Itsellä on laskettu aika maanantaina (ja myös käynnistys, ellen ole onnekas ja onnistu ennen sitä jakautumaan) ja noista vaatteista olen lähtenyt sille linjalle, että kerroksia voi aina lisätä. :) Lähinnä löytyy pitkähihaista bodya, sukkiksia, potkareita, puolipotkareita, housuja... Jos tämä nyt on sitten todella tyttö, niin muutaman mekon tekaisen. :) Sitten on vanupukua, fleecepukua, villapukua ja tietysti toppapuku. :D En kyllä osaa sitten loppujen lopuksi sanoa mikä tulee tarteen, muttan näitä täällä löytyy. :) Suurinosa on kyllä miehen siskolta saatuja.
Neuvola antoi meille sellaisen lapun tuossa pari viikkoa sitten, missä oli lista siitä mitä 'pitäisi' olla vauvalle valmiina ennen syntymää. Ei meiltä ainakaan mitään puuttunut siihen listaan verrattuna, sen muistan, mutta nyt en sitä listaa mistäänmlöydä, ett teille voisin sitä tähän laittaa. Jos/kun löydän sen jostain voisin tähän kirjoitella, :)
Kesävaatteista mulla on semmoinen ksäitys, ett vauvan olisi parasta olla kevyissä, mutta kokopeittävissä vaatteissa, koska vauvalle ei suositella käyettävän aurinkovoiteita, mutta iho pitäisi olla kuitenkin auringolta suojattuna (toki pitää pitää vauva varjossa silti, vaikka vaatteet olisi mitkä). Mutta kyllähän se vauvallekin tulee kuuma, jos on hirveä helle ja pitkät hihat ja lahteek ja ainakin itse olen ollut jo puolivuotiaana nakkena kesällä ulkona varjossa, kun kamala helle oli ja samoin tiedän monien senkin jälkeen toimineen. :)