoinen huomio ja myönnän että herätysajat eivät olleet samat joka päivä, ja välillä unohdin mitata heti heräämisestä. Voi tosiaan olla että osa mittauslämpötiloista vois olla erilaiset, jos olis mitannut samaan aikaan.@Evanel jäin miettimään tuota sun käppyrää, kun siellä näkyy nuolet lämpöjen kohdilla niin jos on iso heitto mittausajassa ettei joka aamu ota samaan aikaan niin se voi vaikuttaa noihin eroihin. Siihen myös löytyi jostain se nettisivu laskuri millä pystyi muuntamaan lämmön vastaamaan sitä mitä se olisi eri kellonaikaan. Esim tänä aamuna samaan aikaan kuin joka aamu mitattu menee oma käppyrää mukaan sopivasti mutta kun mittasin pari tuntia myöhemmin on lämpö jo noussut +0.2 ja nouse iltaa kohden koko ajan. Itse mittaan tosi ajoissa aamulla ja jos jään nukkumaan viikonloppuisin niin en luota enää siihen mitä se näyttää herätessä myöhemmin
No niin näyttää.. Mutta lämpöjen nousun lisäks tänään ilmaantu mun normaalit luteaalin oireet; järkky kylmyys ja rintojen kipu. Toki myös Ovitrellen sivuvaikutuksia ovat, mutta nyt tuntuu ihan luteaalivaiheelta@Harmi89 nythän tuo näyttää ihan siltä ku olis noussu jo pidemmän aikaa ny mua kiinnostaa kyl et millon sulla sit alkaa menkat!
Kiitos selvennyksestä@Oikku95 noi kolmiot sun käyrässä tosiaan kertoo että oot mitannut aiemmin (tai myöhemmin) kuin "yleensä", ja se heikentää käyrän luettavuutta. Tätä laskuria voi esim käyttää että ne muuttaa siihen muotoon mikä vastais yleistä heräämisaikaa, ja sit koettaa muuten muistaa ottaa mahdollisimman samaan aikaan ja heti herättyä Mutta tota käyrää kattoen toi eilinen dippi näyttää aika tyypilliseltä dpo4-5 lämpötiladipiltä mikä johtuu estrogeenin noususta, eli siitä en ois huolissaan – toivottavasti lämpötila pysyy nyt ylhäällä tai jatkaa nousua :)