Alkuraskauden-Ultra

Rv 5+4 (neuvolan mukaan) ja varasin just Perhe arteen ajan viikon päähän. Ehkä toi käynti helpottaa omaa elämää ja ymmärrystä, saa nähdä onko kaveri oikealla paikalla jne eikä hintakaan ole paha (70e). Mie oon aina ihmetellyt mitä raskaana olevat panikoi ja hätäilee, mutta nyt olen itse ihan samanlainen :angelic:

Laskiks viikot miten? Ku mulla la 11.8., ja 7+0 vasta 23.12. Eiks sulla ollu la 12.8.? :)
Joo on 12.8 laskettu (tarkkaa ei ole vielä määritelty neuvolassa tms) ja nyt kun huomautit niin tarkistin sovelluksesta jonka oon ladannut, niin sinne on eksynyt jostain syystä 10pv lasketuksi päiväksi! :D eli viikkoja siis 2pv vähemmän kuin luulin, silloin 22.12 :)

Minä pääsen neuvolan kautta suoraan ultraan varmistamaan että kaveri on oikeassa paikassa. Kaksi peräkkäistä kohdunulkoista taustalla..

mulle tuli tänään viesti, et 15.12. ultra peruttu sairastumisen takia. huomiselle löysin sit toisesta paikasta ajan, muuten olis mennyt aika pitkälle. vähän jännittää et näkyykö siellä 6+6, perjantaina olis ollut kuitenkin 7+2. toisaalta eipähän tarvi odotella sit enää kauaa...

Jännittävää, että tällä viikolla alkaa olla täällä ihmisillä näitä ultria :-) Itsellä lauantaina ja oon kyllä tuhansina pirstaleina, jos tulee huonoja uutisia. Samalla toivon, ettei sellaisia uutisia tule kenellekään täällä.

mulle tuli tänään viesti, et 15.12. ultra peruttu sairastumisen takia. huomiselle löysin sit toisesta paikasta ajan, muuten olis mennyt aika pitkälle. vähän jännittää et näkyykö siellä 6+6, perjantaina olis ollut kuitenkin 7+2. toisaalta eipähän tarvi odotella sit enää kauaa...

Mulla on huomenna kans varhaisultra, rv 7+0. Saa nähdä on siellä mitään eloa... :rolleyes:

Mulla tuli ekan kanssa rv 9 sellanen olo että nyt on pakko päästä katsomaan että onko sielä edes ketään, ja voi mikä mahtava fiilis se oli kun sai varmistuksen ja näki hyvinvoivan pikkusen sielä. Nyt ei ollut siis epäilystäkään että mennäänkö varhaisultraan, se on joka pennin arvonen! :)

Meille ehdotettiin varhausultraa neuvolasta, koska kierron pituus on ollut jossain määrin mysteeri (tässä välissä oli yksi keskenmeno, eikä kuukautisia ehtinyt tulla). Ultraan siis 22.12 rv ehkä 7+1 katsastamaan tilanne. Koko raskaus on kyllä yksi mysteeri, joten kaikki tieto ja kokemukset ovat tervetulleita :happy:!

Juu samaa mieltä monenkin kanssa, että varmasti jokaisen pennin arvoinen (on sitä rahaa tyhmempiinkin asioihin laitettu), jos vertaa siihen, että odottelisi nt-ultraan, jossa todettaisi menneen kesken viikolla 5-6.

Keskusteltiin niehen kanssa aamulla kyhyesti ja päätettiin varata varhaisraskauden ulta. Perhe Artelta varasin ja sain ajan 29.12, silloin on mun laskujen mukaan 6+6, joten uskoisin sykkeen näkyvän. Sitten pitäis vielä saada neuvolasta aika varattua.

Takaisin