BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eipä mulla oo oikeen mitään jännättävää täällä enää, testeissä on vieläkin maksimissaan se "joku varjo ehkä". Eli ei nää tästä taida mihkään suuntaan olla menossa mulla. Mut toivotaan että @NewMoon :in varjo olis parempi ku mun :)

@Juliet92 tuossa aiemmassa vanhassa dpo10 kuvassa nään selvästi! Ja kyl mä muka nään tossa sunkin pc:ssä jotain kaukaista varjoa 🫣 onkohan ny vaan nii et nää näyttäis helposti tollasta varjoa? Aika ankeeta jos niin! Pitäsköhän palata medigoohon, ne oli aika miellyttäviä 🤔 en ikinä nähny niissä mitään ennen ku oli oikee viiva.

Toivotaan että teillä ei @Juliet92 ja @Jossu123 nollaannu noista aika ❤️
Mä en kyl muista ite nähneeni ikin pc mitään jos en oo ollu raskaana, mut erikoinen varjo kyllä on. Mut uskosin et ihan luotettavia testejä jos selkeesti jotain näkyy. Onks toi kontrolliki tossa jotenki omituisen reunassa vai muistelenko vaa väärin🤔

On vielä... nyt saatiin onneksi tallettelut vielä hoidettua, musta vaan tuntuu et tänään on dpo 0. Toivottavasti ei ollut liian myöhäistä, jäi sitten ainoaksi talletukseksi jos todella nyt ovuloin. Lämmöistä sen nyt sitten näkee. Ajattelin tämän kierron olla käyttämättä cyclogestejä kun en ole päässyt ovulaatiota testaamaankaan ja 2 aiemmat menkat on olleet niiiiiiin niukat. 😊

On vielä... nyt saatiin onneksi tallettelut vielä hoidettua, musta vaan tuntuu et tänään on dpo 0. Toivottavasti ei ollut liian myöhäistä, jäi sitten ainoaksi talletukseksi jos todella nyt ovuloin. Lämmöistä sen nyt sitten näkee. Ajattelin tämän kierron olla käyttämättä cyclogestejä kun en ole päässyt ovulaatiota testaamaankaan ja 2 aiemmat menkat on olleet niiiiiiin niukat. 😊
Ihana kuulla että vielä onnistu tallettelut ❤️ se on niin tyhmää että tää pilaa läheisyyden ja tekee siitä ajoittain pakkopullaa. Just puhuttii miehen kans et josko sitä yritettäs ens kierron oviksen tienoilla vaikka yhessä ahkerasti kattoa jotai aikuisviihdettä että saatas toistettua se viime kierron joka päivän tallettelu 🙈 voikun täsmäisku nyt teillä tekis tehtävänsä! Ja toivottavasti korona hellittäis pian ❤️

@Juliet92 mä olin viime kierrossa ahkerasti pc:tä käyttäessäni havaitsevinani että niissä vaihteli se paikka mihin se testialue kiinnitty! Siis ei ny mitää eeppisiä eroja, mut vaihtelua oli. Niiku täs kollaasis vähän näkyy:

9c-13-18.jpg

Ihana kuulla että vielä onnistu tallettelut ❤️ se on niin tyhmää että tää pilaa läheisyyden ja tekee siitä ajoittain pakkopullaa. Just puhuttii miehen kans et josko sitä yritettäs ens kierron oviksen tienoilla vaikka yhessä ahkerasti kattoa jotai aikuisviihdettä että saatas toistettua se viime kierron joka päivän tallettelu 🙈 voikun täsmäisku nyt teillä tekis tehtävänsä! Ja toivottavasti korona hellittäis pian ❤️

@Juliet92 mä olin viime kierrossa ahkerasti pc:tä käyttäessäni havaitsevinani että niissä vaihteli se paikka mihin se testialue kiinnitty! Siis ei ny mitää eeppisiä eroja, mut vaihtelua oli. Niiku täs kollaasis vähän näkyy:

View attachment 115122
Kuulostaa nurppu hyvältä idealta. 😍😍 Korona on onneksi jo taittunut!

@Jossu123 hyvä kun saitte talleteltua, toivotaan, et oli @Nurppu sanoin täsmäisku❤

@Nurppu no oho niin näkyy juu. Jännä, että tommosta tekee. Oliskin kiva kun vois joka päivä talletel. Itte jaksasin mielelläni kyllä, mut mies tarvii kyllä taukopäiviä, kun sairautensa vuoks ei ihan joka päivä välttämättä jaksa niin ollaan just puhuttu et joka toinen päivä ja sen pitäs onneks riittää. Viime kierros ei kyl ajotuksesta jääny kiinni. Toivon et se tulehdus kuureineen vielä vaikutti ja jos nyt vois täs kierros alottaa puhtaalta pöydältä niiden suhteen.

