Alkuraskauden-Ultra

Meillä on varhaisultra kanssa Perhe-Artessa ja 21.12 jollon mun laskujen mukaan 6+3. Vuosi sitten kävin Terveystalossa ja se maksoi muistaakseni yli 200€.
 
Jep sanoppa muuta! Varsinkin jos haluaa käydä usemmin kun kerran niin ihan kiva että saa yli puoleen hintaan toisaalta :)
 
Oulussa on mahdollista käyttää yksityisen Merioulun neuvolan palveluita, ultra 60e. http://www.merioulunneuvola.fi/hinnasto.php

Taidan kuitenkin odotella ihan viralliseen neuvolakäyntiini, joka on ens perjantaina. Tiedän et tk:ssa muinaiset ultralaitteet, jotka puoleksi taitavat toimiakin... No joka tapauksessa, neuvolantäti osaa kutenkin tulkita tällä laitteella raskauden vaiheen joten ei sovi valittaa. Kärsivällisyys on kehittynyt kun kolmatta odottaa, ja aika kuluu nopeasti kun juoksee taaperon perässä.

Ihan ajatuksena, nyt kun on tulossa joulu ja vuodenvaihde, niin moni varmaan matkustaa joulunviettoon toisaalle. Onko vierailupaikkakunnallanne edullisia ultrapalveluita, jonne saisi ajan vierailun aikaan?
 
Ultrakäynti olisi kiva, mutta odottelen kutsua.
 
Varasin tänään varhaisultraan ajan 22.12 jolloin viikkoja pitäisi olla 7+0. Eli syke pitäisi löytyä sieltä. Liian ajoissa en viitsi mennä vaikka ei millään malttaisi odottaa, kun edellisen kanssa menin liian ajoissa ja sykettä ei vielä näkynyt ja jouduin uudestaan menemään viikkoa myöhemmin :)
 
Varasin tänään varhaisultraan ajan 22.12 jolloin viikkoja pitäisi olla 7+0. Eli syke pitäisi löytyä sieltä. Liian ajoissa en viitsi mennä vaikka ei millään malttaisi odottaa, kun edellisen kanssa menin liian ajoissa ja sykettä ei vielä näkynyt ja jouduin uudestaan menemään viikkoa myöhemmin :)

Millä viikoilla silloin kävit? Meillä myös 22.12, viikkoja vasta 6+1 mutta toivottavasti löytyy syke :)
 
Mä varasin nyt ultran jo päivälle 6+0, kun sattui ilmestymään peruutusaika ja se olis just ennen joulua. Olis jouluna vaan niin paljon rennompaa, kun tietäis kaiken olevan hyvin... Ja jos nyt ei vielä sykkeet näy, niin täytyy mennä uusiks tai työpaikan onnettomalla ultralla yrittää löytää. Ja ei tarvii odotella ku alta kaks viikkoa, huhui! :happy:
 
Jeij! Onko sulla kans Heinikko 22.12 :) saadaan sitten yhdessä jännätä :)

Mulla oli jo 21.12, kun yllättäen 22.12. on tupaten täynnä :) Nyt ei onneks todellakaan oo enää pitkä aika jännätä :cat:
 
Joillain laitteilla voi näkyä jo 5+ (loppupäässä viikkoa), useimmilla joskus 6+, ja oletettavasti huonoimmillaki 7+.

Sit tietysti, jos hedelmöittyminen onki tapahtunu myöhemmin kuin oletettua, niin ei näy tietenkään yhtä aikasilla viikoilla.
 
Mä meen 20.12. sairaalaan varhaisultraan. Pääsen aiempien keskenmenojen takia sinne suoraan. Tuolloin pitäisi olla noin 7+2.
 
En menis itse ennen 7+0, koska oon kuullut paljon niistä, ettei ole kuulunut. Mielenrauha tulis aikaisemmin, mutta tilipussi ei tykkäis hyvää ja mitään ei kuitenkaan voi tehdä kuin _odottaa_ sanan kaikissa merkityksissä.
 
Takaisin
Top