BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä iltalämmöt koholla et oisko ne huomen aamunakin ja limatkin muuttuneet tahmeaksi.. Tänään tullut kyllä semmoisia repäsyjä tuolta vasemmalta munasarjoista et olisko viimein se munasolu irronnut. Jännityksellä huomista ootellaan. Tein tässä illalla vielä raskaustestikin ja puhdas nega.

Vaianalla kyllä kiitettävä putki, täällä ei jaksais kumpikaan moista :D

Tää on ehkä vähän too much information, mutta meillä on surutta täydennetty talletuksia ns. muumimukimenetelmällä jos on ovis käsillä ja into loppuu kesken. Ihan vinkkinä jos joku sattuisi sellaisestakin hyötymään. :)

Mä olen kuullut että jotkut pistää miehen asioimaan purkkiin ja sitten kuukupin avulla tehdään tämä siemennys :D jos ei jaksa seksiin panostaa tms. Eli mällit kuukuppiin ja kuppi pimpsaan ja makuulle vähäksi aikaa, mieluiten peffa koholla :D

Meillä on asioitu mukiin ja laitettu tuotokset Panadol-ruiskulla (hyvän mallinen tähän tarkoitukseen) sisään. :shy: Esikoisen yritys joskus jännitti miestä niin paljon ettei joka kerralla tullut normitalletuksissa ns. tuotosta, niin kokeiltiin tuota keinoa rinnalle ja se on nyt kakkosyrityksessä jäänyt lisäapuna käyttöön jos on kiire/väsy/tms.

En tiedä haluaako väki kuulla mut meillä joskus jos jää touhuilu iltamyöhään ja pitää päästä nukkuun tai mies yökeikoista väsynyt toimitaan niin et otan suihin ja vähän ennen laukeamista hyppään satulaan. Romantiikka vähän kaukana mut ehkä kivempi kuin muumimuki-menetelmä...

Magnustimamma parempi nuokin kuin ettei talletus onnistu ollenkaan. Nautintoonkin löytyy sitten paremmalla aikaa aikaa...

Käteviä neuvoja kyllä! Täytyy ehkä joskus väsyneen harkita :D

Muska77, kartassa rivi BD (babydancing=sex), jokainen PM on illalla tapahtunut tallettelu :)

Me ollaan kans kokeiltu muumimukia ja kuukuppia. Muistan miten järkyttyny olin, kun mies ei pystynyt hetkeen aikaan. Onneksi hän ymmärsi ja sovittiin milloin hoiti homman purkkiin sopivasti ennen kuin tulin töistä kotiin. Konstit on monet, kun tarve on suuri :) Jännä, että muillakin tällaista. Sitä aina ajattelee, että muilla on aina kiihkeetä, eikä into lopu koskaan ;)
Nyt siis on ollut viikon aikana enemmän seksiä kuin laskien tammikuusta 2016, että siltä pohjalta.

Itselläni täällä kierto lopuillaan, kp 30/31-33 ja dpo 12. Eilen testi nega. Aamulämmöt lähteneet laskuun, joten vähän semmoinen tunne on ettei tästä(kään) kierrosta tärpännyt... :banghead: Liikaa toiveita latasin tähän letrokiertoon, tuntuu etten jaksa näitä pettymyksiä enää... :arghh: :arghh: Eilen kaupassa mies ihasteli pieniä vauvanvaatteita ja kotona kun meillä jäi vähän ruokaa yli niin sanoi että "siitä olisi riittänyt pikku-Elmerillekin" :shy: Viime yönä näin sit unta että kävin jostain syystä ultrassa ennen uuttavuotta ja siellä näkyi pieni alkio. Sain kertoa miehelle perheenlisäyksestä vielä ennen vuodenvaihdetta :oops: Ei tainnut olla enneuni ainakaan tälle vuodelle, ehkä vuoden päästä..

IMG_20171230_090645.png

Täytynee siis pitää toivoa yllä, että lämmöt pysyisi koholla ja että sieltä vielä plussa tulisi :)

Miten lämmöt käyttäytyy kun ovis lähenee? Alkaako lasku jo nyt vai droppaako vain yhtenä päivänä? Mä vasta harjoittelen mittailuja.

Vaiana kyllä kiitettävästi touhuiluja. Mekin kun yritettiin Kuopiosta tehtiin 2vkoa putkeen oviksen ympärillä. Ja tärppikierrossa miehellä oli joku juttu et oli väsynyt niin jäi pari päivää ennen ovista touhaamatta ja sit olikohan o-plussa päivänä vai seuraavana touhattu ja tärppi tuli. Olin jo varma ettei tärpänny. Sama kkm tärpissä jäi pari päivää välistä. Mietinkin olikohan tavara parempaa ku oli ne välipäivät vai pelkkää sattumaa.

Liitteet

• Screenshot_20171230-111742.jpg
    Screenshot_20171230-111742.jpg
    583.9 KB · Katsottu: 159
Ovis päivänä lämmöt saattaa pudota. Kaikilla niin ei käy. Oviksen jälkeen (eli kun on liian myöhäistä talletella) lämmöt nousee.

Itselläni täällä kierto lopuillaan, kp 30/31-33 ja dpo 12. Eilen testi nega. Aamulämmöt lähteneet laskuun, joten vähän semmoinen tunne on ettei tästä(kään) kierrosta tärpännyt... :banghead: Liikaa toiveita latasin tähän letrokiertoon, tuntuu etten jaksa näitä pettymyksiä enää... :arghh: :arghh: Eilen kaupassa mies ihasteli pieniä vauvanvaatteita ja kotona kun meillä jäi vähän ruokaa yli niin sanoi että "siitä olisi riittänyt pikku-Elmerillekin" :shy: Viime yönä näin sit unta että kävin jostain syystä ultrassa ennen uuttavuotta ja siellä näkyi pieni alkio. Sain kertoa miehelle perheenlisäyksestä vielä ennen vuodenvaihdetta :oops: Ei tainnut olla enneuni ainakaan tälle vuodelle, ehkä vuoden päästä..

View attachment 63863

Sori kun tulen väliin sölkkäämään, mutta eikös tuo lämmönlasku 6-7dpo ole hyvä juttu? Pikaisella etsinnällä löysin "tiedon" että joillain naisilla myös kiinnittyminen aiheuttaa lämpöjen laskun hetkellisesti. Enivei toivotaan parasta parin päivän päästä! :angelic:

Sori kun tulen väliin sölkkäämään, mutta eikös tuo lämmönlasku 6-7dpo ole hyvä juttu? Pikaisella etsinnällä löysin "tiedon" että joillain naisilla myös kiinnittyminen aiheuttaa lämpöjen laskun hetkellisesti. Enivei toivotaan parasta parin päivän päästä! :angelic:
Kirveli tule vaan :) Itse en liikaa tuohon "kiinnittymisdippiin" halua toivoani laittaa, koska mulla on näkynyt sitä negakierroissakin. Ja esim Fertility Friendin sivuilla on englanniksi paljon tietoa aiheesta. Dippi voi yhtälailla olla "merkki" raskaudesta tai sitten ei :joyful: Toki toivotaan parasta :p

Okei. Se vaan näyttää käppyrässä niin mielenkiintoiselta, että toivois sen enteilevän hyvää. :rolleyes: Itse en oo näihin bbt-touhuihin perehtynyt yhtään.

Jos menisin miehelle ehdottaan muumimuki juttua, se varmaan ottais itseensä. Ei varmaan ymmärtäis.

Takaisin