Mä pistin nyt menee tilaukseen ison setin medigoota ja päälle pari Apteekin ultraa 😌 tilasin kans lisää donafertyä, ja sit pari pakettia jotain nesteytystabletteja, IVF:ää silmälläpitäen, kun olivat alessa! Jospa sitä sit ens kiertoon kans vetäis pitkästä aikaa greippiä ja vetäiskö omaks iloks vielä niitä kaapista löytyviä gelee royaleitakin. Koitan kaivella jotain positiivisia ajatuksia tähän loppukierron epäonneen 🫣

Heipä hei, pitkästä aikaa! 🙂
Lueskelin tässä teidän kuukauden kuulumiset palatessani sorvin ääreen, ja harmittavan laihaksi on ainakin plussasaldo täällä jäänyt. 😔

Pidin tosiaan tämän kierron taukoa kaikesta yritykseen liittyvästä, eli palstasta, lämpöjen mittailusta ja oviksen metsästyksestä. Letrot söin alkukierrosta, vaikka ei ollut siis inssiäkään tulossa.
4 tuloksetonta inssiä tosiaan tehtiin ja huomenna maanantaina soittavat polilta (palaavat vihdoin kesätauolta), että miten lähdetään ivf-suunnitelmia kohti.

Raskaana tuskin olen. Perjantaina (kp27/30) tein testin, koska oli tarkoitus ottaa runsaammin alkoholia, ja vitivalkoinen negahan se oli. Huomenna odotan polisoiton lisäksi siis menkkojen alkavan.

En tiedä tekikö tämä tauko sen kummemmin mitään "hyvää", mutta eipä siitä haittaakaan ollut. 🤷‍♀️ Mutta kiva joka tapauksessa hypätä taas remmiin vanhojen tuttujen kanssa! 💞
Raskaaksi -ketjussa tosiaan porukka niin tiuhaan vaihtunut, että enpä taida siellä puolen kommentointia jatkaa. Keskustelua käyn kyllä seuraamassa 🙂

Mutta nyt kohti yrityskiertoa nro 20! 🤪

Mäkin tykkään eniten tähän ketjuun kirjoitella, vaikka tässä/edellisessä kierrossa en lämpöjä seurannutkaan. Kp 2 siis taas ja yk 12 starttasi.
Me ei varmaan enää mihinkään hoitoihin olla valmiita lähtemään, kun julkiselle ei päästä. Eihän tässä mikään hoppu vielä ole kun ennenkin oltu samassa tilanteessa, esikoinen tärppäsi yk 28 ja toinen yk 18. Nuo seuraavat raskaudet sitten vaan alkoi paljon nopeammin ja alkaa tulla sellainen malttamaton olo miksi kestää. Kummassakaan ei tosiaan silloin joskus löytynyt mitään selitystä ja ajattelin jo 3 perättäisen nopean tärpin (yk 3, yk 4 ja yk 4) jälkeen, että ei meillä taida enää olla vaikeaa tulla raskaaksi.
Mutta tosiaan, ei tehonnut rennompi kierto, joten enköhän pian kaiva mittarin esiin.

Laitan nää vaan tähän, kommentoin paremmin myöhemmin!

View attachment 115139

Pc:ssä ei sen kummallisempaa. First response, ehkä viivanpaikkaa nähtävissä 🤔
Avata piti et sai kuvaan edes jotain (siksi veikkaan sitä viivanpaikkaa).

View attachment 115140

Muoks. Täysin kuivana (eli paaaaaljon testiajan jälkeen)

View attachment 115141
Lämmöt näyttää kyl niin super hyviltä ja jotain haaleaa näkyy testeissäkin👌

Täällä näyttää vihdoin rupeevan tippumaan lämmöt👌

Liitteet

• Screenshot_20220814-084644_FF App.jpg
    Screenshot_20220814-084644_FF App.jpg
    354.9 KB · Katsottu: 112
Sama juttu, tästä on tullu mullakin aktiivisin ketju :) kiva "nähdä" @Harmi89 ja @Foreverfever pitkästä aikaa! Oonkin miettinyt miten teillä menee, mut aatellu että teillä on varmaan vaan tauko menossa tästä mittailusta ja muusta! @Harmi89 mielenkiinnolla odotan millasella aikataululla teillä alkaa IVF! Ja @Foreverfever en ookkaan teidän taustoista ennen tienny, mielenkiintosta kuulla että ollu noin paljon vaihtelua! Voi vitsi taas miten olis hienoa kun olis sellanen vianselvityslaite joka vaan joka kierrossa antais raportin että mikä meni pieleen! Harmi kun tää on niin hirvee mysteeri koko homma 🫣

