Alkuraskauden-Ultra

Kokoajanhan se keskenmenoriski pienenee :)

Työpaikan paskaakin paskemmalla ultralla tutkailin taas mahaani ja sen verran edistystä, että ainakin kohtu löytyi ja ihan kuin siellä olisi pieni pavun muotoinen kaveri pötköttelemässä :wideyed: Sen verran epätarkka kuva, että löydökset voi mennä vielä mielikuvituksen piikkiin, mutta huomenna sitten ammattilaisen ultrailtavaksi, huhui.

Mitä teillä on ollut kasassa kun ootte käyneet? Mietin tässä nyt että mille päivälle sitä varailisi...

Tarkoitan, että jos menee 6+3 ja koko vastaakin paljon pienempää, niin sykkeitä ei sitten välttämättä näy. Itse olin hyvin varma tuosta 7+1 (olin testannut ovulaation) ja hieman tuotti ihmetystä tuo pienempi koko.

Tarkoitan, että jos menee 6+3 ja koko vastaakin paljon pienempää, niin sykkeitä ei sitten välttämättä näy. Itse olin hyvin varma tuosta 7+1 (olin testannut ovulaation) ja hieman tuotti ihmetystä tuo pienempi koko.

Kesäkuisista huutelen. Mulla oli kanssa ar-ultrassa muutamaa päivää oletettua pienempi, mutta ultraaja myös sanoi, että on niin hyvin piilossa kohdun takaseinämässä ettei ole täysin varma näkyykö alkio kokonaisuudessaan. Nt-ultrassa sitten sikiön koko vastasikin täysin viikkojaan. Eli jos olet niin varma viikoista niin hyvin voi olla samanlainen tilanne sulla :)

Meillä oli menkoista laskettuna 7+4 mutta oli 6+6, olin laskemu tämän jälkimmäisen ovuösatiosta ja piti täysin paikkans

Lia83, kiitti esimerkistäsi. Ajattelinkin muutella mahdollista laskettua aikaa vasta nt-ultran jälkeen, jos tarvetta. Luulisi silloin asian tarkentuvan ja siihen asti menen omalla alkuperäisellä aikataululla :)

Takaisin