BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Juliet92 mulla 2 kierrossa lämmöt lähti laskuun dpo 4-5. Molemmissa kp 1 meni alle ton coverlinen

View attachment 115097
View attachment 115099

@Nurppu
Tossa tuo viime lääkkeellinen. Toki tossa luteaalissa on noita mittaamattomia päiviä..

View attachment 115098

Ja koska itsekurini on luokkaa kana
Pc dpo 8 😅

View attachment 115100
Hihii tervetuloa nolla-itsekurin kerhoon 😆 onko siinä joku varjo? Näitä mä ny oon pari päivää kyyläilly kans ja pohtinu et näänkö omissani muka jotain vai en 😆 tässä mun yks eilisillalta:
PXL_20220812_190524861.jpg

Mä tein ny uuen ja ei siinä kyl mitään selkeetä oo. Eli ehkä näissä siihen viivanpaikan tienoille tulee joku aivan olematon kertymä ja tarkkasilmäselle aiheuttaa siks pohdintaa. Laitan taas tähän tän mun hCG 9,0 kuvan verrokiks 😄

PXL_20220718_134828444~2.jpg

20220813_144226.jpg

Lämmöt ehkä koronan jälkeen palailleet normaalille tasolle. Päivittelenpä tänne vähän charttia. Mietin tän ahdistuksen keskellä että pitäisin foorumilta hetken taukoa mutta taidan pitää sitä tuolta raskaaksi 2022 ketjusta. Siellä vaihtuu nykyään niin lentävästi porukka ja tuntuu ettei pysy kenenkään tilanteesta kärryillä enää. En kuitenkaan halunnut foorumia kokonaan jättää kun täältä kuitenkin on ainakin ennemmin saanut myös paljon voimaa. Katsotaan miten mieli seilaa.

Minäkin olisin näkevinäni sekä @NewMoon että @Nurppu testeissä jotain! Toivottavasti olisi tärpännyt. 🤞

View attachment 115108
Lämmöt ehkä koronan jälkeen palailleet normaalille tasolle. Päivittelenpä tänne vähän charttia. Mietin tän ahdistuksen keskellä että pitäisin foorumilta hetken taukoa mutta taidan pitää sitä tuolta raskaaksi 2022 ketjusta. Siellä vaihtuu nykyään niin lentävästi porukka ja tuntuu ettei pysy kenenkään tilanteesta kärryillä enää. En kuitenkaan halunnut foorumia kokonaan jättää kun täältä kuitenkin on ainakin ennemmin saanut myös paljon voimaa. Katsotaan miten mieli seilaa.

Minäkin olisin näkevinäni sekä @NewMoon että @Nurppu testeissä jotain! Toivottavasti olisi tärpännyt. 🤞
Vähän samoja ajatuksia täällä, vaikken tässä kakkosen yrityksessä ookkaan kun vasta kesäkuusta asti kirjotellu täällä. Tästä ketjusta on tullut äkkiä itsellekin se tärkein ketju. Nopeasti näkyy vaihtuvan porukka kyllä tuolla raskaaksi 2022. Ihanaahan se on, että ihmiset raskautuu, mutta samalla myös vähän kirpasee, kun omasta km puoli vuotta aikaa ilman haamun haamua.

Tähän ketjuun olis niin ihana saada kunnon pysyviä plussatestejä ja plussakäyriä! @NewMoon ja @Nurppu te ootte nyt jännän äärellä! Ja sulle myös jossu ehdottomasti plussaa tästä kierrosta! Kauas sulla olikaan yritystä takana?

Alotin eilen tähän kiertoon greippimehut muutaman kierro tauon jälkee. Kattellaan onko vaikutusta😅

Oli pakko laittaa tähän mun 2.11.2020 dpo10 eka haamulainen esikoisesta. Apteekin ultralla, illalla näky jo selkeemmin rfsu herkäl. Näättekl tossa viivan?😅 oli sillo livenäki vaikee nähä

Liitteet

• Screenshot_20220813-153818_Gallery.jpg
    Screenshot_20220813-153818_Gallery.jpg
    287.1 KB · Katsottu: 141
Muokattu viimeksi:
Vähän samoja ajatuksia täällä, vaikken tässä kakkosen yrityksessä ookkaan kun vasta kesäkuusta asti kirjotellu täällä. Tästä ketjusta on tullut äkkiä itsellekin se tärkein ketju. Nopeasti näkyy vaihtuvan porukka kyllä tuolla raskaaksi 2022. Ihanaahan se on, että ihmiset raskautuu, mutta samalla myös vähän kirpasee, kun omasta km puoli vuotta aikaa ilman haamun haamua.

Tähän ketjuun olis niin ihana saada kunnon pysyviä plussatestejä ja plussakäyriä! @NewMoon ja @Nurppu te ootte nyt jännän äärellä! Ja sulle myös jossu ehdottomasti plussaa tästä kierrosta! Kauas sulla olikaan yritystä takana?

Alotin eilen tähän kiertoon greippimehut muutaman kierro tauon jälkee. Kattellaan onko vaikutusta😅
Syyskuussa tulee vuosi. 2 kemiallista ja yksi km takana. Välillä tuntuu että ei saisi edes valittaa kun tärppi on tahtonut käydä suhteellisen helpolla mutta tulis nyt pysyvä plussa...