Oijoi @NewMoon kyllähän siellä jotain näkyy!! Voi miten jännää! Voi miten toivon, että se olis oikea, tummuva viiva!! 🙏 Ja vitsi toi sun käyrä näyttää hyvältä! 🫣

Vahingossa lähti äskönen viesti, pistän uuen perään 😅 @Juliet92 jee, hyvä että lämmöt laski ny alas! Mulle mysteeri tuo että lämmöt pysyy ylhäällä viel menkkojen alussa, mulla tollee oletettavasti käyny vaan ku menny varhain kesken!

Täällä lähti jo lämmöt laskuun. Ylihuomenna vasta pitäs alkaa menkkojen.
Screenshot_20220814-102857.png

Äh mikä notkahdus! Ootko vielä testannut?

Kiva, et muutkin näkee etten vaan kuvittele!
Tietty tossa kuivassa näkyy, mut hirveästi tosiaan en uskalla sille painoarvoa antaa. Huomennahan tuon sitten tietää, tuleeko samanlaista viivanpaikkaa vaiko vahvistunut viiva. Vähän tietty kutkuttaisi illalla tehdä toi medigoo pois, mut ei siinä mun mielestä aamulla mitään näkynyt ni ehkä turhaa.
En oo tänään testannu, katotaan millanen olo, jätän ehkä testaamattakin. Ei oo enää luottoa siihen että sieltä tulis muuta ku negaa. Yritän kääntää katsetta jo tulevaan kiertoon, ja myös tulevaan IVF:ään :) kaks kiertoa tässä kai siis vielä olis ennen IVF:ää.

Mun silmään näkyy siis noissa sun tuoreissakin kuvissa! :)

Äh mikä notkahdus! Ootko vielä testannut?

Kiva, et muutkin näkee etten vaan kuvittele!
Tietty tossa kuivassa näkyy, mut hirveästi tosiaan en uskalla sille painoarvoa antaa. Huomennahan tuon sitten tietää, tuleeko samanlaista viivanpaikkaa vaiko vahvistunut viiva. Vähän tietty kutkuttaisi illalla tehdä toi medigoo pois, mut ei siinä mun mielestä aamulla mitään näkynyt ni ehkä turhaa.
Mutta on kyllä tosi lupaavaa!
Mulla ei oo ikinä missään testissä mitään viivanpaikkoja näkyny edes kuivuttua, joten todella optimistinen olen nyt tässä kohtaa sinunkin puolesta! 😄

Luin teidän viikonlopun aikana kirjoittamat viestit ja ai että nyt on jännää @NewMoon ❤️ käyrä näyttää superhyvältä ja testitki niin lupaavia, voi kunpa!! 😍
@Harmi89 tervetuloa takaisin 😍 tauko on aina tauko, vaikka en mäkään tiedä oonko huomannu mitään varsinaista helpotusta niistä 😄
Ja mullekin tää ketju tuntuu kaikista läheisimmältä! 😊 Vaikee tosiaan seurata raskaaksi-ketjua kun ihmisiä vilisee niin paljon ja nopeesti, en vaan ehdi! 😅
Mitähän muuta, mulle tää viikonlopun tauko tuntu hyvältä, mutta tissit on kyllä ollu kipeet ja se sit tuonu asian mieleen aina välillä 😂 plus yhden kaverin 3kk vauva oli siellä häissä ja voi että hän oli niin ihana ❤️
Mittasin lämmön vielä la aamuna hotellissa mut tänään olis ollu ihan turha 😅 huomenna jatkuu taas 😊
Screenshot_20220814-142402.jpg

Tein vielä yhen pc:n tänään illalla ja se oli sitä samaa luokkaa, että "ehkä jotain näkyy". Ja kuvaan tosi vaikee saaha mitään. Paitsi sit täs kuvas tihrustamalla vähän näky:
PXL_20220814_203336591.jpg

Ja koitin sit asetella sen vierekkäin viimekierron plussan kans ja selkeesti on vääräs kohas se "ehkä joku viiva":

väärässäpaikassa.jpg

Eli kai näis pc:s sit tuppaa tollee vähäsen kertymään sitä väriä viivan viereen ja se meinaa sielt vähän pistää silmään sit kun oikeen innoissaan tihrustaa! 🤔

Takaisin