BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamun käyrä-päivitys dpo11..
Enkä halua enää testata ja pahoittaa mieltäni negojen kanssa, joten testaan vasta sitten jos menkat jää viipyilemään. Tiistaina pitäis alkaa.

Liitteet

• Screenshot_20220416-071459_Flo.jpg
    Screenshot_20220416-071459_Flo.jpg
    269.6 KB · Katsottu: 104
Tässä mun päivitys, eiköhän se nyt siis ole dpo3 :smiling-eyes: eilen tosiaan join pari lasia punkkua illalla ja valvoin kolmeen asti, joten ei kaikista luotettavin tulos tähän päivään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: alkoholia ei kyllä ollut varmasti enää veressä kun kävin nukkumaan, mutta en tiedä vaikuttaako se lämpöihin pitemmän aikaa? Ja pelkän valvomisenkin luulis vaikuttavan myös. Joka tapauksessa taas seuraavat päivät kertoo :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Harmille toivon kovasti vielä plussaa, lämmöt ainakin näyttää vielä olevan komeasti koholla :red-heart:

Foreverfeverillä on siellä hieno dippi! Olikos tuossa Flo:ssa myös niin että sen pitäisi pelkkien lämpöjen perusteella ilmoittaa ovulaatio? Vai tarviiko se muuta dataa?

Liitteet

• Screenshot_20220416-094305.jpg
    Screenshot_20220416-094305.jpg
    191.3 KB · Katsottu: 110
@Harmi89 Ei vielä ole peli menetetty, toivottavasti vielä plussa tulee :folded:

@Foreverfever Ompa jännä ettei merkkaa ovista, kun kuitenkin näyttäisi mun silmään että ovis olisi tapahtunut. Tosin toi Flo on mulle tyystin tuntematon, että mimmosta dataa keräilee ja tarvitsee.

@Kultahippi Hyvälle näyttää! :smiling face with heart-eyes:

Mä luulen että mulla ei tule FF merkkaamaan ovista ollenkaan, koska alun lämmöt on niin korkeat raskaushormonin takia. Hitto kun tänään täysikuusta aivan sekaisin heräsin ja mittasin jostain syystä kolme kertaa ja nyt en tiedä minkä niistä laitan FF:n :tears: eka ja toka näytti ehkä 36,34 ja 36,41'C jos se ei ollut unta, ja sitten kolmas kerta heti perään 36,24'C. Jos merkkaan ekan tai tokan lämmön ja poistan alkukierron korkeat lämmöt kokonaan, FF merkkaa katkoviivoin oviksen kp13:sta jolloin oli se dippi. Jos taas laitan tuon alemman lukeman, ei FF merkkaa ovista laisinkaan vielä. Taidan tän päivän jättää lämmöistä kokonaan pois kun meni mittailu pelleilyksi.

Tässä mun päivitys, eiköhän se nyt siis ole dpo3 :smiling-eyes: eilen tosiaan join pari lasia punkkua illalla ja valvoin kolmeen asti, joten ei kaikista luotettavin tulos tähän päivään :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: alkoholia ei kyllä ollut varmasti enää veressä kun kävin nukkumaan, mutta en tiedä vaikuttaako se lämpöihin pitemmän aikaa? Ja pelkän valvomisenkin luulis vaikuttavan myös. Joka tapauksessa taas seuraavat päivät kertoo :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Harmille toivon kovasti vielä plussaa, lämmöt ainakin näyttää vielä olevan komeasti koholla :red-heart:

Foreverfeverillä on siellä hieno dippi! Olikos tuossa Flo:ssa myös niin että sen pitäisi pelkkien lämpöjen perusteella ilmoittaa ovulaatio? Vai tarviiko se muuta dataa?
Mun mielestä on yleensä riittänyt 3 peräkkäistä korkeampaa lämpötilaa. Ja jos tikuttanut niin viimeisin ovis plus jälkeinen päivä ovulaatio (joskus näyttänyt 3 päivää plussaa ovis tikku).
Joskushan tuo sitten on käynyt kierron loputtua muuttamassa oviksen paikan jonnekkin ihan muualle, ja yhdessä kierrossa vahvisti oviksen tulevaisuuteen 4 päivän päähän, eikä muuttanut sitä missään vaiheessa. Ihan sekaisin koko sovellus mulla ainakin :tears:

Tämähän nousee hienosti!

Harmi: ymmärrän tosi hyvin, mulla iski inssien negat pahemmin vielä ku normaalit. Toivottavasti ei alkaiskaan menkat!

