Alkuraskauden ultra

Mekin käytiin tänään varhaisultrassa ja sieltä pieni ja syke löytyi :Heartred:) hän ei oikein tahtonut mitattavaksi, mutta päivä suuntaan tai toiseen aiemmin arvioidusta 7+0 osui kyllä. Helpottunut fiilis on nyt :smiley-angelic002 Tsemppiä kaikille ekan ultran odotukseen :Heartred
 
Mä varasin neuvolan ja aika menee tuonne 19.8. ..
Onneksi ei tarvi kotona miettiä ja odotella
 
Mulla on aika 23.7., joka on kyllä vähän aikaisin, ehkä 6+1 tai 6+2, mutta ollaan tulossa sit Suomeen (asutaan keski-Euroopassa), niin kiva käydä ennen sitä. Voi sitten kertoa isovanhemmille sun muille kasvotusten, vaikka ei ihan riskittömillä viikoilla vielä ollakaan, mutta sulkis se ultra jo monta asiaa pois. Vähän vaan jännittää mitä mahtaa niin aikaisessa vaiheessa vielä näkyä. Täällä saa ekalla käynnillä sellasen virallisen "olet raskaana" - lappusen, jota tarvii esimerkiksi töissä. Vaikka töissä en halua kyllä aivan vielä kertoa. Tässä ois vaan yks kuukauden työreissu tulossa, jonne en nyt sattuneesta syystä haluais niin kovasti lähteä. Että pitää ehkä viimeistään siinä kohtaa kertoa kun oltais lentoja ostamassa. No mutta, se eka ultra nyt sitten ens viikolla ja sitten voi miettiä..
 
Mille viikoille olette varanneet alkuraskauden ultran?
Mulla ois tarkotus varata ohjeen mukaan viikolle 7+0 mutta ollaan reissussa niin aattelin pyytää 7+1 mutta katotaan saanko siihen kun tuolla nyt kesäsulku niin en saa varattua!
Ja raskausviikot siis tarkkaan tiedossa kun ovulaatio sekä digitesteillä että ultralla varmistettu ja 2-päiväinen alkio siirretty 2 päivää oviksen jälkeen
 
Ens viikolla varhaisultra perheartessa Helsingissä jolloin viikkoa 7+5. Niin kauan on tätä yritetty että pakko saada tietää onko kaikki ok. Oireita ainakin sen verran että jotain siellä on, mutta ettei sitten ole tuulimuna ja joudu odottelemaan tietoa jonnekin viikolle 12 ultraan. Jännittää kauheasti ja toivon vain ajan menevän nopeammin ohi.
 
Suositus monessa paikassa et viikkoja olis 7+ silloin pitäis varmasti näkyä sydämensyke ja mittojen otto on helpompaa kun alkio on jo helpommin nähtävissä :) mulla viikot epäselvät, mut varailen ekan hailakan plussan ja olettun hedelmöitysajankohdan mukaan, jonneki 7+ viikolle elokuun alkuun ajan!
 
Nuppusen ultraa täällä jännätään, toivottavasti tulee hyviä uutisia :Heartred

Pulla_ullalla myös ultra ja sieltäkin toivon hyviä uutisia :Heartred

Tulkaahan heti päivittämään mitä näkyi! :)

Onko muilla tänään? Tai ensi viikolla? Dottylla ainakin :)
Kiva jännittää muiden ultra kuulumisia kun omaan on vielä 3viikkoa aikaa :p
 
Käytiin juuri ultrassa.Toinen tuulimunahan se siellä oli.:sorry: Nyt ootellaan, jos lähtis spontaanisti tyhjenemään.Väistyn nyt täältä takavasemmalle. Ihanaa odotusta muille! :Heartred
 
Takaisin
Top