Syyskuussa tulee vuosi. 2 kemiallista ja yksi km takana. Välillä tuntuu että ei saisi edes valittaa kun tärppi on tahtonut käydä suhteellisen helpolla mutta tulis nyt pysyvä plussa...
No meillä sitten sama yritysaika. Olikos esikoinen vai toinen toiveissa? Se on kyl harmillista, kun vissiin km nollaa sen vuoden, et pääsis julkisel?😪 ja sit kun noita kemiallisia ei lasketa km...

Ja tottakai saa valittaa! Pahaltahan tuo tuntuu, et näkee eka jopa vahvistuvia viivoja ja sit ne viedään pois.

No meillä sitten sama yritysaika. Olikos esikoinen vai toinen toiveissa? Se on kyl harmillista, kun vissiin km nollaa sen vuoden, et pääsis julkisel?😪 ja sit kun noita kemiallisia ei lasketa km...

Ja tottakai saa valittaa! Pahaltahan tuo tuntuu, et näkee eka jopa vahvistuvia viivoja ja sit ne viedään pois.
Esikoinen olis yrityksissä... se taitaa riippua paljon lääkäristä nollaako. Mulle km yhteydessä kyllä naisten polilla vannotettiin että ei nollais. 😬

Esikoinen olis yrityksissä... se taitaa riippua paljon lääkäristä nollaako. Mulle km yhteydessä kyllä naisten polilla vannotettiin että ei nollais. 😬
En tiiä riippuuko paikkakunnasta vai mistä, mut oon ollu semmosta lukevinani🙈 täytynee ens kuus kyl soitella kans johonkin. Meillä olis kyllä ihan hyvä syykin katsoa miehenkin simpat, kun hän sairastaa munuaisten vajaatoimintaa ja tekee dialyysihoitoja. Voi olla vaikutusta siittiöihin ja esikoisen tärpistä kuitenkin kaksi vuotta aikaa. Itse vakaasti kuitenkin epäilen, että omassa hormoonitoiminnassa jotain vikaa. Ei oo km jälkeen ollu ihan kunnossa. Ootko aatellu ens kuussa soitella julkiselle, jos tässä kierrossa ei tärppää?

En tiiä riippuuko paikkakunnasta vai mistä, mut oon ollu semmosta lukevinani🙈 täytynee ens kuus kyl soitella kans johonkin. Meillä olis kyllä ihan hyvä syykin katsoa miehenkin simpat, kun hän sairastaa munuaisten vajaatoimintaa ja tekee dialyysihoitoja. Voi olla vaikutusta siittiöihin ja esikoisen tärpistä kuitenkin kaksi vuotta aikaa. Itse vakaasti kuitenkin epäilen, että omassa hormoonitoiminnassa jotain vikaa. Ei oo km jälkeen ollu ihan kunnossa. Ootko aatellu ens kuussa soitella julkiselle, jos tässä kierrossa ei tärppää?
Mäkin jostain luin ja sillä varmistinkin lääkäriltä naistenpolilla asiaa.. 😊 mulla kierrot niin lyhyitä, että taitaa vielä yks kierto olla edessä ennen kuin otan yhteyttä mihinkään. Miehen kanssa kyllä puhuttiin että mahdollisimman pian haluttaisiin sitten hakeutua julkiselle tutkimuksiin. Kuitenkin olis ihana jos ei tarvitsisi...

Mäkin nyt ihan piruuttani testasin pc:l ku lämmöt viel selvästi kohol menkoista huolimatta. Negalta näyttää kyllä. Olin näkevinään jotain viivanpaikkaa (näkyyks pc nykyää herkästi viivanpaikka?) Tuskin kemiallisesta etukäteen alkais menkat?

Liitteet

• Snapchat-1111848536.jpg
    Snapchat-1111848536.jpg
    763.6 KB · Katsottu: 150
  • 20220813_163359.jpg
    20220813_163359.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 159
@Juliet92 tuossa aiemmassa vanhassa dpo10 kuvassa nään selvästi! Ja kyl mä muka nään tossa sunkin pc:ssä jotain kaukaista varjoa 🫣 onkohan ny vaan nii et nää näyttäis helposti tollasta varjoa? Aika ankeeta jos niin! Pitäsköhän palata medigoohon, ne oli aika miellyttäviä 🤔 en ikinä nähny niissä mitään ennen ku oli oikee viiva.

Toivotaan että teillä ei @Juliet92 ja @Jossu123 nollaannu noista aika ❤️

Voi että, @NewMoon ja @Nurppu tosiaan jännän äärellä!! Mäkin olen noissa näkevinäni jotain, uusia testejä odotellessa!! 🤓

Mulla tänään tippu lämmöt normaalin oloiseksi 🥳, ja tää oli kyllä ihan luotettava lämpö, kun oon itseasiassa nukkunut tosi hyvin viimeisen viikon ajan (=esikoinen on nukkunut hyvin, vaikka eilen oli 1v rokotuksetkin ✊🌲). Jospa se tästä. Ja viiva jatkaa edelleen haalistumista, nyt jo aika haamulainen vaan enää, luulisi että parin päivän päästä nega. Nyt sit vaan sitä ovista odotellaan… Ei tunnu että vielä ihan olis sen aika, mutta niin vaikea sanoa, kun kaikenlaisia alavatsatuntemuksia ollu tähän mennessä.

Liitteet

• B936F632-E3CA-48CF-99A2-A2F021189E3B.png
    B936F632-E3CA-48CF-99A2-A2F021189E3B.png
    429 KB · Katsottu: 133
  • 398D959A-8DAB-4F23-971E-3B8AB1578EB9.jpeg
    398D959A-8DAB-4F23-971E-3B8AB1578EB9.jpeg
    3.5 MB · Katsottu: 127
Takaisin