Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lupaavan kuulosta. Toivotaan, et tarkottas sitä itteäänTäällä ei mitään erityisen jännää. Lämmöt on kyl tässä kierrossa hitusen korkeemmalla tasolla ku yleensä.
View attachment 115712

Oon jättänyt nyt lämpöjen seurannan pois, välillä päivällä testannut että huitelee siellä 36,8 tai 36,9.Pahoittelut @Juliet92! Toivon kovasti, että kuluvaan kiertoon tulisi se luomuplussa!
Pahoittelut myös @TonninseteliOlishan se luomuplissa ollu ihana asia, mutta onneks matka ei kuitenkaan pääty tähän!
Mielenkiinnolla seurailen @Nurppu ja @Aloy teidän lämpöjä.![]()
Jännityksellä odotan myös kuinka @Foreverfever ille käy! Oispa siellä plussa muhimassaHeti täytyy sit meille tulla kertomaan!!!
@Jossu123 n vahvistuvia testejä myös ihana nähdä. Kuinka oot nyt lämpöjä seurannu, vai jätitkö sen kokonaan nyt pois?
@Kultahippi lle tsemppiä keskiviikkoon! Haluan tietää ihan kaiken, että mikä siellä on meno milloinkin.. Perästä kun kohta tullaan hoitoihin..
ON: Ei oikeastaan ole raportoitavaa, nyt dpo3 ja aamulla unohdin mitata lämmöt. Eipä ne lämmöt tosin olis vertailukelpoisia ollutkaan, kun heräsin n. 4h aiemmin kuin normaalisti. Huomenna uus yritys
View attachment 115716
Onpas kertakaikkiaan kökkö tilanne!Täälläpä on useita lupaavia lämpöjä nyt, pidän hirveesti peukkuja
@Harmi89 Kiitos!! Oon nyt ollu vähän kurjassa tilanteessa kun tulin heti punktion jälkeen kipeeksi ja oon edelleen yskäinen ja kurkkukipuinenen oo nukkunu kunnon unia ke-to yön jälkeen ja tuntuu että tilanne alkaa parantua vasta kun saan nukuttua. Lämpöjäkään en oo pystyny mittaamaan kun joko nenä tukossa tai yskittää. Soitin aamulla klinikalle ja oon oottanu koko päivän soittoa takasin hoitajalta että saanko mennä keskiviikon siirtoon vai en, no eihän sitä soittoa oo tullu
eli huomenna kai vasta selviää, ärsyttää! Töissäki stressaava viikko ja sinne mun on ainakin pakko selvitä huomenna, hohhoijaa. Itse punktiosta toipuminen meni ihan ok mut kun päälle tuli flunssaki niin se meni yli
en oo kuullu la aamun jälkeen meidän alkioista mitään, toivon että neljä hedelmöittynyttä edelleen porskuttaa eteenpäin
![]()

Näköjään mikä vaan muutos voi olla merkki tai sit eiJaa, vois vielä mainita, että sykkeessä, HRV:ssä tai hengitystahdissa ei näy yhtään mitään epänormaalia. Mut kävin kattomassa vkm kierron datoja, sielläkin alko sykkeessä ja HRV:ssä näkyä vaihtelu vasta dpo9 vaikka dpo8 illasta näky haamu testissä. Hengityksessä näky pieni nousu sillon jo dpo8. Niin, ja lisätään vielä että raskaudettomissa kierroissa on ollu vielä selvempiä muutoksia näissä arvoissa luteaalissa kuin vkm kierrossa. Eli tiivistettynä: turha viesti oli, ite en näistä arvoista voi mitään päätellä.![]()
Mulla cyclogest oli kolmantena päivänä positiivisesta ovistestistä. Eli dpo 2Näköjään mikä vaan muutos voi olla merkki tai sit eiota näistä selvää. Mä en enää jatkos ota mistään muutoksesta päätelmiä, et joko nyt
varmaa täys oireettomuus vois jo pistää miettii et mistäpäin nyt tuulee
Juu ei siiä nyt mitää haittaakaa oo. Toivottavasti olis järkevä ja symppis lääkäri joka ottais tosissaan meiän tilanteen ja kiireen. Säästäishän se hemmetisti resursseja puolin sun toisin jos noin pienellä avulla olis vaikutus raskautumiseen.
Hei lugejen yms. Käyttäjät, millä dpo teillä ohjeistettu noiden tukien aloitus?
Pahoittelut menkoista@Kultahippi, voi harmi että ette pääse tuoresiirtoon! Pikaista paranemista ja pikaista uutta kiertoa sinne!
@Juliet92, pahoittelut kp1:stä, mutta hienoa, että sait aikaisemman ajan, toivottavasti sieltä tulee apua jo tähän kiertoon!
@Nurppu, vähän on joo siksakkia, mutta hyvältä näyttää!