Foreverfeverillä hyvä dippi, ja Kultahipillä tosi ryhdikäs nousu! :)

Lepus timidus: aika hankala :Grimacing Face: varmaan tekisin saman että jättäsin välistä, kyllä tilanne selkiytyy parin päivän sisällä oletettavasti vaikka se odotus onkin ihan arsusta :Relieved Face:

Mulla katkes nousu ja lämmöt teki pienen kumarruksen.

Screenshot_20220416-121035.png

Minä heitän vähän off topic mun ovistestit tänne ihmeteltäväksi, sori mun jankkaus ja paint-hommelit ja koiran karvat, mut ois kiva kuulla ihmettelyjä ja mielipiteitä näiden ovistestien ja lämpöjen kanssa :D kp3:ssa kun kaavittiin pieni istukan palanen lääkäri ultrasi kohdun tyhjäksi sen päätteeksi ja jälkivuoto kesti kaikkinensa vain 5 päivää niukkana, eli toisaalta saattaisi uusi kierto alkaakin ihan fiksuun ajankohtaan.

Keltainen tähti testissä meinaa että r-testi näytti vielä jotain ja ":Heartred" oli makkarissa eloa. Kp5:n ovistesti reagoi selkeesti vielä raskaushormoniin, mutta on lähtenyt siitä haalentumaan kuten näkyy.

Voiskohan kp14 ip:n testi olla kuitenkin jo uusi ovisplussa? Tai ainakin yritys olla sellainen. Kp13 tuli se karsee dippi, mut toisaalta lähti lämmöt takas nousuun kp14. Raskaustestejä tein tässä männäpäivinä ja tänäänkin varuilta ja negaa ne on näytellyt pitkään jo paitsi se kp12:sta omituinen haamu. Ens viikolla vasta labra, mutta en jaksa uskoa että hcg ois koholla enää, kun ei raskaustestitkään enää reagoi mihinkään.
Toki ei tässä voi kuin odotella miten hommat etenee, mutta täti Malttamattomasti Kaiken Analysoiva täällä anteeksi :tears:

View attachment 112193

Miten sun lämmöt on kehittynyt tosta eteenpäin? Veikkaan myös, että vähintään yrittänyt ovulaatio (plussa testissä siis) tapahtua tuolloin kp14. Jos lämmöt ei selkeesti vahvista ovista tapahtuneeksi, ni ehkä yrittää vielä uusiks tässä pian? Mullakin se kkm jälkivuotokierto oli semmonen, et en saanut ovista tikkuun, mut menkatkin alkoi 13pv lämpödipin jälkeen, ni oli lopulta aika varma ovis huolimatta siitä, ettei ollut tikussa plussaa.

Aamun käyrä-päivitys dpo11..
Enkä halua enää testata ja pahoittaa mieltäni negojen kanssa, joten testaan vasta sitten jos menkat jää viipyilemään. Tiistaina pitäis alkaa.

Siiis huh miten hyvännäköinen käyrä! Toivotaan tosi tosi kovasti, ettei menkkoja tuu kuulumaan! :folded::smiling face with heart-eyes:

Toivottavasti Foreverfeverin dippi on sellainen hyvä dippi! :folded:

Kultahipillä ja Nurpulla komeat alkunousut siellä! Ehkä Nurpulla lähtee sieltä kääntymään siihen kiinnittymisdippiin mitä joku täällä povaili? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Tässä käppyrässä ei kyllä oo mitään ihmeteltävää, mutta tältä se näyttää. :Slightly Smiling Face:
Oireet sahailee ja välillä saa mut hulluksi, mut onneks aina palannut vielä jossain määrin takaisinkin.:Purple Heart: 3 yötä ultraan, kyllä jännittää taas. :No Evil Monkey:

Liitteet

• Screenshot_20220417-074922.jpg
    Screenshot_20220417-074922.jpg
    753.8 KB · Katsottu: 124
Lämmöt lähti laskuun.. Eiköhän ne menkat tiistaina viimeistään. :disappointed-face:

Parempaa onnea muille kuluvaan kiertoon :Two-hearts:

Liitteet

• Screenshot_20220417-084125_Flo.jpg
    Screenshot_20220417-084125_Flo.jpg
    273.3 KB · Katsottu: 104
Lämmöt lähti laskuun.. Eiköhän ne menkat tiistaina viimeistään. :disappointed-face:

Parempaa onnea muille kuluvaan kiertoon :Two-hearts:
Voi että :red-heart: En halua nyt turhaa toivoa luoda, mutta eikös dpo11 tienoilla vielä hyvätkin dipit voi tapahtua? Jos nyt jääkin alas ja tulee menkat, ni paljon sympatiaa ja suklaata sinulle!:folded::red-heart:

Harmi89 höh, huominen varmaan näyttää paremmin mihin suuntaan kierto menee.

