Kellitys
Piirimestaruustason postaaja
Vauvahan ottaa suuhunsa oikealla imuotteella imiessään enemmän kuin vain sen nännin pään, joten imetyksen kannalta ei ole väliä, onko pienet vai isot nännit. Ei itsellänikään mitkään isot olleet, mutta todella hyvin sujui niin esikoisen kuin toisenkin imetys. En rintakumeja juuri tarvinnut, mutta alkuun nännit kyllä vähän kipeytyivät molemmilla kerroilla, kunnes tottuivat, joten siihen rintakumista voi olla apua. Ja omat vauvat oppivat kyllä hienosti heti oikean imuotteen ja silti ne nännit alkuun kipeytyivät.
Kaikki vauvat vaan eivät suostu edes syömään rintakumin kanssa. Eli itse en lähtisi hankkimaan useita, kun ei voi tietää, kuinka paljon oikeasti on tarvetta.
Joku muu rintakumien kanssa enemmän pelannut saa sitten vastailla muihin kysymyksiin. Itse tosiaan sain kaverilta rintakumit, kun hällä jäi käyttämättä, ja niitä vain esikoisen aikaan pari kertaa kokeilin kipeimpään aikaan. :)
Kaikki vauvat vaan eivät suostu edes syömään rintakumin kanssa. Eli itse en lähtisi hankkimaan useita, kun ei voi tietää, kuinka paljon oikeasti on tarvetta.
Joku muu rintakumien kanssa enemmän pelannut saa sitten vastailla muihin kysymyksiin. Itse tosiaan sain kaverilta rintakumit, kun hällä jäi käyttämättä, ja niitä vain esikoisen aikaan pari kertaa kokeilin kipeimpään aikaan. :)