Alkuraskauden-Ultra

Noniin mäkin varasin nyt sen varhaisultran kuitenkin! :woot: Kun ajattelin etten kestä olla jouluna epätietoisuudessa... Helsingissä sijaitsee ja maksaa 75€, yksityinen siis. Menen 20.12, eka neuvola on 21.12. Sillon pitäis olla rv 7+3, että toivottavasti näkyy jotain!
 
Mulla muutettiin kaikki lääkitykset raskauteen sopiviksi ilman ultraa. Lääkärille riitti vain sana, että olen tehnyt positiivisen raskaustestin.

Onko muuten kellään tietoa tehdäänkö jossain noita ultria lahti/mäntsälä/ järvenpää suunnalla?
 
Missä päin suomea asustelet jos teillä on tk:ssa gyne??
Olen asunut helsingissä ja siellä kaikki gynet erikoissairaanhoidon piirissä.
Ja nykyisessä kunnassa tk:ssa ei oo gyneä enkä edes tiedä onko neuvolassa edes ultralaitetta :)
 
Anskupa, katsoppa perhe Arte. Se on Lahdessa ja yksityinen neuvola. Siellä ultraa kätilö, joten hinta on huokea. Olen kuullut tästä paljon hyvää ja varasin itselleni ajan sinne :-)
 
Itse varasin just ajan varhaisultraan 22.12, sillon rv 7+4. :Heartpink
Hintaa tulee 110€.
 
Muokattu viimeksi:
Varasin ajan ultraan 20.12, rv 6+6. Jännittää ihan hirveesti. Hinnasta ei ole kyllä mitään käsitystä :rolleyes:
 
Varasin kanssa ultraan ajan sinne perhe arteen. Aika 21.12 ja viikot silloin 7+2. Jännittävää :)
 
Anskupa, paljonko maksaa nykyään perhe artella ultra?
Kun esikoista odotin, oli hinta muistaakseni 52 tai 56e +toimistomaksu.

Luulenpa että jos tässä raskaudessa taas sama pahoinvointi tulee ku esikoisesta, niin odottelen että pääsen naistenpolin kautta ultraan ja tiputukseen :P
 
Varasin varhaisultran 22.12, silloin viikkoja vasta 6+0, tiedän että on mahdollisuus ettei vielä näy sykettä, mutta mennään sitten viikon päästä uudelleen jos pitää :)
 
Onko tietoa paljonko Mehiläisellä/Terveystalolla maksaa varhaisultra?
 
Mehiläisellä on mun tiedon mukaan n. 160€? En osaa varmaksi sanoa, mutta tota luokkaa. :)
 
Mäkin varasin nyt Perhe-Arteen ajan 20.12, viikkoja silloin 6+6. Toivottavasti ei oo liian aikaisin. Ajattelin että haluan tietää ennen joulua onko siellä mitään, kun meinattiin kertoa perheille just jouluna :cat:
 
Tää on vaan veikkaus rv 10 asti? Kun NT-ultrat tehdään rv 10-13. :-)
 
Takaisin
Top