Täällä taas nousuun lähdetty

Liitteet

• Screenshot_20220417_084755.jpg
    Screenshot_20220417_084755.jpg
    158 KB · Katsottu: 100
Laurenski: sulla kyllä pysyy tosi nätisti lämmöt tasoissa! :) Muistelen joskus lukeneeni/nähneeni lämpöchartin mikä näytti että jossain vaiheessa lämmöt laski vähän alemmas ja jäi siihen tasolle, mutta pysy kuitenkin koholla vielä. Liitty johonkin kehitysvaiheeseen joka selitti sen. Lähinnä mainitsen et ei vaan säikäytä jos niin käy! Ja jee, onnea taas uuteen ultraan! :)

Harmi: höh, harmi että laski :sad-face: tietysti on aina tsäänssit vielä ennen ku menkat alkaa. Toivotaan että tuleekin yllätysspurtti huomenna :Eyes:

Foreverfever: uuu, tosi lupaava nousu dipin jälkeen! Toivotaan kovasti nyt parasta!!

Mulla ei ainakaan vielä näy dippiä, jäätiinkin näihin lämpöihin :D kattellaan mitä käy!

Screenshot_20220417-111834.png

@Laurenski Jos merkkaan siitä eilisen sekoilusta alemman lämmön ja tämän aamun, + 36,24'C kummatkin, niin alkaa olla aika lähellä ns normi peruslämpöä (36,00-36,20'C) varsinkin jos huomennakin on vastaava lukema. Luulen, että yritti kp14 kovasti ovuloida, mutta lämpöjen perusteella jäi ovis tulematta kuitenkin. Tosin aika tummaa on vieläkin ovistestit, joten voi olla että vielä se yrittää tapahtua tai sitten tulee ovuloimaton kierto. FF selkeesti hämääntyy alun korkeista lämmöistä ja tulkitsee peruslämmön korkeaksi, mut jätin ne nyt vielä kuitenkin niin pystyn seuraamaan miten lämmöt kehittyy.

Screenshot_20220417_112052_com.android.chrome.jpg

Muokattu viimeksi:
Dpo13 ja Lannistumus maximus ekasta inssikierrosta. Mittaakohan tää aamulämpö sittenkin mun mielialaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mut joo. Ei varmaan kaipaa selityksiä tämä käppyrä..

Liitteet

• Screenshot_20220418-083940_Flo.jpg
    Screenshot_20220418-083940_Flo.jpg
    269.2 KB · Katsottu: 103
Käppyräpäivitys taas :) eilen olikin niin kiirus päivä ettei ehtinyt päivitellä, mutta eipä tässä mitään kovin jännää näy. Odotellaan!

Voi ei Harmi89!! :red-heart:Miten pitkä sun luteaali olikaan, huomennako pitäisi alkaa vuoto? Mullakin iski epäonnistuminen pahimmin just inssikierroissa :disappointed-face:

Miten muilla menee?

Liitteet

• Screenshot_20220418-083929.jpg
    Screenshot_20220418-083929.jpg
    155.3 KB · Katsottu: 99
Tsemppiä Harmi! Mulla ekan inssikierron nega oli NIIN raskas pettymys. Kaikki speksit kohdallaan ja silti tyhjää täynnä... Toinen nega oli "helpompi" koska jo inssin aikana ei annettu juurikaan toivoa niin huonon uimarimäärän vuoksi :Face Without Mouth:

Täällä dpo 11 ja miehellä ainakin ilmeisesti korona. R-testit negaa. Jotain koronaoiretta mullekin vissiin pukkaa, kun lämmöt olleet tuolla 37, joka siis aika korkea meikäläisen luteaaliin. Ehdin jo innostua kunnes mies alkoi yskiä :Face With Tears Of Joy: Ei tainnutkaan raskauteen liittyä :Grimacing Face:

Mullakin inssikierrot oli pahempia pettymyksiä, vaikka olikin tiedossa että mahikset ei ollu korkeella simppamäärien takia :sad-face: oon pahoillani Harmi, oli niin lupaava alku käyrällä :disappointed-face:

Mullakaan ei mitään jännää tässä käyrässä nyt. Vähän ihmetyttää tuo kuin korkeelle FF on pistäny tuon luteal linen, en pääse näillä lämmöillä enää sen yli :Eyes: mikähän se luteal line ees on :D

Screenshot_20220418-094805.png

Harmi89 eipä tuo kyllä valitettavasti kovin lupaavalta näytä :sad001

Täällä lämmöt romahti, saas nähdä nouseeko enää vai onko ovis ollut jo aiemmin ja enteilee tulevaa vuotoa

Liitteet

• Screenshot_20220418_095919.jpg
    Screenshot_20220418_095919.jpg
    164.5 KB · Katsottu: 106
Takaisin