Samoin teilleOnnea sinnekin mahtavista ultrakuulumisistaAika samoissa mennään:)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samoin teilleOnnea sinnekin mahtavista ultrakuulumisistaAika samoissa mennään:)

Mille viikoille olette varanneet alkuraskauden ultran?
Mille viikoille olette varanneet alkuraskauden ultran?
Mulla ois tarkotus varata ohjeen mukaan viikolle 7+0 mutta ollaan reissussa niin aattelin pyytää 7+1 mutta katotaan saanko siihen kun tuolla nyt kesäsulku niin en saa varattua!Mille viikoille olette varanneet alkuraskauden ultran?

Nyt ootellaan, jos lähtis spontaanisti tyhjenemään.Väistyn nyt täältä takavasemmalle. Ihanaa odotusta muille! 
Olen todella pahoillaniKäytiin juuri ultrassa.Toinen tuulimunahan se siellä oli.Nyt ootellaan, jos lähtis spontaanisti tyhjenemään.Väistyn nyt täältä takavasemmalle. Ihanaa odotusta muille!
![]()
Voimia Pulla-UllaKäytiin juuri ultrassa.Toinen tuulimunahan se siellä oli.Nyt ootellaan, jos lähtis spontaanisti tyhjenemään.Väistyn nyt täältä takavasemmalle. Ihanaa odotusta muille!
![]()
Jo pitikin osua huonoa tuuria.Voi eiKäytiin juuri ultrassa.Toinen tuulimunahan se siellä oli.Nyt ootellaan, jos lähtis spontaanisti tyhjenemään.Väistyn nyt täältä takavasemmalle. Ihanaa odotusta muille!
![]()

Otan osaa ♡Käytiin juuri ultrassa.Toinen tuulimunahan se siellä oli.Nyt ootellaan, jos lähtis spontaanisti tyhjenemään.Väistyn nyt täältä takavasemmalle. Ihanaa odotusta muille!
![]()
Olen pahoillaniKäytiin juuri ultrassa.Toinen tuulimunahan se siellä oli.Nyt ootellaan, jos lähtis spontaanisti tyhjenemään.Väistyn nyt täältä takavasemmalle. Ihanaa odotusta muille!
![]()