BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Foreverfever voi miten ihanaa!! :)) Paljon onnea! Koitko että mikään oli erilailla tässä tärppikierrossa? Oliko oireet erilaisia?

@Harmi89 sun lämmöt oli eilen ainakin tosi nätit, miten tänään? :)

@Emna mites siel, onko lämmöt noussu kuopastaan? :)

Tääl lämmöt vähän palautu kuopastaan, mut testit jatkaa vitivalkosta linjaa. Alan taas hyväksyy että tärppi ei oo käyny.

Screenshot_20220909-092819.png

@Nurppu voihan tuo tuosta vielä muuttua posiksi 🙏 Toivotaan, toivotaan! Täällä lämpö nousi 0,2 astetta eilisestä. Alavatsassa on ollut jotain pientä tuntemusta tai kipuilua, mutta tuollaista nyt voi olla ties mistä syystä. Malttamattomana ihmisenä olen kuitenkin nyt päättänyt testata jo tänään kunhan työt on tehty 😁 sitten saan rauhassa (tahi en) aloittaa viikonlopun vieton.

@Emna toivotaan että sulla oireet meinais plussaa! :) Ainakin lupaava megakuoppa ollu sulla!

Mulla kans ollu ties mitä tuntemuksia, ja ite oon tyytyväinen siihen että oon harrastanu tota aktiivista testailua ku muuten todellaki kuvittelisin että plussa siellä muhii 😅 ite tykkään siitä että toiveet ei ehi nousta liian korkeelle vaan negat pitää lähempänä maanpintaa. Onneks nää random nippailut tässä vaiheessa kiertoa tuntuu olevan todella normaaleja, kun niin moni niitä täällä raportoi kokevansa. Muuten alkais miettii että onko tässä joku vialla.

@Nurppu Kiitos kysymästä, käppyrä on tänään dpo8 tämmönen...
Screenshot_20220909-104756_Flo.jpg
Eli ei mitään kummempaa näkyvissä.
Vähän haaveilen tuota testaamistq, mutta viikonlopun päivystys ja aamutyöt sotkee pissan kanssa värkkäilyn... Eikä näillä dpoilla varmaan päiväpissaan kannata testiä tuhlata. 😅

@Emna Meille kans kuvamateriaalia sitten, kiitos!! 🤗

@Foreverfever voi miten ihanaa!! :)) Paljon onnea! Koitko että mikään oli erilailla tässä tärppikierrossa? Oliko oireet erilaisia?

@Harmi89 sun lämmöt oli eilen ainakin tosi nätit, miten tänään? :)

@Emna mites siel, onko lämmöt noussu kuopastaan? :)

Tääl lämmöt vähän palautu kuopastaan, mut testit jatkaa vitivalkosta linjaa. Alan taas hyväksyy että tärppi ei oo käyny.

View attachment 115771
No siis ovis kivut oli ihan järkyttävät ja normaalia aikaisemmin (aina en tunne mitään kipuja). En mittaillut lämpöjä ovista ennen kuin ihan satunnaisesti, yleensä kun en ovuloi vielä kp 15 vaan myöhemmin. Tämän parin tunnin kaksinkerroin olemisen jälkeen aamulämmöt sitten jäi selvästi ylös. Imetys loppui edellisessä kierrossa, joten se voi olla se suuri vaikuttava tekijä. Aika rennosti yritettiin kun en talletuksiakaan merkannut ylös, ennen kipukohtausta ainakin, ei olisi sillon tullut mieleenkään alkaa hommiin.

3,5 tunnin pidätyksellä. Väittäisin negaksi 🤔 Oviksen perusteella uskoisin, että uusi kierto alkaa tiistaina. Todennäköisesti en jaksa odottaa sinne asti ilman testaamista.

Muoks. Tänään dpo11.

Liitteet

• 20220909_154430.jpg
    20220909_154430.jpg
    545.2 KB · Katsottu: 157
  • 20220909_154629.jpg
    20220909_154629.jpg
    729.7 KB · Katsottu: 163
Muokattu viimeksi:
3,5 tunnin pidätyksellä. Väittäisin negaksi 🤔 Oviksen perusteella uskoisin, että uusi kierto alkaa tiistaina. Todennäköisesti en jaksa odottaa sinne asti ilman testaamista.

Muoks. Tänään dpo11.
Liekö mulla viivalasit menny totaalisen rikki mut kyl mä näis jotai nään 😅 vahvistuisipa!

