Alkuraskauden ultra

Käytiin tänään varhaisultrassa, syke löytyi ja muutenkin kaikki hyvin :love7 tänään rv 6+6 menkkojen perusteella, ultran mukaan olisi jo 7+3.

Ihana kuulla, että meni hyvin!:angelic:

En millään malta odottaa omaa varhaisultraa. Siirrettiin sittenkin jo ensi viikon perjantaille eli 19.7. Aluksi oli tarkoitus mennä 22.7 maanantaina. Enään viikko! :Heartred
 
Me mennään julkiselle kun meillä alkionsiirrosta alkanut raskaus. Huomenna soitan ja varaan ajan, yli 2 viikkoa täytyy vielä odotella, kun varmaan siihen rv7+0 saan ajan!
 
Mun pitää alkaa selvitteleen kyl tätä, meidän neuvola muuttaa/yhdistyy toisen nlan kans ja toivon et niillä olis nyt sit ultralaite käytössä. Aiemmin ei oo ollu. Jos ei oo, ni toivon kyl et saisin nlan kautta varhaisultran kun viikot todella epäselvät. Hailura viiva tuli vasta kp 40 o_O ja mahdolliset hedelmöittymispäivätki heittää viikoilla kuukautisten antamista viikoista, joten en kyllä malta odotella sinne nt ultraan asti la:n varmistumista :oops:
 
Nyt kyllä jännittää, mitä jos huomisessa ultrassa ei olekaan kaikki hyvin? :nailbiting:
 
Nyt kyllä jännittää, mitä jos huomisessa ultrassa ei olekaan kaikki hyvin? :nailbiting:

Pidetään peukkuja, tuu sitten heti kertoon uutiset:happy:

Mulla ylihuomenna ultra, ja sitä ennen pitäisi valvoa kaks yövuoroa.. apua saapa nähdä miten saan nukuttua, jännittää niiiiin paljon. Toisaalta pelottaa että oonko liian aikaisin liikkeellä, menkkojen mukaan noin 7+2 menossa silloin. Mitä jos ei näykkään vielä mitään sykettä, joutuu stressaamaan viikon pari taas hulluna.:nailbiting: Seuraava aika olis mennyt useamman viikon päähän...
 
Pidetään peukkuja, tuu sitten heti kertoon uutiset:happy:

Mulla ylihuomenna ultra, ja sitä ennen pitäisi valvoa kaks yövuoroa.. apua saapa nähdä miten saan nukuttua, jännittää niiiiin paljon. Toisaalta pelottaa että oonko liian aikaisin liikkeellä, menkkojen mukaan noin 7+2 menossa silloin. Mitä jos ei näykkään vielä mitään sykettä, joutuu stressaamaan viikon pari taas hulluna.:nailbiting: Seuraava aika olis mennyt useamman viikon päähän...

Onko sulla viikoista epäselvyyttä vai miksi pelkäät ettei syke näkyis vielä rv7+2? Jos viikot pitää paikkansa niin pitäis kyllä näkyä jo! Mulla esikoisesta näkyi rv6+1 aikanaan kun ultrattiin kipujen takia ♡

Toivottavasti syke löytyy ja kaikki on hyvin!

Unohdin ite perjantaina varata varhaisultraan ajan joten huomenna soittelen sinne
 
Onko sulla viikoista epäselvyyttä vai miksi pelkäät ettei syke näkyis vielä rv7+2? Jos viikot pitää paikkansa niin pitäis kyllä näkyä jo! Mulla esikoisesta näkyi rv6+1 aikanaan kun ultrattiin kipujen takia ♡

Toivottavasti syke löytyy ja kaikki on hyvin!

Unohdin ite perjantaina varata varhaisultraan ajan joten huomenna soittelen sinne

Oon lukenut useampia juttuja jossa hedelmöittyminen onkin tapahtunut vähän myöhemmin tai muusta syystä ei ole näkynyt vielä noilla viikoilla.. en siis tiedä onko tää mahdollista mutta pelottaa kummiski :angelic:
 
Oon lukenut useampia juttuja jossa hedelmöittyminen onkin tapahtunut vähän myöhemmin tai muusta syystä ei ole näkynyt vielä noilla viikoilla.. en siis tiedä onko tää mahdollista mutta pelottaa kummiski :angelic:
Mulla myös huomenna se ultra ja juuri näitä juttuja olen mennyt lukemaan, ettei olekaan näkynyt koko sikiötä tms. Huomenna on 6+5. Tarkoitus oli kyllä varata 7+ viikolle, mutta mitä lienen laskenut silloin siellä nettiajanvarauksessa.:angelic::arghh:
 
Kävimme juuri varhaisultrassa Kaunis Odotuksessa Vantaalla :) Voin suositella, ihanan sympaattinen kätilö ja kiireetön vastaanotto. Hintakin oli vain 74€! Pienen hetken kohdun etsinnän jälkeen löytyi yksi sikiö ja syke, vastaten viikkoja 6+4, laskettu aika siis 5.3.2020:love7 Nyt huokaisen helpotuksesta :Heartred
 
