Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin kovasti toivoin ettei tämä menis näin voimiaNo nyt tuli tuomio täälläkin, kesken on mennyt. HCG 163,6. Viime viikon keskiviikkona oli 3663. Eli ihan tehokkaasti näyttää putoavan omatoimisesti.
Voi ei miten murheellinen päivä Oon niin pahoillani @Nurppu teidänkin puolesta !!! Voimia raskaaseen tilanteeseen sinnekinNo nyt tuli tuomio täälläkin, kesken on mennyt. HCG 163,6. Viime viikon keskiviikkona oli 3663. Eli ihan tehokkaasti näyttää putoavan omatoimisesti.
Voi eikä... olen pahoillani. ❤No nyt tuli tuomio täälläkin, kesken on mennyt. HCG 163,6. Viime viikon keskiviikkona oli 3663. Eli ihan tehokkaasti näyttää putoavan omatoimisesti.
Elämä on niin julmaa toivoin kans viimeseen asti et vuoto olis ollu viatonta. Valtavasti haleja ja voimia sinne❤ suakaan en tänne enää yrittäjänä halunnu palaavan.No nyt tuli tuomio täälläkin, kesken on mennyt. HCG 163,6. Viime viikon keskiviikkona oli 3663. Eli ihan tehokkaasti näyttää putoavan omatoimisesti.
Jännän näköinen käyrä! Olisipa kyllä mielenkiintoista tietää mitä tuossa tapahtuu kun hengitystiheys nousee hurjasti ja jää ylös ja sit romahtaa. Olisiko se tosiaan ollut se varsinainen raskausoire sit ja olis jäänyt ylös jos olis jatkunut@Summerwalk mielenkiintoinen tuo rinnakkaischartti! Laitoin tälle kierrolle nyt hengitystiheyden ja näytti tältä:
View attachment 117750
Mä pistän vielä mielenkiinnosta johkin negacharttiin sekä heinäkuun charttiin niin näkee miltä näyttää niissä!
Jospas se plussa tosiaan on ollut su-ma akselilla ja ovis nyt tai huomenna? Lämmöt sen sit kertoo, mutta outoa olis että olis vasta tulossa jos ma Ovistesti oli jo selvästi tumma ja sit haaleni. Voipi olla että tallettelut meni/menee juurikin nappiin siis@Nurppu ja @lepus timidus kiitoksia mielenkiintoisista käyristä. Eipä juu voi mitään juuri päätellä niistä. Voimia vielä teille ja pikaista fyysistä toipumista. Henkinen voikin sitten ottaa enempi aikaa.
Mulla on nyt toistaseks epäselvä tilanne ovikse suhteen. Kp13 ja lämmöt ei viel kyl kerro mitää. Vaikkei pitäny niitä ovistestei tehdä, niin tein sit kuitenkin la, eilen ja tänään. Sunnuntao jäi välistä. La ja tänään oli tosi hailakat mut eilen viit vail plussa. Et onpi saattanu sunnuntaina tai tässä eilisen ja tän päivän völissä olla jos lämmöt huomenna lähtee koholle.
Tai sit on vielä tulematta ja kenkkuilee, kyl nyt ärsyttää et ehtiikö ovis silleen, et huomenna vikoista talletteluista on iloa viimeks ovis olis kp12. En tiiä sekottaako nyt toi visureiden poisto ja buranat pakkaa
Tsemppiä leikkaukseen ja toipumiseen! Parempi tosiaan ennen hoitoja.Tuun tänne omanapaileen pikaisesti ennen töihin lähtöä..
Eli tänään dpo11 ja r-testit näyttää luonnollisesti negaa, mikä nyt toisaalta onkin tässä kohtaa ihan hyväkin asia.
Eilen kävin kirurgin luona ja ens tiistaina sit selkä leikataan
Jännittää, ja pitkä sairasloma tulossa, mutta onpa vaan hyvä että saadaan tää nyt tehtyä ennen tammikuun hoitoja!!
Käppyrä vielä jakoon (eilen en mitannut lämpöjä kun oli tositosi aikainen herätys).
View attachment 117775