@Nurppu no nyt kun mainitsit niin nään ehkä jotain tuossa toisessa 🤔

Sentään lämmöt nousi taas ylös tänä aamuna. Heräilin kylläkin aamuyöllä useaan otteeseen, mutta tätä aamuyöheräilyä on ollut jo monta päivää.

Liitteet

• Screenshot_20220910-065745_FF App.jpg
    Screenshot_20220910-065745_FF App.jpg
    200.5 KB · Katsottu: 123
@Nurppu no nyt kun mainitsit niin nään ehkä jotain tuossa toisessa 🤔

Sentään lämmöt nousi taas ylös tänä aamuna. Heräilin kylläkin aamuyöllä useaan otteeseen, mutta tätä aamuyöheräilyä on ollut jo monta päivää.
Siel on jännän näkönen käyrä!

Tääl ei mitää erikoista. Lämmöt vetää siksakkii. Tän aamun erikois korkee johtuu eilisilllan skumpattelusta😅 näköjään alkoholil on vaikutust jos ottaa enempi ku pari lasia.

Kattelin esikoisen yritysajan lämpökäyriä ja siel on merkattuna 35,9 lämpöjäkin mitä en oo nyt mittaillessa kertaakaa mitannu. Tosin tein sillon vuorotyötä niin lieneekö sillä vaikutust et mitannu johki erikoisee aikaa sit.

Liitteet

• Screenshot_20220910-082746_FF App.jpg
    Screenshot_20220910-082746_FF App.jpg
    332.3 KB · Katsottu: 112
Siel on jännän näkönen käyrä!

Tääl ei mitää erikoista. Lämmöt vetää siksakkii. Tän aamun erikois korkee johtuu eilisilllan skumpattelusta😅 näköjään alkoholil on vaikutust jos ottaa enempi ku pari lasia.

Kattelin esikoisen yritysajan lämpökäyriä ja siel on merkattuna 35,9 lämpöjäkin mitä en oo nyt mittaillessa kertaakaa mitannu. Tosin tein sillon vuorotyötä niin lieneekö sillä vaikutust et mitannu johki erikoisee aikaa sit.
Nyt kun luin tämän sun skumppahavainnon niin tajusin, että mulla pomppas myös lämpö (kp9) skumpantäyteisen illan jälkeen 😂 Onko sulla muuttunut mittaustekniikka tuosta esikoisen kierrosta?

Nyt kun luin tämän sun skumppahavainnon niin tajusin, että mulla pomppas myös lämpö (kp9) skumpantäyteisen illan jälkeen 😂 Onko sulla muuttunut mittaustekniikka tuosta esikoisen kierrosta?

No näköjään sullakin ollut selvä nousu skumpasta😅

Pari lasia ei oo vaikuttanu lämpöihi mut pullo skumppaa jo vaikuttanee😅 teki hyvää pitkäst aikaa rentoutuu ja nautiskella. Selailin vanhoi kuvia ja jotenki tuli taas perspektiiviä asioihin. Mittari vaihtunu välissä kyl ja tosiaan vuorotöitä tein sillo, muuten ei🤔 kainalosta ja digimittari ollu sillonkin

Mulla kans alkoholi vaikuttaa aamulämpöön ihan selvästi. Niinä aamuina en edes merkkaa lämpöjä jos edes mittaankaan 😅

Taisin eilen laskee ja sanoo väärin, tänään siis vasta dpo8 ja käppyrä näyttää tylsän tasaselta. 🤔
Ja koska luulin että on dpo9, niin uitin aamun kakkospissaan testitilauksen mukana tulleen 10miu one-stepin. Kaunis negahan se sieltä loisti! 😂
Mutta en kyllä olis ees testannu, jos oisin laskenu oikein ja muistanu että on vasta dpo8.

Nyt jos maanantaina dpo10 testais seuraavan kerran..
Screenshot_20220910-091529_Flo.jpg
20220910_091336.jpg

@Emna n testeissä mun silmiin ei valitettavasti näy mitään, mutta käppyrä näyttää mielenkiintoiselta ja toiveita herättävältä!!
Josko se vielä pärähtäis plussa testiin! 🤞