Mitenkäs @Foreverfever, joko olet testaamassa? Kuullostaa, että siellä on kovin jännät paikat
Täällä hyvän alun jälkeen täysi mahalasku: tänään kp2 jo. Mulla oli niin isot toiveet ja odotukset tässä km:n jälkeen, mutta ehkä kaikkein eniten silti harmittaa se, että luteaali oli näin olen vain 7 päivää. Fine, en tullut raskaaksi heti uudelleen, mutta olis nyt edes ollut kohtuullisen mittainen luteaali, mutta ei. Mitenköhän monta kiertoa menee taas tässä, että luteaali palautuisi normaaliksi
. Tässä vielä toi edellisen kierroksen käppyrä.
View attachment 115729
Voi ei, toivottavasti saatte edes paljon alkioita pakkaseen!@Nurppu Megaoviksen jälkeen megalämmöt, kuulostaa ihan loogiselta!
Noh, se alkionsiirto nyt peruttiin meiltätoisaalta ihan ok kun on vielä kipee olo mutta hitto kun harmittaa. Eikä vieläkään tiedetä alkioiden tilannetta kun biologi ei oo päivittäny! Hoitaja lupasi erikseen kysellä niiden perään. Niistä kaikki selvinneet pakkaseen ja luonnolliseen kiertoon siirto sit, mut en tiiä yhtään voidaanko se tehdä jo ens kierrossa vai meneekö myöhemmäksi
tarkemmat ohjeistukset tulee kuulemma myöhemmin.
Oon hitto vie niiiin poikki tästä kaikestaja nythän mulla ei oo minkäänlaista hajua milloin menkat vois alkaa kaikkien lääkkeiden yms takia, mut en tiiä jaksanko ees jatkaa lämpöjen mittailua tervehtymisen jälkeenkään
no, katotaan mikä fiilis muutaman päivän päästä!
Testikuvia odotellessa!!Pahoittelut menkoistaSulla oli kyllä tosi lyhyt luteaali, onkohan tuohon mahdollista saada jotain apua?
Dpo 11, lämmöt edelleen korkealla, ehkä aavistuksen noussut entisestään. Ei (vielä) merkkejä alkavista menkoista, huomenna tosin pitäisikin vasta alkaa. Aamulla töihin mennessä ostan testin, ellei vuoto ehdi alkaa, eiköhän se tule myös sitten heti tehtyä. Lopetin edellisessä kierrossa imetyksen, joten tietysti pelkään että se vaan pidentää luteaalivaihetta kun lämmöt ei ole tippunut. Se kun on ennenkin vaihdellut 11-15 välillä. Nyt melkein vuoden ollut tuon 11 päivää. Edelleen ärsyttävän positiivinen olo, joten nega kyllä tuntuu taas ikävämmältä.
Hyvältä näyttää, oikein paljon onnea!!! Kyllä nyt kovasti uskon, että teille tulee toukokuussa vauva! Tai kaksiPahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille... ❤ oon ajatuksella kyllä lukenut jokaisen viestin ja reagoinut niihin ja nyt kun olis aikaa vastata niin en pysy enää kärryillä mitä oli tapahtunut kenellekkin! Anteeksi siitä. ❤ pitäis aina vastata HETI viestiin kerrallaan kun jotain lukee!Mutta @Kultahippi puolesta olen kyllä todella pahoillani ettei tuoresiirto nyt onnistu...
Toivotaan että pakkaseen saitte useamman ja sitten ensimmäinen siirto jo toisi toivotun tuloksen kunhan sen aika on... ❤ Voisko tän pakollisen tauon ajatella myös jotenkin päätä lepuuttavana taukoa tästä kaikesta, joka tekisikin hyvää... En tiedä, mutta toivon niin. ❤
Omaa napaa: jokohan sitä uskaltais uskoa? En oo koskaan aiemmin saanut kontrolliviivaa vahvempaa viivaa. Nyt dpo 18. Mulle tuli vähän jo jopa fiilis että mitä jos siellä on kaksi.kaikesta olen kiitollinen, mutta olishan se hurjaa. View attachment 115733
Kiitos!! Näin uskotaan. ❤ En oo uskaltanut kun viimeksi km raskaudessa sain niillä paniikin aikaan kun 3+ ei koskaan ruutuun ilmestynyt. Nyt toki näyttää jo hyvältä ja aamupahoinvointi on seurana. Voisin viikonloppuna uskaltaa vielä loppukaneetiksi tehdä digin. ❤ olishan se ihana nähdä siinä se 3+.Hyvältä näyttää, oikein paljon onnea!!! Kyllä nyt kovasti uskon, että teille tulee toukokuussa vauva! Tai kaksi. Ootko digejä tehnyt yhtään? Näyttäisi varmaan jo 3+.