Mä varailen aikaa elokuun alkuun, sillon pitäs olla 7+, haluan varmistaa viikot ja sikiöiden lukumäärän ennen neuvolaa!
Jos en saa kunnalliseen, ni sit kätilön tekemänä yksityisessä neuvolassa missä hinta toimistomaksun kans n.85€, ei paha hinta mielenrauhasta :angelic:
 
Yritin tänään varata varhaisultraa lisääntymislääketieteen yksiköstä mutta ne on lomalla! Koko paikka on auki vasta 25.7. ja mun ultran pitäis olla jo siitä seuraavalla viikolla niin saapa nähdä miten käy, että saanko aikaa oikeille viikoille..
 
No mullahan on juuri toi tilanne, että menkkojen mukaan olisin pidemmällä kun oikeesti olen ja perjantaina ei vielä ultrassa näkynyt sikiökaikua. Lääkäri oli vahvasti sitä mieltä, että on tuulimuna. :sad001 Sain kuitenkin kontrolli ajan ultraan tän viikon perjantaille ja toivon että lääkäri on väärässä tuulimuna epäilyjensä kanssa ja toisella kerralla näkyy vauvanalku ja toivottavasti sykekkin. :smiley-angelic001
 
No mullahan on juuri toi tilanne, että menkkojen mukaan olisin pidemmällä kun oikeesti olen ja perjantaina ei vielä ultrassa näkynyt sikiökaikua. Lääkäri oli vahvasti sitä mieltä, että on tuulimuna. :sad001 Sain kuitenkin kontrolli ajan ultraan tän viikon perjantaille ja toivon että lääkäri on väärässä tuulimuna epäilyjensä kanssa ja toisella kerralla näkyy vauvanalku ja toivottavasti sykekkin. :smiley-angelic001
Voih, tsemppiä piinaaviin päiviin! Saitko millon positiivisen testin? Ja paljonko nyt olis pitäny olla viikkoja sun omien olojen/laskujen mukaan? joskus se on niin muutamasta päivästä kiinni :Heartred mulla heittää menkoista n.2vkoa, mut sainki positiivisen vasta kp 40. Kp 36 oli viel ihan kunnolla nega :) et varailen varhaisultran suosiolla jonneki menkoista laskettuna jonneki 9+, et varmasti näkyy ultrassa jotain jos on näkyäkseen :think005
 
Voih, tsemppiä piinaaviin päiviin! Saitko millon positiivisen testin? Ja paljonko nyt olis pitäny olla viikkoja sun omien olojen/laskujen mukaan? joskus se on niin muutamasta päivästä kiinni :Heartred mulla heittää menkoista n.2vkoa, mut sainki positiivisen vasta kp 40. Kp 36 oli viel ihan kunnolla nega :) et varailen varhaisultran suosiolla jonneki menkoista laskettuna jonneki 9+, et varmasti näkyy ultrassa jotain jos on näkyäkseen :think005

2.7 sain ekan haaleen plussan ja silloin olis ollut mun arvion mukaan dpo14. Perjantaina kun oli ultra, olis mun laskujen mukaan ollut vasta 5+3 ja lääkärin laskujen mukaan 6+4. Ei tietysti ottanut huomioon sitä, että mulla on ollut välillä pidempiä kiertoja. Hcg oli ultrapäivänä yli 5000 ja lääkäri oli sitä mieltä, että kun hcg on yli 3000 pitäisi sikiökaikukin jo näkyä.
Tosi piinaava viikonloppu takana ja vielä neljä päivää edessä.
 
Ultrassa käyty ja kaikki juuri niin kuin pitääkin.:)
Raskaus oikeassa paikassa. Alkio 8mm pitkä, eli ultran mukaan päivälleen saman ikäinen, kuin menkoistakin. Rv6+5. Pieni sykekin läpätti siinä ruudulla.:Heartbigred

Jännitin aivan kauheasti. Odotushuoneessa luulin, että nytkö tässä pitää sitten alkaa jo ekaa kertaa oksentamaankin.:grin Onneksi oksetus helpotti kun mies haki mulle vettä automaatista.:joyful:
 
Ultrassa käyty ja kaikki juuri niin kuin pitääkin.:)
Raskaus oikeassa paikassa. Alkio 8mm pitkä, eli ultran mukaan päivälleen saman ikäinen, kuin menkoistakin. Rv6+5. Pieni sykekin läpätti siinä ruudulla.:Heartbigred

Jännitin aivan kauheasti. Odotushuoneessa luulin, että nytkö tässä pitää sitten alkaa jo ekaa kertaa oksentamaankin.:grin Onneksi oksetus helpotti kun mies haki mulle vettä automaatista.:joyful:
Onnea sinnekin mahtavista ultrakuulumisista:Heartred Aika samoissa mennään:)
 
Takaisin
Top