Mulla kans alkoholi vaikuttaa, yleensä nostaa lämpöä mut joskus kans havainnu outoja dippejä, eli ei yhtään luottamista niihin 🤡 Tosi hyvän näköisiä lämpöjä teillä kaikilla 🤩
alkopa tekee hirveesti mieli punaviiniä! Jotain hyvää tässäkin surkeudessa on se että voi juoda vielä viiniä, vaikka mieluummin paksuna oliskin🍷
En oo saanu vieläkään mitattua lämpöjä kun yöt on edelleen ihan mahdottomia heräilyineen! Sykkeet on tosi korkeella kans edelleen, kunpa kohta normalisoituis ja pääsis uuteen kiertoon 😏
Siis pakko kertoa teille kun tänään aamulla oli pelottava kipukohtaus! Heräsin sairaisiin menkkamaisiin kipuihin, joihin nousin heti ottamaan buranan. Sit yritin mennä makaamaan sohvalle, mutta kipu vaan yltyi ja samassa alkoi kylmä hiki virtaamaan ja tuli vessahätä. Pöntöllä tärisin kivuista ja hiki virtasi ja näkökenttä alkoi hämärtymään. Paniikki nousi ja siitä jotenkin sain itteni ylös ja heittäydyin sängylle ja herätin paniikissa miehen että auta mua nyt on joku hätänä 😅 se rauhoitteli ja silitteli hetken, ja niin se olo normalisoitui kuitenki eikä sen jälkeen oo ollu mitään. Mitä hittoa! Ehdin olla jo ihan varma että nyt tuli noutaja ja elämä vilisi silmien edessä 😂

Mulla kans alkoholi vaikuttaa, yleensä nostaa lämpöä mut joskus kans havainnu outoja dippejä, eli ei yhtään luottamista niihin 🤡 Tosi hyvän näköisiä lämpöjä teillä kaikilla 🤩
alkopa tekee hirveesti mieli punaviiniä! Jotain hyvää tässäkin surkeudessa on se että voi juoda vielä viiniä, vaikka mieluummin paksuna oliskin🍷
En oo saanu vieläkään mitattua lämpöjä kun yöt on edelleen ihan mahdottomia heräilyineen! Sykkeet on tosi korkeella kans edelleen, kunpa kohta normalisoituis ja pääsis uuteen kiertoon 😏
Siis pakko kertoa teille kun tänään aamulla oli pelottava kipukohtaus! Heräsin sairaisiin menkkamaisiin kipuihin, joihin nousin heti ottamaan buranan. Sit yritin mennä makaamaan sohvalle, mutta kipu vaan yltyi ja samassa alkoi kylmä hiki virtaamaan ja tuli vessahätä. Pöntöllä tärisin kivuista ja hiki virtasi ja näkökenttä alkoi hämärtymään. Paniikki nousi ja siitä jotenkin sain itteni ylös ja heittäydyin sängylle ja herätin paniikissa miehen että auta mua nyt on joku hätänä 😅 se rauhoitteli ja silitteli hetken, ja niin se olo normalisoitui kuitenki eikä sen jälkeen oo ollu mitään. Mitä hittoa! Ehdin olla jo ihan varma että nyt tuli noutaja ja elämä vilisi silmien edessä 😂
Siis tuo kuulosti hitusen mun ovikselta!! Tosin viel pahemmalta 😵 miks hitossa jotku hetkelliset kohtusekoilut on niin älyttömän kipeitä?! 😬 toivottavasti ei tuu takas enää!

Huomenta kaikille. Heitän tänne ihan vain pikaisesti päivitetyn käppyrän ja tän aamusen testin. Ja taidan alkaa henkisesti valmistautumaan seuraavalla viikolla uuteen kiertoon. Luulisi kyllä jo jotain näkyvän, jos ois kyytiläinen...

Liitteet

• Screenshot_20220911-065746_FF App.jpg
    Screenshot_20220911-065746_FF App.jpg
    201.8 KB · Katsottu: 144
  • 20220911_065533.jpg
    20220911_065533.jpg
    760.6 KB · Katsottu: 135
Huomenta kaikille. Heitän tänne ihan vain pikaisesti päivitetyn käppyrän ja tän aamusen testin. Ja taidan alkaa henkisesti valmistautumaan seuraavalla viikolla uuteen kiertoon. Luulisi kyllä jo jotain näkyvän, jos ois kyytiläinen...
No voihan 💩!
Epäreilua, kun on niiiiin toivetta herättävä käyrä, ja sit testi on nega. Blääh 😣

Valitettavasti vähän epätodennäköistä, et tosta posiks muuttuis😔 pahoittelut❤

Tääl jatkuu alkukierron korkeet lämmöt. Onko kellää tietoo, et nostaaks illan sokerimätöt lämpöi? Tuli vedettyy limuu ja ben and jerry purkki nimittäi😅

Liitteet

• Screenshot_20220911-085158_FF App.jpg
    Screenshot_20220911-085158_FF App.jpg
    331.4 KB · Katsottu: 124
Takaisin